استیچن، گانون، هماهنگ‌کننده‌های ایگلز، پس از باخت در سوپربول، شغل سرمربی NFL را دریافت کردند

Category: خبرهای جهان

بازسازی فیلادلفیا ایگلز در حال حاضر در حال انجام است. تنها دو روز پس از باخت هولناک سوپربول مقابل کانزاس سیتی، برخی از ایگلز آماده حرکت هستند – به خصوص کادر مربیگری.

هماهنگ کننده تهاجمی شین استیچن به عنوان سرمربی ایندیاناپولیس کلتس انتخاب شد و هماهنگ کننده دفاعی، جاناتان گانون، مسئول آریزونا کاردینالز در همان روزی شد که تیم – که 19 بازیکن آزاد دارد – برای تمیز کردن کمدهایش جمع شده بود.

جالن هرتس جایی نمی رود. اما کوارتربک فرنچایز که 304 یارد و تاچ داون پرتاب کرد و 70 یارد و سه امتیاز مقابل چیف دوید، می‌تواند درباره قرارداد جدید صحبت کند. فقط هنوز نه.

ای جی براون گیرنده عریض به خبرنگاران فیلادلفیا در داخل رختکن گفت: «من از این موضوع می ترسم. “سخت است، در حال حاضر سخت است.”

اولین دستور کار برای مدیر کل هاوی روزمن و مربی نیک سیریانی جایگزین استیچن و گانون خواهد شد. حرکت آشکار این خواهد بود که برایان جانسون، مربی کوارتربک، به هماهنگ کننده تهاجمی ارتقا یابد و سیریانی بتواند وظایفی را که در اواسط فصل 2021 به استیچن واگذار کرده بود، پس بگیرد. در دفاع، دنارد ویلسون به عنوان یک جایگزین بالقوه در انتظار معرفی شده است.

سوال اصلی که ایگلز وارد فصل می شد با ظهور هارتز به عنوان فینالیست MVP و کوارتربک ستاره با حسن نیت پاسخ داده شد. قرارداد او در پایان فصل 2023 به پایان می رسد و این سازمان اعلام کرده است که آماده است در مورد یک قرارداد بلند مدت صحبت کند.

با این حال، هارتز آماده صحبت در مورد آن با خبرنگاران در روز سه شنبه نبود.

او گفت: “چیزی که من بیشتر روی آن تمرکز کرده ام، بردن و در نهایت قهرمانی است. روزی خواهد بود که می توان آن گفتگو را انجام داد، اما امروز آن روز نیست.”

تمدید نهایی قرارداد می‌تواند تأثیری منفی برای دیگر بازیکنان آزاد در فیلادلفیا داشته باشد. در بالای لیست، جیمز بردبری، مدافع کرنر قرار دارد، که پس از آزادی در فصل گذشته توسط جاینتز، قراردادی یک ساله به ارزش 7.5 میلیون دلار امضا کرد. ارزش مورد انتظار برادبری در بازار آزاد ممکن است برای تیم ایگلز که در حال حاضر موفق به فروش 26 میلیون دلاری داریوس اسلی در سال 2023 شده است، بسیار زیاد باشد.

برادبری روز سه شنبه در پاسخ به این سوال که آیا با روزمن در مورد قرارداد جدید صحبت کرده است، گفت: “نمی دانم آنها برای چه چیزی در آنجا برنامه ریزی کردند و من نمی خواستم در مورد آن بپرسم زیرا فقط می خواستم ذهنم به فوتبال باشد.” . اما ما به زودی در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

همین امر می تواند در مورد سی جی گاردنر-جانسون نیز صدق کند، که در طول کمپ تمرینی در یک معامله با Saints به دست آمد و میانه دفاع ایگلز را در فصل بعد تقویت کرد.

دو ستاره دفاعی فرنچایز از تیم سوپربول فیلادلفیا در سال 2017 نیز در لیست فلچر کاکس هستند که در این فصل با قراردادی یک ساله قیمت 14 میلیون دلاری داشت و براندون گراهام که اولین فصل اخراج دو رقمی خود را در سال 2017 ثبت کرد. 2022.

سمت تهاجمی توپ نیز سوالات خود را دارد، از جیسون کلس، مربی 35 ساله آل پرو که در دو سال گذشته بازنشستگی را در نظر گرفته است، شروع می شود. کلچه گفت که او قبل از مارس در مورد بازگشت احتمالی پاسخ خواهد داد.

همکار او، تکل راست، لین جانسون، قرار بود این هفته برای ترمیم آسیب شکمی که در فصل بعد از آن وارد شده بود، تحت عمل جراحی قرار گیرد. مایلز سندرز قرار است پس از طی بیش از 1200 یارد در سال جاری بازیکن آزاد شود – اما ایگلز از زمانی که جفری لوری امتیاز را در سال 1994 خرید، سابقه پرداخت بیش از حد برای دویدن بک را ندارد.

فیلادلفیا راه های دیگری برای پر کردن حفره ها در خطوط تهاجمی و دفاعی و همچنین خطوط ثانویه دارد. ایگلز در دور اول درفت آوریل، انتخاب شماره 10 را در اختیار دارد که سال گذشته در مبادله قرارداد با نیواورلئان به دست آورد و در رده 30 قرار گرفت.

Raiders ظاهرا QB Carr را منتشر کرد

درک کار رایگان است.

ESPN روز سه شنبه گزارش داد که لاس وگاس رایدرز به کوارتربک اطلاع داد که او از قراردادش آزاد شده است و او را بلافاصله یک بازیکن آزاد می کند. او می تواند بلافاصله با تیم ها مذاکره کند.

Raiders مجبور شدند او را روز سه‌شنبه آزاد کنند قبل از اینکه 40.4 میلیون دلار در قراردادش در روز چهارشنبه تضمین شود.

با قطع کردن او، Raiders 29.3 میلیون دلار فضای کلاهی آزاد می کند و آنها را با 40.4 میلیون دلار از کتاب خارج می کند.

کار، 31 ساله، ابتدا با امتناع از تمدید مهلت چهارشنبه و سپس امتناع از چشم پوشی از شرط عدم تجارت خود، به طرز ماهرانه ای دست Raiders را مجبور کرد.

انتظار می رود که کار بیشترین علاقه را از نیواورلئان سنتز و کارولینا پانترز جلب کند. او در مقایسه با دیگر بازیکنان مدافع آزاد – یعنی جیمی گاروپولو – که تا شروع سال جدید لیگ در 15 مارس نمی توانند با هیچ تیمی قرارداد ببندند، جهش پیدا می کند.

New York Jets و Tampa Bay Buccaneers نیز در بازار QB هستند.

در 9 فصل حضورش در رایدرز، کار برای 6 سرمربی بازی کرده است، 63-79 به عنوان شروع کننده بازی کرده است، به چهار پرو بولز سفر کرده و دو بار بدون برد تیم را به پلی آف برده است.

انتخاب دور دوم در درفت 2014 از ایالت فرزنو، کار بهار گذشته یک تمدید سه ساله به مبلغ 121.5 میلیون دلار امضا کرد که شامل بند عدم تجارت و خروج برای تیم بود.

تنها مدافعی که در حال حاضر با Raiders قرارداد دارد، چیس گاربرز است.