خرید بهترین لوسیون، ژل و کرم لایه بردار (اسکراب) با مشاوره رایگان

Category: خبرهای جهان

این کرم لایه بردار منافذ پوست را باز کرده و جوشهای سر سیاه را بیرون میآورد و از بین میبرد. لایه برداری سلولهای مرده پوست می تواند لایه های خارجی پوست را از بین ببرد. اگر پوست شما به علت خشکی پوسته پوسته میشود با استفاده روزانه از این کرم میتوانید این مشکل را برطرف کنید. این ماسک پوست را نرم میکند و رطوبت رسانی آن را نیز انجام میدهد.

در ترکیبات این اسکراب از عصارههای شیرین بیان-بیربری استفادهشده که باعث تنظیم چربی پوست شده و رطوبت موردنیاز آن را تأمین میکند. در صورت استفاده زیاد از حد از این محصول پوست آسیب میبیند. البته استفاده بیش از حد از این کرم موجب پوسته پوسته شدن پوست در طول هفته میشود به همین علت به اندازه از این کرم استفاده کنید. این محصول مناسب پوستهای چرب و مختلط است.

اگر پوست شما کدر شده و یا چرب و براق است و یا منافذ پوستتان بسته شده و پوست ضخیمتر شده، تمامی این عوامل نشان دهنده وجود سبوم زیاد در سطح پوست است که با استفاده از یک پاک کننده فوق العاده مانند بایودرما میتوانید تمامی این مشکلات را برطرف کنید.

مناسب پوست چرب و آکنه ای است. این کرم حاوی دانههای آبی رنگ است که در کنار ترکیبات دیگری که در این محصول به کار رفته موجب لایه برداری ملایم پوست میشود. این کرم لایه بردار قوی کلاژن سازی پوست را افزایش داده و پوست را نرم و مرطوب میکند. رم لایه بردار 10درصد پوست 30میل درماتیپیک با لایه برداری، افزایش سنتز کلاژن و الاستین و رطوبت رسانی عمقی باعث جوانی، شادابی و شفافیت پوست میشود و علائم پیری زودرس را از بین میبرد. از ویژگیهای دیگر این محصول میتوان به از بین بردن آلایندگیهای سطحی پوست، از بین بردن سلولهای مرده و زیبا کردن سطح پوست اشاره کرد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرم لایه بردار 12 درصد اردن بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.