دنیای پیست باید در Tyreek Hill راحت شود – او فقط یک فوتبالیست نیست که به دنبال تبلیغات است

Category: خبرهای جهان

این ستونی از مورگان کمپبل است که برای CBC Sports نظر می نویسد. برای اطلاعات بیشتر در مورد بخش نظرات CBC، لطفا ببینید سوالات متداول.

تایریک هیل، گیرنده عریض دلفین میامی، شنبه گذشته در اولین مسابقه پیست خود از سال 2014، دوید و در 60 متر در بخش 25 تا 29 ساله مسابقات قهرمانی مستر USATF صف آرایی کرد.

قبل از هفته گذشته، هر یک از چهار بازیکن دیگر در مسابقه، علاقه‌مندانی که احتمالاً به دنبال شکستن 7.3 ثانیه بودند، فکر می‌کردند که او شانس زیادی برای برنده شدن دارد. سپس هیل، هفت بار پرو بولر، وارد مسابقه شد و با سرعت 6.70 ثانیه به پیروزی رسید، با اختلافی که مناسب نام مستعار اوست برنده شد.

یوزپلنگ.

البته این نام کارآمد است، زیرا هیل، یک دونده تمام کنفرانس در ایالت اوکلاهاما، و صاحب یک داش 40 یارد 4.25 ثانیه‌ای، سریع‌ترین فردی است که اکثر مردم تا کنون دیده‌اند.

اما بیشتر افراد طرفدار دوومیدانی سخت‌افزاری نیستند، گروهی از افرادی که نتایج هیل را در جدول زمانی رسانه‌های اجتماعی آن‌ها مشاهده کرده‌اند و به‌طور موجهی، سطح رقابت او را مورد توجه قرار داده‌اند.

“[Three] پسران دبیرستانی امروز صبح در #NBNationals سریعتر دویدند.” یاسمین تاد توییت کرد، یک دونده سرعت و پادکست که بهترین شخصی 7.15 ثانیه ای او را سریعتر از تمام مردانی که هیل در روز شنبه شکست داد، می کند.

برخی از کارشناسان پیست نیز از ساعت 6.70 هیل بو کشیدند.

او را در خارج از 200 نفر برتر قرار می دهد [world]،” اضافه تراویس میلر از NBC Sports.

اگر لازم است به آن اشاره کنم، خواهم گفت:

این سایه است.

این توییت شبیه چشم انداز به نظر می رسد، اما در واقع عملکرد برجسته را پنهان می کند. بهترین زمان هیل در ایالت اوکلاهما 6.64 ثانیه بود، بنابراین او فقط نیم قدم از دانشگاه خود عقب است، حتی اگر این روزها چندین پوند سنگین تر است، نه سال دیگر در تقویم، و هفت فصل NFL در کیلومترشمارش.

بحث آهنگ در مقابل فوتبال

واکنش‌ها به مسابقه همچنین یکی دیگر از هدایای هیل را برجسته می‌کند – توانایی بیرون راندن مردم در دو طرف پیست در مقابل بحث فوتبال از ذهنشان.

به نظر می رسد طرفداران NFL فکر می کنند که هیل سریع ترین مرد روی کره زمین است که می تواند مستقیماً از روی زمین تا سکوی المپیک بدود. دوستان ما در رسانه های فوتبال کمکی نکردند وقتی بهترین های شخصی 200 متر (20.14 ثانیه) او را در فینال ریو 2016 قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که او برنز را گرفته است. سپس یک ویدیو تهیه کرد برای “ثابت” آن

(برای ثبت، تپه سر به سر سریعتر از آندره د گراس یا آدام جمیلی.)

و بسیاری از طرفداران آهنگ به نظر می رسد که هیل را یک NFLer خودسر می بینند که در واقعیت فقط فوتبال سریع است. در دنیای آنها، 6.70 هیل یک برد زشت و یک درس تواضع کننده در مورد شکاف بین سرعت ورزش میدانی و چرخ های کلاس جهانی بود. و این یک واقعیت است که تریوان برومل یا کریستین کلمن همان کاری که هیل با رزمندگان آخر هفته شنبه گذشته انجام داد، هیل را گرد و غبار می زد.

کل فشار کشش محصول محیط غنی از داده و زمینه فقیر است که همه ما در آن زندگی می کنیم، و دنیای ورزش و رسانه های اجتماعی که بحث را بالاتر از بحث قرار می دهد. بنابراین ما هیل و شاهکارهای او را به عنوان نقاطی در بحثی که در تلاش برای پیروزی هستیم، در نظر می گیریم، به جای اینکه فقط اجازه دهیم اعداد و افتخارات به ما کمک کنند از یک ورزشکار یک بار در نسل قدردانی کنیم.

شاید زندگی در دوران تخصصی شدن اولیه ورزش ما را نسبت به این احتمال که ورزشکاران سطح بالا در چند رشته ورزشی حتی می توانند وجود داشته باشند، بی حس کند. دیون سندرز در سال 2001 بازی بیسبال را متوقف کرد، بنابراین خاطرات او از آخرین بازی در خفاش از بسیاری از بازیکنانی که در حال حاضر در دانشگاه کلرادو مربیگری می کند قدیمی تر است. اکثر افراد زیر 30 سال ورزشکار مورد علاقه خود را تماشا نکرده اند که بین دو ورزش در سطح حرفه ای انتخاب کند یا بین آنها تعادل برقرار کند. بنابراین اگر در یکی از آنها در کلاس جهانی قرار دارند، می‌دانیم که در دومی مداخله‌گر هستند.

در غیر این صورت چرا مردم وقتی که برای اولین بار در 9 سال گذشته، یک ورزشکار را با آمارهای ردیابی تأیید شده، به راحتی در گوگل، به عنوان یک بازیکن فوتبال دسته بندی می کنند، یک ورزشکار را دسته بندی می کنند؟ چرا کارشناسان ردیابی به جای یک پسر ولگرد با او مانند یک مهمان ناخواسته رفتار می کنند؟

باز هم این یک است دارنده مدال طلا در رله 4*100 از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2012. او همچنین در 200 برنز گرفت و در مسابقات 100 نفر چهارم شد، تنها 0.01 ثانیه از مدال برنز فاصله دارد.

می‌توانید با چنین مدارکی برای همیشه بازنشسته شوید، یا می‌توانید به آموزش ادامه دهید تا در مراحل بعدی، بعدی، بعد سرعت سطح اما باید از افرادی که در دو و میدانی شما و یا قصد شما برای ورود به یک دوی 60 متر سوال می کنند مصونیت مادام العمر داشته باشید. و مجبور نیستید خود را متقاعد کنید – همانطور که بسیاری از ما داریم – که یا یک بازیکن پیست هستید یا یک بازیکن فوتبال. یک عنوان قهرمانی نوجوانان جهان و یک سوپر باول را به دست آورید، و شما هر دو هستید.

فراموش کردن آن برای طرفداران فوتبال آسان است، اما لازم به یادآوری است که هیل، که بهترین بازیکن ۱۰۰ متر شخصی اش ۱۰.۱۹ ثانیه است، سریع ترین بازیکن تاریخ NFL نیست. این افتخار ممکن است نصیب باب هیز شود که رکورد 100 متر جهان را قبل از پیوستن به دالاس کابوی در سال 1965 در اختیار داشت یا به تریندون هالیدی. بازیکن سابق برانکوها با ضربه پاو یک قهرمان دوی سرعت NCAA که 10.00 در LSU دوید.

ممکن است هیل حتی در حال حاضر سریعترین بازیکن NFL نباشد. با قضاوت در فاصله 100 متری، آنتونی شوارتز گیرنده کلیولند براونز است. که یک بار 10.09 اجرا کرد.

ترکیب کمیاب

اما هیل دارای بهترین ترکیب از چابکی، آگاهی موقعیت، مهارت های توپ و سرعت خطی از زمان دارل گرین، مدافع کرنر تالار مشاهیر است. قهرمان دانشگاهی کشور با بهترین شخصی 10.08 ثانیه. ترکیبی نادر از سرعت آهنگ و سرعت بازی. این قدرت فوق العاده هیل است.

در مورد عملکرد خود در آخر هفته گذشته، هیل به خوبی از مقایسه او با یک مدال آور جهانی آگاه است. او می‌دانست که 60 ثانیه 6.70 در پیروزی مقابل رزمندگان آخر هفته تاثیرگذارتر به نظر می‌رسد تا باخت به حرفه‌ای که 6.45 می‌دود.

او همچنین می داند که سرعت 6.70 در 60 مانند دویدن در 10.20 ثانیه روی 100 متر است.

آنقدر سریع که شما را در فینال کنفرانس NCAA قرار دهد و 200 نفر برتر جهان را تهدید کند، که در واقع یک دستاورد بزرگ است. دویستمین بازیکن برتر بسکتبال جهان همچنان در NBA حضور دارد.

این همان نتیجه ای است که شما فقط با تمرین تمام وقت به دست می آورید، اما بلیط یک طرفه برای رسیدن به چه چیزی است دوست خوب من ملانی شرنزل-چری، یک ستاره سابق رشته کالج و مربی فعلی روابط عمومی USC، “The Wasteland” را می نامد. به طور غیرقابل تصوری سریع با هر معیار عینی، اما نه به اندازه کافی سریع برای ایجاد یک زندگی راحت.

شما هنوز هم می توانید از این نوع سرعت کسب درآمد کنید، اگر لباس ابرقهرمانی بپوشید و طرفداران آتلانتا بریوز مسابقه دهید. یا می توانید آن را با مهارت های دیگری برای ترساندن مدافعان در مسابقات راگبی هفت یا NFL بسته بندی کنید. آن ورزش‌ها ممکن است بیش از همیشه برای شما شهرت به ارمغان بیاورند و باعث شوند مردم فراموش کنند که شما تا به حال دویده‌اید.

اما اگر در یک فصل خارج از فصل تصمیم گرفتید حداکثر سرعت خود را در یک مسابقه پیست آزمایش کنید، فوتبالیستی نیستید که برای تبلیغات ارزان در مسیر حرکت کنید.

شما فقط یک ورزشکار دوگانه هستید که به ریشه های خود باز می گردد.