برنامه Recruit Ready مستقر در وینیپگ، بازیکنان جوان فوتبال را برای رده های حرفه ای دبیرستان ایالات متحده آماده می کند

Category: خبرهای جهان

چیزی که به عنوان راهی برای درگیر ماندن در فوتبال و توسعه بازیکنان جوان آغاز شد، برای برد بلک و بلر اتکینسون به چیزی منحصر به فرد تبدیل شد.

در سال 2012، بازیکنان سابق Manitoba Bisons، Recruit Ready، یک برنامه تمرینی سرعت و مهارت فوتبال مبتنی بر وینیپگ را آغاز کردند. از آن زمان، فارغ التحصیلان نه تنها به بازی فوتبال دبیرستانی در ایالات متحده ادامه دادند، بلکه بورسیه های تحصیلی NCAA و فرصت های حرفه ای را در کانادا تضمین کردند.

برادی اولیویرا و گیرنده نیک دمسکی، هر دو بومی وینیپگ که در حال حاضر با بمب افکن‌های آبی وینیپگ CFL هستند، در جوانی در Recruit Ready شرکت کردند. حالا آنها به عنوان مربی پس می دهند.

بلک می‌گوید: «وقتی بازی کردن را تمام می‌کنید، معمولاً در پاییز مربی یک تیم می‌شوید و این چیزی برای من واقع‌بینانه نبود. “احساس می‌کردم کار در خارج از فصل و گذراندن زمان بیشتری با بازیکنان تاثیر بیشتری خواهد داشت، سپس آنها را به دبیرستان‌هایشان برگردانم تا مربیگری در مدرسه.

“بچه های خوب زیادی با ورزش پایه وجود داشتند که نیاز به کمی جلا دادن داشتند. اگر آنها به روش درست رشد می کردند، می توانستند کارهای بزرگی انجام دهند و در فوتبال بیشتر از بچه معمولی کانادایی شما پیش بروند.”

مردی با توک، عینک آفتابی و پیراهن آبی و سفید در یک زمین خالی فوتبال ایستاده و لبخند می‌زند.
بردی اولیویرا در یک عکس فایل 2022 در استادیوم موزاییک در رجینا در زمین ایستاده است. اولیوریا فارغ التحصیل برنامه Recruit Ready است. (جوآن رابرتز/سی بی سی)

این یک فرمول برنده است زیرا اولیویرا و خط دفاعی میسون بنت – یکی دیگر از بومیان وینیپگ که در Recruit Ready شرکت کرد – هر دو قبل از رفتن به CFL در داکوتای شمالی حضور داشتند. بومبرز در سال 2019 اولیویرا را پیش‌نویس کرد در حالی که همیلتون تایگر-کتز بنت را در سال بعد انتخاب کرد.

فارغ التحصیلان برنامه در حال حاضر در NCAA عبارتند از: تری تاملینسون (حمله دفاعی، ریچموند)، زک لیتل (پایان دفاعی، دارتموث)، ناتان کاراباتساکیس (نیم خط دفاعی، رابرت موریس)، رایلند کلی (DB، مینه سوتا)، مارکوس وال (DB، نورث). داکوتا) و دولاپو اگونجوبی (خط تهاجمی، (داکوتای شمالی) در میان افرادی که به دنبال پیوستن به این رده‌ها هستند، بازیکنان آکادمی بین‌المللی کلیرواتر دالاس سیمز، گیرنده 195 پوندی شش فوت سه، و شان سویانو جونیور، بازیکن شش فوتی هستند. -دو نفر خط دفاع 300 پوندی.

هر دو بیش از 20 پیشنهاد NCAA دریافت کرده اند. مینه سوتا، کالج بوستون، پوردو، ایالت آیووا، ایندیانا و پیتسبورگ از جمله مدارسی هستند که به سیمز پیشنهاد می دهند در حالی که ایالت اوهایو و نوتردام این کار را با سویانو انجام داده اند.

بلک می‌گوید: «وقتی شروع کردیم، فقط می‌خواستیم بچه‌ها را رشد دهیم و هیچ انتظاری از آن نداشتیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که آنچه را که می‌گوییم انجام می‌دهیم انجام می‌دهیم و با آن بسیار سازگار باقی مانده‌ایم و به نوعی اجازه می‌دهیم همه چیز به طور ارگانیک رشد کند.

ما واقعاً چیزی را تحت فشار قرار ندادیم، همه چیز شروع شد و اینجا هستیم.»

