ریونز با اودل بکهام جونیور قرارداد 1 ساله موافقت کرد.

Category: خبرهای جهان

بالتیمور ریونز به گروه گیرنده گسترده خود یک تغییر بسیار ضروری را یکشنبه داد و با قراردادی با اودل بکهام جونیور موافقت کرد.

یکی از آشنایان به AP گفت که بکهام با قراردادی یک ساله به ارزش 18 میلیون دلار آمریکا، از جمله 15 میلیون دلار تضمین شده، موافقت کرد. این شخص به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد زیرا قرارداد به طور رسمی امضا نشده بود.

بکهام 30 ساله فصل گذشته پس از جراحی ACL بازی نکرد. او اکنون به یک تیم بالتیمور می‌پیوندد که یک موقعیت دفاعی دارد که هنوز کاملاً نامشخص است. ریونز از برچسب حق رای بر روی لامار جکسون استفاده کرد که درخواست داد و ستد کرد.

حتی با جکسون، بازی پاس کلاغ ها به دلیل عدم تولید از گیرنده های گسترده آنها محدود شد. راشد بیتمن در فصل گذشته تنها 6 بازی انجام داد، و جدای از مارک اندروز، هیچ بازیکن بالتیمور حتی 500 یارد دریافت نکرد.

بکهام پنج فصل 1000 یاردی دارد، اما هیچ کدام از سال 2019 با کلیولند. در آخرین فصل حضورش در زمین در سال 2021، او 44 پاس برای 537 یارد و 5 تاچ داون در 14 بازی برای براون ها و رام ها گرفت.

او در آن فصل در قهرمانی لس آنجلس در سوپربول یک تاچ داون به ثمر رساند، اگرچه در آن بازی زانوی خود را نیز مصدوم کرد.

مهم نیست که مدافع کیست، وقتی بکهام در بهترین حالت خود قرار دارد، او یک تهدید بزرگ است که قادر به تولید نکات برجسته خیره کننده است. از زمان اولین حضورش در نیویورک جاینتز در سال 2014، او 531 صید برای 7367 یارد و 56 صید دارد.

بکام سه فصل اول بازی Pro Bowl را ساخت. او یکی از سه بازیکن تاریخ NFL است – به همراه جاستین جفرسون و مایکل توماس – که در هر سه فصل اول خود به 80 دریافت و 1000 یارد رسیده است.