بازیکن سابق CFL، کمیسیونر لری اسمیت، کلاس تالار مشاهیر 2023 را رهبری می کند

Category: خبرهای جهان

لری اسمیت تقریباً همه اینها را در CFL دیده و انجام داده است.

هادسون 71 ساله بومی، بازیکن (1972-81، مونترال آلوئتز)، مدیر تیم (رئیس آلوئتز 01-1997، 10-2004) و کمیسر CFL (1992-97) بوده است. او در یکی از پر فراز و نشیب ترین مسابقات لیگ به ایالات متحده آمریکا را رهبری کرد.

در روز پنجشنبه، اسمیت برای ورود به تالار مشاهیر فوتبال کانادا به عنوان یک سازنده نامگذاری شد.

“این چیزی به عنوان یک بازیکن است [and] اسمیت گفت: به‌عنوان مدیر، هرگز در موردش زیاد فکر نمی‌کنم. به عنوان یک بازیکن، با افراد بزرگی بازی کردم و داشتن مربی مانند مرو لوی نه تنها افتخار بود، بلکه یک تجربه رو به رشد فوق‌العاده بود، زیرا شما چیزهای زیادی در مورد انسان یاد گرفتید. پویایی شناسی.

“اگر به زمان خود به عنوان کمیسر نگاه کنم، بسیار به این واقعیت می‌بالم که وقتی وارد شدم می‌دانستم که این مسابقه سختی خواهد بود، می‌دانستم که لیگ در سختی‌های اصلی و اساسی است، بنابراین برای شرکت آماده بودم. تعداد زیادی عکس، که من انجام دادم [expansion] یکی از آن موقعیت‌هایی بود که آنطور که ما می‌خواستیم به پایان نرسید، اما خبرهای خوبی به CFL داد.”

کلاس 23 شامل سولومون الیمیمیان مدافع خط، جان بومن مدافع خط دفاعی، لری کرافورد مدافع دفاعی و جاش بورک و لوید فیربنکس خط حمله کانادایی است. از ژاک دوسو نیز به عنوان سازنده نام برده شد.

همه به طور رسمی در 15 سپتامبر معرفی خواهند شد.

کریس شولتز، بازیکن سابق خط حمله Argonauts تورنتو و پخش کننده TSN، پس از مرگ در 19 نوامبر به همراه ویکی هال، نویسنده ورزشی و جان هاینس، تهیه کننده TSN، به بخش رسانه ای تالار مشاهیر معرفی خواهند شد.

شولتز در سال 2021 بر اثر حمله قلبی درگذشت.

1 از 3 نیز در سالن حرفه ای فوتبال

اسمیت اولین بازیکنی بود که در درفت CFL 72 از بیشاپ خارج شد. بازی برگشت بخشی از دو تیم برنده جام خاکستری (1974، 1977) تحت رهبری لوی بود که به باد گرانت فقید و کوارتربک وارن مون به عنوان تنها افرادی که در تالار مشاهیر فوتبال کانادا و حرفه ای ثبت شده بودند، می پیوندند.

او را بیشتر به خاطر رهبری گسترش آمریکای CFL به یاد می آورند. بین سال‌های 1993 و 95، لیگ امتیازاتی در ساکرامنتو، لاس‌وگاس، سن آنتونیو، شریوپورت، بیرمنگام، ممفیس و بالتیمور داشت، قبل از اینکه در سال 1996 به فرمت کاملاً کانادایی خود بازگردد.

اسمیت گفت که هزینه های ایجاد شده از طریق توسعه آمریکا – که او بین 15 تا 18 میلیون دلار آمریکا تخمین زده است – برای لیگ با کمبود نقدینگی بسیار مهم است. در سال 1996، CFL پول کافی برای پرداخت به بازیکنان ادمونتون و تورنتو در بازی جام خاکستری نداشت، اما خوشبختانه، تیم هورتونز وجوه بسیار مورد نیاز را فراهم کرد که اطمینان حاصل کرد که چک های بازیکنان پاک می شود.

اسمیت همچنین در طول دوره تصدی خود با چندین موضوع مالکیت و همچنین بازی Ottawa Rough Riders پس از فصل 96 برخورد کرد.

نظارت بر انتقال به مونترال

با این حال، اسمیت در سال 1996 بر انتقال بالتیمور به مونترال نظارت داشت.

