دارن فلوتی تالار مشاهیر CFL به دیوار افتخار همیلتون تیکتس می‌پیوندد

Category: خبرهای جهان

این تیم روز پنجشنبه اعلام کرد، گیرنده تالار مشاهیر CFL، دارن فلوتی، در 17 آگوست به دیوار افتخار همیلتون تایگر-کتز در Tim Hortons Field اضافه خواهد شد.

فلوتی که در سال 1999 یک جام خاکستری را با تیکات به دست آورد، بیست و ششمین نفری خواهد بود که این افتخار را دریافت می کند. شماره 82 او به 25 افتخاری دیگر در دیوار افتخار که در ضلع غربی استادیوم است می پیوندد.

گربه ببر همیلتون دارن فلوتی جام خاکستری را نگه می دارد
همیلتون تایگر گربه دارن فلوتی جام خاکستری را در حالی که پیروزی تیم هایش بر کلگری استمپدرز را در بی سی پلیس در ونکوور جشن می گیرد، یکشنبه 28 نوامبر 1999 برگزار می کند. (چاک استودی/ مطبوعات کانادا)

این بازیکن اکنون 56 ساله اهل منچستر، 86 بازی با همیلتون انجام داد و دو جایزه ستاره CFL شرق (1998، 1999) و یک انتخاب ستاره CFL (1999) کسب کرد.

در جام خاکستری 1999، فلوتی در 6 پذیرش به طول 109 یارد و دو تاچ داون حرکت کرد.

فلوتی که همچنین برای BC و Edmonton بازی می‌کرد، در رتبه چهارم در دریافت یاردهای تمام دوران (14359) قرار گرفت و 9 بار بیش از 1000 یارد را در یک فصل شکار کرد.

محصول کالج بوستون در سال 2007 وارد تالار مشاهیر CFL شد.

باب یانگ، نگهبان تایگر-کتز، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: «اخلاق کاری، اراده و توانایی استثنایی دارن فلوتی در گرفتن پاس، دقیقاً معنای یک گربه ببر همیلتون تمام دوران را نشان می دهد. او یکی از بهترین گیرندگانی است که تا به حال پیراهن مشکی و طلایی به تن کرده است و جا دارد که در کنار 25 ببر-گربه افسانه ای دیگر جای خود را در دیوار افتخار بگیرد.