رافریدرها با اعتماد به نفس کمپ تمرینی را آغاز می کنند و از دویدن بیشتر صحبت می کنند

Category: خبرهای جهان

همه تیم‌های CFL در این هفته شکست نخورده‌اند و احتمالاً همه آنها پس از روز اول اردو احساس خوبی نسبت به تیم‌های خود دارند.

کریگ دیکنسون، سرمربی ساسکاچوان رادریدرز دقیقاً این را روز یکشنبه گفت که تیم کامل اردوی تمرینی خود را در ساسکاتون به طور رسمی آغاز کرد. اما او همچنین واقعاً معتقد است که تیم می تواند از فصل فاجعه بار 6-12 در سال 2022 بازگردد.

دیکنسون گفت: “من فکر می کنم سال خوبی خواهیم داشت.” من اهل پیش بینی زیاد نیستم، اما می توانم این را بگویم: ما یک تیم فیزیکی خواهیم بود، سریع بازی خواهیم کرد و از حضور در آنجا لذت خواهیم برد.

بازیکنی فوتبال را بالا نگه می دارد و می خواهد پرتاب کند.
ترور هریس کوارتربک ساسکاچوان راگریدرز در اولین روز کمپ تمرینی در ساسکاتون، ساسک، یکشنبه، 14 می 2023، پرتاب می کند. (هیوود یو/کانادین پرس)

یکی از بازیکنانی که در حال حاضر از حضور در آنجا لذت می برد، برای اولین بار در 12 سال دوران حرفه ای خود در CFL، سبز و سفید پوشیده است. تروور هریس نیز چهره جدید این فرنچایز است و به جز هر گونه شرایط غیرقابل پیش‌بینی، او کوارتربک اصلی Riders خواهد بود.

هریس پس از اولین تمرین خود با کل تیم گفت: “عالی بود.”

“انرژی فوق‌العاده بود. دفاع به اطراف پرواز می‌کرد. حمله به اطراف. همیشه لذت‌بخش است که آن چند تکرار اول را با اجرای یک حمله جدید، یک طرح جدید و زمان‌بندی با بچه‌ها پایین بیاوریم.”

اما زمانی که شما یک کوارتربک برای ساسکاچوان راگریدرز هستید، فقط به کار در زمین مربوط نمی شود. بلافاصله پس از تمرین، ترور هریس در حال انجام چند تکرار با هواداران بود که شامل آغوش گرفتن برای روز مادر بود.

هریس گفت: «مادرها ابرقهرمانان واقعی هستند. “مردم قدرتی را که زنان واقعاً در زمینه کار کودکان دارند، درک نمی کنند و بلافاصله روی پاهای خود می آیند، به بچه ها غذا می دهند و شب ها از خواب بیدار می شوند. من یک مادر و همسر ابرقهرمان دارم. بنابراین من فقط فوق العاده، فوق العاده سپاسگزارم.”

Run Riders را اجرا کنید

گروهی از هفت بازیکن که فوتبال در دست دارند کنار هم ایستاده اند.
ساسکاچوان راگریدرز چندین دونده پشتی دارد که برای شروع کار در کمپ تمرینی رقابت می کنند. (پیتر میلز/سی بی سی)

یکی از موقعیت هایی که طرفداران ساسکاچوان باید نسبت به آن اطمینان داشته باشند، دویدن به عقب است.

جمال مورو و فرانکی هیکسون با رایدرز بازگشتند و یکشنبه به طور کامل تمرین کردند. هر دو مدافع دونده قبل از مصدومیت در سال 2022 بهترین اعداد CFL را داشتند.

دلایل زیادی وجود دارد که باور کنیم رایدرها در این فصل بیشتر به بازی در حال اجرا تکیه خواهند کرد. کلی جفری، مربی سابق دو تیم، جایگزین جیسون ماس به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی رایدرها می شود. و هنگامی که از کریگ دیکنسون پرسیده شد که آیا سرمربی می‌خواهد در این فصل بیشتر فوتبال را اداره کند، کریگ دیکنسون بلافاصله گفت “بله”.

او با خنده گفت: “من می خواهم هر سال بیشتر آن را اجرا کنم.” “اما ما باید بتوانیم آن را به خوبی انجام دهیم. بنابراین این یک نکته مورد تاکید بود. این فقط دویدن به عقب نیست، بلکه بچه ها در جلو هستند. اما ما واقعاً بر ترک فوتبال و دویدن توپ امسال تاکید خواهیم کرد. “

راه طولانی است

دو بازیکن فوتبال با هم در زمین تصادف می کنند.
مدافع دفاعی ساسکاچوان رادریدرز، رولان میلیگان (0) در روز شنبه، 22 اکتبر 2022، یک پاس در نظر گرفته شده برای دریافت کننده عریض کلگری استمپدرز، شاون بن جونیور (14) را از دست داد. (هیوود یو/کانادین پرس)

رولان میلیگان و دریک مونکریف ستاره CFL روز یکشنبه تمرین نکردند. غیبت میلیگان با توضیحی بود که فقط در CFL وجود داشت.

دیکنسون گفت که غیبت میلیگان “فقط یک اقدام احتیاطی بود.” “او فقط 30 ساعت رانندگی را تمام کرده بود تا به اینجا برسد و کمی از رانندگی متورم شده بود، بنابراین ما کار او را راحت کردیم. او یک بازیکن کهنه کار است که در نهایت اینجا خواهد بود.”

دیکنسون گفت: “مونکریف هنوز از جراحی شانه خارج می شود، بنابراین ما با او راحت خواهیم بود.”

دو کلاه ایمنی روی زمین می نشینند.
Roughriders هشت بازیکن را در آخر هفته منتشر کرد. (هیوود یو/کانادین پرس)

هر تیم CFL لیست خود را روزانه در طول اردوی تمرینی تغییر می دهد. رایدرز چند حرکت را در آخر هفته اعلام کرد.

روز شنبه، آنها با گیرنده گسترده آمریکایی آیزایا مک کوی امضا کردند. آنها همچنین هشت بازیکن را آزاد کردند، از جمله زریک کوپر مدافع و متیو درکس، خط حمله.

جرمیا پوتاسی، راشارد رابینسون و جستر ویآ همگی به لیست تعلیق شده اضافه شدند. دیکنسون می گوید آنها به کمپ گزارش ندادند.

فکر می‌کنم آن‌ها آن را تعطیل می‌کنند. ما با آنها ملاقات می‌کنیم و ببینیم چه خبر است.

رایدرها از ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر روز دوشنبه به اردوی تمرینی خود در استادیوم گریفیتس در ساسکاتون ادامه می دهند.