یک بازیکن فوتبال سفید و آبی با کلاه و شلوار طلایی جشن می گیرد در حالی که بازیکن دیگری با لباس سیاه و زرد کنار می ایستد.
گیرنده عریض وینیپگ بلو بمبرز، نیک دمسکی، در حال گلزنی در طول جام خاکستری 2021 تصویر شده است. او در برنامه Recruit Ready شرکت کرد. (فرانک گان/ مطبوعات کانادا)

Recruit Ready جلسات تمرینی خود را چهار بار در هفته برگزار می کند که از ساعت 6 صبح شروع می شود و به همراه اولیویرا و دمسکی به عنوان مربیان دکتر ترنس کوتو، بمب افکن ها آدام بیگیل، براندون الکساندر و ویلی جفرسون، ساسکاچوان راگرایدر کینان لافرانس و بازیکنان سابق CFL/NFL، کلی باتلر، آنتونی حضور دارند. کومبز، بوید بارت و دیو دونالدسون.

Recruit Ready همچنین به رویدادهای آمریکا از جمله مسابقات هفت در برابر هفت سفر می کند. علاوه بر این، هیچ هزینه ای برای شرکت کنندگان وجود ندارد، زیرا رویدادهای جمع آوری کمک های مالی آنچه را که برای عملیات لازم است تولید می کنند.

شرکت کنندگان از دبیرستان تا دبیرستان متغیر هستند. تقریباً 200 استخدام کننده برای 30-40 مکان برنامه امتحان می کنند.

تغییر موقعیت برای جوانان پس از پیوستن به Recruit Ready غیر معمول نیست. به عنوان مثال، سیمز تبدیل به در حال اجرا است.

بازیکنی با وسایل فوتبال صف می کشد تا مسیری را به بیرون بدود.
دالاس سیمز، یک دریافت کننده 17 ساله از وینیپگ، در حال بررسی گزینه های خود در مورد جایی است که می خواهد فوتبال دانشگاهی ایالات متحده بازی کند. او قبلاً 18 پیشنهاد بورسیه دریافت کرده است، از جمله چندین پیشنهاد از مدارس بزرگ پس از شرکت در برنامه Recruit Ready. (ارسال شده توسط دالاس سیمز)

بلک می‌گوید: «بسیاری از اوقات بچه‌ها به ما می‌آیند و در موقعیتی بازی می‌کنند که مدرسه یا تیمشان به آنها نیاز دارد. “اگر بهترین ورزشکار هستید، احتمال دارد که کوارتربک بازی کنید زیرا (مربیان) می خواهند توپ در دستان شما باشد، چه فکر می کنید یک کوارتربک باشید یا نه.

“با اندازه گیری های دالاس – طول، قد، توانایی پرش، طول بال های او – او برای ما بی نیاز بود که به سمت گیرنده حرکت کنیم. برنامه ما برای بچه های دبیرستانی و دبیرستانی است و زمان جالبی در زندگی آنهاست و زمانی که شما” دوباره ورزشکارانی را توسعه دهید که باید واقعاً روی حرکت کار کنید و آنها را هماهنگ نگه دارید، سپس موقعیت جدیدی را به آنها آموزش دهید.”

سیمز و سویانو تنها بازیکنان Recruit Ready نیستند که به Clearwater نقل مکان کنند، که عناوین متوالی انجمن مستقل Sunshine State را کسب کرده است. این برنامه از سال 2020 با کلیرواتر کار می کند، زمانی که بیماری همه گیر جهانی فوتبال را در کانادا متوقف کرد و به ایالات متحده سفر کرد.

بلک می‌گوید: «ما باید چیزی برای بچه‌هایمان پیدا می‌کردیم، زیرا آن سال‌ها اساساً از آنها گرفته می‌شد. “بنابراین من با (سرمربی کلیرواتر جسی چینچار) ارتباط برقرار کردم و سه بچه اول خود را در طول همه گیری همه گیر فرستادم و همه آنها اکنون در حال بازی فوتبال دسته 1 هستند.

“بعد از آن گروه اولیه، ما فکر کردیم که هنوز در حال پیدا کردن و توسعه این بچه ها هستیم و آکادمی کلیرواتر به آنها فرصت بیشتری برای دیده شدن داد. خیلی وقت با آنها داریم، اما اگر بتوانیم آنها را به مدت سه، چهار سال آموزش دهیم، آنها را به کلیرواتر بفرستیم و آنها می توانند به مدارسی مانند ایالت اوهایو بروند، خوب، آنها به کلیرواتر خواهند رفت. این به نوعی پیشرفت کرده است.”

چینچار گفت این همکاری برای هر دو طرف موثر است.

چینچار گفت: «براد یک سازمان بزرگ را در آنجا در وینیپگ اداره می‌کند و توسعه و مراقبت از بچه‌ها در برنامه‌اش واقعاً با کاری که ما در CAI انجام می‌دهیم همسو است.» «در عصر امروز، من فکر می‌کنم بسیاری از مردم بیشتر به گرفتن اعتبار علاقه دارند تا کمک واقعی.

برد و مربیانش از پسرانشان فراتر می روند و دیدن موفقیت ورزشکاران و برنامه بسیار سرگرم کننده است.