اسمیت گفت: “خوشحالم که آنجا بودم زیرا حقیقت را به شما خواهم گفت.” “من مغرور نیستم زیرا یک بازیکن تیم هستم، اما همیشه احساس می کردم که اگر آن شغل را به عنوان کمیسر پیدا نمی کردم، زمانی که آنها در مورد برخی از افرادی که می توانند کمیسر شوند صحبت می کردند، خیلی بدتر می شد.”

من احساس می‌کردم که می‌توانم این کار را انجام دهم، زیرا انرژی و شاید کمی زرنگ‌تر از برخی از افراد دیگری که به دنبال کمیسر CFL بودند، داشتم.»

اسمیت که در حال حاضر یکی از اعضای مجلس سنای کانادا است، نقش مهمی در تثبیت جایگاه آلوئت ها در جامعه فرانسوی زبان مونترال داشت. او به چهره این فرنچایز تبدیل شد و سالانه بیش از 200 بازی در سراسر کبک انجام داد و برند باشگاه را به عنوان مدیر ارشد آن تبلیغ کرد.

اسمیت در مورد مالک تالار مشاهیر Alouettes که در سال 2021 درگذشت، گفت: “این فرصت برای همکاری با باب وتنهال بسیار سرگرم کننده بود.” با مردی با صداقت و کیفیت کار کند.

“من همیشه می گویم باب وتنهال و دیوید برالی CFL را در آن لحظه نجات دادند (1997) [and] این واقعاً لحن را برای آینده CFL تعیین می کند.”

برالی که در سال 2020 درگذشت، مالک همیلتون (90-1987)، بریتیش کلمبیا (1997-2020) و تورنتو (15-2010) بود. او در سال 2012 وارد تالار مشاهیر فوتبال کانادا شد.

الیمیان یک ستاره 4 بار

الیمیمیان در 133 بازی حرفه ای با بی سی و ساسکاچوان (2010-2019) ظاهر شد. در سال 2014، او تنها بازیکن دفاعی شد که پس از ثبت رکورد 143 تکل در آن زمان (او 144 تکل در سال 17 داشت) به عنوان مجری برجسته CFL انتخاب شد.

الیمیمیان، چهار بار ستاره CFL، برترین بازیکن تازه کار لیگ در سال 2010 و دو بار بازیکن برجسته دفاعی آن (2014، 16) بود. قهرمان جام خاکستری 2011 با BC در حال حاضر رئیس انجمن بازیکنان CFL است.

از قضا، کمپین تاریخی ایمیمیان در سال 2014 پس از آن اتفاق افتاد که سرمربی وقت، والی بونو به او گفت که باشگاه به دنبال معامله با او است.

الیمیمیان گفت: سال 13 را به عنوان ستاره غرب به پایان رساندم اما آخرین بازی پلی آف را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست دادم و این نگرانی وجود داشت که نتوانم سالم بمانم. “در نهایت آنها تصمیم گرفتند که یک سال دیگر با من کار کنند و Benevides مربیگری کنند [then defensive coordinator Mike Benevides] نقش زیادی با ماندن من در باشگاه داشت.

“من توانستم کاری را انجام دهم که قبلا هرگز انجام نشده بود، اما آن فصل خارج از فصل سخت بود، چالش های زیادی وجود داشت. اما شاید من به آن چالش ها نیاز داشتم، زیرا در ذهنم می خواستم حق خودم را ثابت کنم. من خیلی روی آن سوار شدم. سال، نه تنها جایگاه من در بی سی لاینز، بلکه در حرفه ام.”

بومن اکنون به عنوان مربی کار می کند

بومن کل 14 سال دوران حرفه ای خود را با مونترال (2006-2019) گذراند و 134 اخراج (هفتمین دوره تاریخ) در 230 بازی فصل عادی را ثبت کرد. او دو بار با اخراج لیگ را رهبری کرد، از جمله در سال 2015 که رکورد 19 را به ثبت رساند.

بومن به مونترال کمک کرد تا جام های خاکستری متوالی (10-2009) را کسب کند و در حال حاضر مربی خط دفاعی BC است.

بومن گفت: «من سریع‌ترین، قوی‌ترین و با استعدادترین ورزشکار نبودم.» “بزرگترین مهارت من این بود که یک کارگر بودم و این باعث شد که در زمین بی امان باشم، زیرا برایم مهم نبود که چه کسی بهتر از من است، من قرار بود 60 دقیقه آنها را کنار بگذارم.

وقتی به مردم می گویم که یک بازیکن معمولی هستم، [they can relate] زیرا مردم می توانند کار را تشخیص دهند.”