آیا خواص قهوه ی موکا گانودرما را میدانید؟/09109483228

Category: خبرهای جهان

آیا خواص قهوه ی موکا گانودرما را میدانید؟/09109483228

 

طعم غنی قهوه سیاه، بافت خامه ای شکلات و خواص سالم گانودرما را با هم ترکیب می کند تا این قهوه تخصصی را برای شما به ارمغان بیاورد. این ترکیب بی‌نظیر از بهترین مواد را می‌توانید در هر زمانی میل کنید تا شیرینی را به روزتان بیاورید.

 

 

چه چیزی قهوه گانودرما موکا آریوکالا را منحصر به فرد می کند؟

 

حاوی سه منبع از آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در غذاها – گانودرما، قهوه و کاکائو – برای حمایت از سیستم ایمنی بدن شما.

خامه غیر لبنی آن آن را به نوشیدنی مناسب برای کسانی که به لاکتوز حساس هستند تبدیل می کند و ماندگاری طولانی تری نسبت به سایر قهوه های حاوی محصولات لبنی به آن می دهد.

پودر کاکائو آن به حمایت از مغز سالم کمک می کند و باعث می شود بدن شما سروتونین و فنیل اتیلامین ترشح کند و احساس کلی شادی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

هر مرحله از تولید کاکائو موجود در کافه موکا ORGANO™ Gourmet با دست انجام می شود: کاشت، آبیاری، برداشت، تخمیر و خشک کردن.

این منبع سرشار از فلاوانول ها، ترکیبات طبیعی است که به حمایت از سیستم قلبی عروقی شما کمک می کند و گردش خون سالم را تقویت می کند.

گانودرمای تزریق شده در کافه موکا ORGANO™ Gourmet خواص سالم فیبر و آنتی اکسیدان های طبیعی را به این خوراکی خوشمزه اضافه می کند.

 

جایی که چین باستان با علم مدرن روبرو می شود؟

گانودرما به راستی راز شرق آشکار شده است. در چین به عنوان یک گنج طبیعی ملی در نظر گرفته می شود. مزرعه Organo Gold China خانه گانودرمای ارگانیک 100 درصد تایید شده است.

 

3 گانودرما

4 گانودرما چیست؟

گانودرما گونه ای از قارچ است که بر روی چوب درختان چوب رشد می کند. این قارچ بیش از 5000 سال است که در آسیا مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل خواص دارویی آن مورد طمع امپراتوران چین بوده است.

گانودرما از کربوهیدرات های پیچیده و اسیدهای گانودریک تشکیل شده است که باعث تقویت سیستم قلبی عروقی سالم، حمایت از کبد سالم و افزایش گردش اکسیژن می شود. استفاده منظم از گانودرما به سلامتی طولانی مدت کمک می کند زیرا به هر عضوی می رسد و به بازگرداندن بدن به حالت طبیعی کمک می کند.

 

5 تاریخچه گانودرما…

در زبان کانتونی، “Lingzhi یا Reishi” نام یک شکل از قارچ Ganoderma Lucidum است. این قارچ در آسیا از جایگاه شریفی برخوردار است و بیش از 4000 سال است که از آن به عنوان قارچ دارویی در طب سنتی چینی استفاده می شود. در چین به عنوان “پادشاه معجزه آسا گیاهان” شناخته می شود. نام علمی “گانودرما” از یونان باستان “پوست براق روشن” گرفته شده است. کلمه “Lingzhi” در زبان چینی به معنای “گیاه قدرت معنوی” است و همچنین به عنوان “قارچ جاودانگی” توصیف شده است.

 

قهوه گانودرمای گرین ورلد یک قهوه انقلابی حاوی عصاره گانودرمای با کیفیت بالا از دنیای طبیعی است. قهوه دارای اثربخشی پزشکی قابل توجهی نسبت به سایر برندها است و می تواند به بهبود سلامت و تندرستی کمک کند.

 

چرا این قهوه اینقدر خاص است؟ این به دلیل بوی غنی و خاکی است که در آشپزخانه شما در حین دم کردن پخش می شود. عطر بی نظیر است و افرادی که از چیزهای باکیفیت قدردانی می کنند می توانند قدردانی کنند. این محصول برای شما ساخته شده است اگر کیفیت بی نظیری را دوست دارید.

 

قهوه چیزی است که همه ما در صبح به آن نیاز داریم، اما همه قهوه ها برای شما مفید نیستند. این قهوه یک قهوه نشاط آور و کاملا طبیعی است که می تواند انرژی مورد نیاز بدن و ذهن شما را تقویت کند. این نوشیدنی برای آن صبح‌های زود یا آخر شب که نوشیدنی‌های کافئین‌دار سنتی مفید نیستند، عالی است.

 

قهوه گانودرمای گرین ورلد ترکیبی از دانه های عربیکا با کیفیت بالا است که با استفاده از یک فرمول مخفی شامل عصاره گانودرما دم شده است.

 

قهوه گانودرمای گرین ورلد از ترکیبی از دانه های عربیکا با کیفیت بالا که با استفاده از یک فرمول مخفی که شامل عصاره گانودرما است، تهیه شده است. این حاوی خواص ضد پیری قوی است و گفته می شود که به افراد کمک می کند عمر طولانی تری داشته باشند. مطالعات همچنین نشان می دهد که این قهوه توانایی کاهش فشار خون بالا و سطح کلسترول را دارد.

 

https://aryokala.ir/properties-of-mocha-ganoderma-coffee/