بمب‌افکن‌های آبی کار ضد قلدری را جشن می‌گیرند، بچه‌های ملل اول را تشویق می‌کنند تا فوتبال را در شمال بازدید کنند

Category: خبرهای جهان

بمب‌افکن‌های آبی وینیپگ آماده شده‌اند و در این ماه به سمت شمال منیتوبا حرکت کرده‌اند تا به جوانان ملل اول فرصتی بدهند تا فوتبال را امتحان کنند و از یک دانش‌آموز به دلیل کارش در موضع‌گیری در برابر قلدری تقدیر کنند.

هر ماه مارس، بازیکنان تیم وینیپگ CFL از مدارس سراسر استان بازدید می‌کنند تا جایزه دوستی سامانتا میسون را اهدا کنند و با دانش‌آموزان در مورد تقویت روابط سالم و ایجاد فرهنگ‌های مثبت در مدارسشان صحبت کنند.

این جایزه که در سال 2015 ایجاد شد، یاد سامانتا میسون، دختر 15 ساله وینی‌پگ را گرامی می‌دارد که پس از سال‌ها مورد آزار و اذیت در مدرسه جان خود را از دست داد.

جوایز امسال به ایوب فرح از وینیپگ و ایزابل کارتر از تامپسون تعلق گرفت که خانواده سامانتا برای دریافت این جایزه انتخاب شدند.

ایزابل گفت: «این واقعا سورئال بود. “اصلاً انتظارش را نداشتم.”

زنی ایستاده است با یک گواهی جایزه که نام او
ایزابل کارتر، دانشجوی تامپسون، یکی از دو دریافت کننده جایزه دوستی سامانتا میسون بمب افکن آبی وینیپگ بود که در 14 مارس به او اعطا شد. (اتان باترفیلد/سی بی سی)

دانش آموز کلاس 12 در کالج تامپسون RD Parker گفت که از دریافت این جایزه شوکه شده است، غافل از اینکه اعضای تیم بمب افکن های آبی، از جمله برادران نیک و نوآ هالت، برای او در طول یک گردهمایی بزرگ ارائه کرده اند. سه شنبه گذشته در مدرسه اش

“من فقط به این فکر می کردم که دارم برای یک تجمع بزرگ کمک می کنم … [but] من به پهلو کشیده شدم تا بایستم و منتظر بمانم تا شروع شود.»

او گفت: “بعد ناگهان آنها این ویدئو را پخش کردند، و سپس با من تماس گرفتند، و من همانجا ایستاده بودم و انتظارش را نداشتم. هرچند واقعا هیجان انگیز بود.”

“همه دوستانم مرا تشویق می کردند، که واقعا لذت بخش بود.”

والدین، معلمان و مربیان می توانند دانش آموزان را برای جایزه سالانه مبارزه با قلدری که به جوانانی که برای از بین بردن قلدری در مدارس یا جوامع خود اقدام می کنند، اهدا می کنند.

موضوع موضوعی است که ایزابل به شدت به آن احساس می‌کند و او می‌گوید که امیدوار است به تلاش خود برای جلوگیری از آن در مدرسه‌اش ادامه دهد.

او گفت: “من همیشه بزرگ شده ام تا یاد بگیرم مردم را دوست داشته باشم و با همه مهربان باشم.”

«بنابراین وقتی می‌بینید اتفاقی می‌افتد که می‌دانید اشتباه است… پس نمی‌خواهید برای آن بایستید، زیرا برخی از افراد فقط در کنار می‌ایستند.

من شخصاً نمی‌توانم این را بپذیرم».

یک پیراهن آبی که دو امضا دارد، نام
ایزابل کارتر یک پیراهن امضا شده به همراه گواهینامه خود دریافت کرد. (اتان باترفیلد/سی بی سی)

والدین او، لورا و تیم، گفتند که به دخترشان و نمونه ای که او می گذارد افتخار می کنند.

لورا گفت: “خوب است که به خاطر مهربان بودن شناخته شوی، زیرا این چیزی نیست که ممکن است به خاطر آن مورد توجه قرار بگیری.”

تیم گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که ببینیم فرزندانمان آنچه را که به آنها آموخته ایم، در مدرسه و کارشان زندگی می کنند.”

بازدید از شمال

علاوه بر بازدید آنها از تامپسون، تور بمب افکن های آبی در شمال این ماه همچنین شامل توقف هایی در سه کشور اول شمالی به عنوان بخشی از ابتکار CFL TryFootball است، که هدف آن دادن به جوانانی است که در غیر این صورت ممکن است این گزینه را نداشته باشند. برای انجام این ورزش

مردی در حالی که با گروهی از جوانان نشسته است علامت صلح را پرتاب می کند
نیک هالت، یک مدافع دفاعی برای بمب‌افکن‌های آبی وینیپگ، با دانش‌آموزان در ملت اول شاماتاوا دیدار می‌کند. (ارسال شده توسط Winnipeg Blue Bombers)

ما نیاز به جوانان در آن جوامع شمالی را درک می کنیم تا… [have] ساوانا گینتر، هماهنگ کننده روابط اجتماعی برای بمب افکن های آبی، گفت: دسترسی به این تجهیزات فوتبال.

اغلب اوقات، ما متوجه می‌شویم که بسیاری از جوامع، ورزش‌های زیادی انجام می‌دهند… اما فوتبال به آن اندازه در دسترس نبود، زیرا شما به لباس‌های پرچم‌دار فوتبال نیاز دارید و به خود فوتبال‌ها نیاز دارید، و گاهی اوقات ممکن است سخت باشد. او گفت.

“بنابراین در تلاشی برای دسترسی بیشتر به آن برای جوامع، ما این ابتکار را جمع آوری کردیم تا بتوانیم از آنها بازدید کنیم و واقعاً فقط به بچه ها احساس خاص بودن بدهیم.”

اعضای سازمان بمب افکن های آبی این هفته پس از توقف در تامپسون، از ملت اول شاماتاوا دیدن کردند.

آنها در روز دوشنبه ریاست Nisichawayasihk Cree Nation (همچنین به عنوان Nelson House) و روز چهارشنبه O-Pipon-Na-Piwin Cree Nation را بر عهده خواهند داشت.


اگر شما یا کسی که می‌شناسید مشکل دارید، در اینجا می‌توانید کمک بگیرید: