راز موفقیت در بازی پابجی موبایل

Category: خبرهای جهان

سونامی ای که بازی های بتل رویال را در سال 2017 راه اندازی کرد به قدری محبوب شده که امروز شاهد بازی های شگفت انگیز دنیای بتل رویال دوست داشتنی هستیم. در این میان سازندگان پابجی به عنوان یکی از اولین بازی های بتل رویال، سعی کردند تجربه ای مشابه از دنیای پابجی را روی پلتفرم های دیگر تقلید کنند و پلتفرم موبایل یکی از آن پلتفرم هایی بود که توانست پابجی را به دنیای خود باز کند.

 

پابجی موبایل را می توان یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی در سال های اخیر دانست که آغاز فصل جدیدی از بازی های موبایلی بود. PubJie Mobile ثابت کرده است که برای جذابیت در پلتفرم موبایل نیازی به اسپری اضافی ندارید! فقط باید خلاق باشید و مواردی را انتخاب کنید که همه آماده انجام آن نیستند.

 

اکنون این بازی روز به روز در حال پیشرفت است و بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. پس با ویجیاتو همراه باشید تا ترفندهایی را به شما معرفی کنیم که می توانند بازی Battle Royale شما را چندین برابر بهبود بخشند.

 

 

همیشه چند مدال اضافی با خود داشته باشید

داروها در پابجی موبایل

اگر از بازیکنان موبایل پابجی باشید، به خوبی می دانید که احتمال درگیری با دیگر بازیکنان در میانه این بازی بسیار زیاد است و این درگیری ها می تواند به قیمت جان شما تمام شود. اگرچه برخی از بازیکنان ترجیح می دهند از این درگیری ها دور بمانند، اما خطر این درگیری ها را نمی توان به طور کامل رد کرد و در نهایت شما باید ریسک کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل

بنابراین همیشه تعداد مدال هایی را که می پوشید در نظر داشته باشید! هنگامی که سلامت شما به دلیل درگیری های مختلف یا اتفاقات غیرقابل پیش بینی بدتر می شود، اینها مزایایی هستند که به شما خواهند رسید. بنابراین همیشه تعداد قابل اعتمادی از این اقلام ارزشمند را همراه خود داشته باشید تا در صورت لزوم دیگر نگران میانجیگری نباشید.