تام بردی مالک اقلیت لاس وگاس ایس WNBA شد

Category: خبرهای جهان

تام بردی که هفت بار قهرمان سوپربول است، سهام مالکیت قهرمان WNBA لاس وگاس ایس را به دست آورده است.

او در یک بازی Aces در 31 مه شرکت کرد و بعداً برای ستاره لاس وگاس کلسی پلام یک پیراهن و هدایایی دیگر فرستاد.

برادی روز پنجشنبه در بیانیه ای گفت: “من بسیار هیجان زده هستم که بخشی از سازمان لاس وگاس Aces هستم.” “عشق من به ورزش زنان از سنین جوانی شروع شد، زمانی که تمام بازی های خواهران بزرگترم را همراهی می کردم – آنها با اختلاف بهترین ورزشکاران خانه ما بودند! ما موفقیت های آنها را با هم به عنوان یک خانواده جشن گرفتیم، و آنها الهام بخش بزرگی هستند. به من

“من همیشه از طرفداران بزرگ ورزش زنان بوده ام و کارهایی را که بازیکنان Aces، کارکنان، و WNBA برای رشد ورزش و توانمندسازی نسل های آینده ورزشکاران انجام می دهند را تحسین می کنم. این ماموریت به عنوان عضوی از سازمان Aces یک افتخار باورنکردنی است.”

بردی در 1 فوریه در سن 45 سالگی بازنشستگی خود را اعلام کرد. او برنده شش سوپربول با نیوانگلند پاتریوتز و یک سوپر باول با تیم تامپا بوکانیرز شد و در طول 23 سال سابقه حرفه ای چندین رکورد پاس را در اختیار دارد.

مارک دیویس مالک Aces در بیانیه ای گفت: “تام برادی نه تنها برای Aces، و WNBA، بلکه برای ورزش حرفه ای زنان به طور کلی یک پیروزی است.”

کتی انگلبرت، کمیسر WNBA بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: “ما خوشحالیم که شاهد تداوم حرکت باورنکردنی در WNBA هستیم، همانطور که معاملات اخیر ما در لیگ و تیم‌ها نشان می‌دهد. ما مشتاقانه منتظر استقبال از تام برادی به عنوان مالک پس از فرآیند لیگ و تایید هستیم. ما تام بردی را در زمین بازی‌های خود دیده‌ایم و از اینکه ارزش حمایت از بسکتبال زنان و WNBA را درک می‌کند، هیجان‌زده هستیم.”