ستاره کیو بی آرون راجرز می گوید بعد از 18 سال با پکرز قصد دارد برای جتز بازی کند.

Category: خبرهای جهان

آرون راجرز روز چهارشنبه گفت که قصد دارد در سال 2023 برای نیویورک جتس بازی کند و پس از 18 فصل حضور در گرین بی و چهار بازیکن MVP NFL منتظر است تا پکرز او را معاوضه کند.

راجرز 39 ساله در حین حضور در “The Pat McAfee Show” در یوتیوب و Sirius XM، گفت که او معتقد است که Packers می‌خواهند به پیش بروند و در درافت دور اول 2020، Jordan Love را به عنوان بازیکن اصلی خود انتخاب کنند.

راجرز گفت: «در این مرحله، وقتی اینجا نشسته‌ام، فکر می‌کنم از روز جمعه به صراحت اعلام کرده‌ام که قصد من بازی کردن و قصد من بازی برای نیویورک جتس بود. “من در این مرحله هیچ چیزی را نگه نداشتم. این غرامتی است که پکرها سعی می کنند برای من بگیرند، به نوعی پاشنه های خود را فرو می برند.”

مارک مورفی، رئیس و مدیرعامل Packers اذعان کرده است که تیم به جت‌ها اجازه صحبت با راجرز را داده است، چهره‌ای که از زمانی که تالار مشاهیر برت فاور در سال 2008 به جت مبادله شد. رابرت صالح مربی و جو داگلاس مدیر کل هفته گذشته به خانه راجرز در جنوب کالیفرنیا رفتند.

راجرز از 18 فصل حضورش در گرین بی قدردانی کرد اما اضافه کرد که زمان آن فرا رسیده است که پکرز “کار درست را انجام دهد.”

راجرز می‌گوید: «من چیزی جز عشق در قلبم برای همه طرفداران پکر و همه کسانی که در این سازمان کار می‌کنند، ندارم. “زندگی من به دلیل حضورم در گرین بی بهتر است. اما ما فقط باید به واقعیت نگاه کنیم. آنها می خواهند ادامه دهند. آنها نمی خواهند من برگردم و این خوب است. آنها آماده حرکت هستند. با جردن. این عالی است. جردن بازیکن بزرگی خواهد شد.”

Packers هیچ اظهار نظری فوری در مورد اظهارات راجرز نداشتند، که در پی روزها گمانه زنی ها مبنی بر اینکه دوران حضور او در گرین بی ممکن است به پایان برسد، وجود داشت.

مورفی هفته گذشته در جریان حضور در مسابقات قهرمانی بسکتبال دختران انجمن ورزشی بین‌اسکولاستیک ویسکانسین، در حالی که در مورد آینده این بازیکن با ایستگاه تلویزیونی WBAY صحبت می‌کرد، از راجرز به زمان گذشته صحبت کرد.

مورفی به WBAY گفت: “بازیکنان بسیار کمی فقط برای یک تیم بازی می کنند.” “بدیهی است که برت حرفه ای عالی داشت. آرون در اینجا حرفه ای عالی داشت. صرف نظر از اینکه چه اتفاقی می افتد، آرون در تالار مشاهیر فوتبال حرفه ای خواهد بود. او در تالار مشاهیر ما خواهد بود. ما او را برمی گردانیم، او را بازنشسته خواهیم کرد. این فقط یکی از چیزهایی است که ما به عنوان یک تیم پشت سر می گذاریم. ما می خواهیم تلاش کنیم تا به چیزی برسیم که هم برای هارون و هم برای ما خوب باشد.”

مورفی در مصاحبه جداگانه‌ای که جمعه در جریان پخش مسابقات قهرمانی بسکتبال دختران اتحادیه بین‌اسکولاستیک ویسکانسین در ایستگاه تلویزیونی WCWF پخش شد، گفت که اگر راجرز درخواستی را انجام دهد، به درخواست تجاری احترام می‌گذارد.

مورفی گفت: “این تلاش برای یافتن آنچه او می‌خواهد و آنچه ما می‌خواهیم است، و امیدواریم بتوانیم یک موقعیت برد-برد پیدا کنیم.”

راجرز در پایان فصل 2022 گفته بود که برای تصمیم گیری در مورد بازگشت به پکرز، درخواست معامله یا بازنشستگی به زمان نیاز دارد. او روز جمعه گفت که با مقامات پکرز در مورد آینده‌اش مذاکراتی داشته است، کمی بعد از اینکه تیم فصل 8-9 را به پایان رساند و به یک رشته از سه عنوان متوالی NFC North پایان داد.

همه چیزهایی که در هفته ای که در گرین بی بودم به من گفتند این بود: “تا زمانی که می خواهی طول بکش و ما می خواهیم که یک پکر را بازنشسته کنی. اگر می خواهی برگردی و بازی کنی، بدیهی است که در کاملا باز است.” راجرز گفت. “این اطلاعاتی بود که من داشتم می رفتم.”

شفافیت در میان تاریکی

راجرز در حالی که به آینده خود فکر می کرد، ماه گذشته چندین روز را در یک خلوتگاه انزوا در اورگان گذراند، جایی که او گفت که در اتاقی در تاریکی مطلق تنها مانده است.

راجرز گفت که در زمان عقب نشینی 90 درصد به سمت بازنشستگی تمایل داشت. او گفت وقتی کارش تمام شد، متوجه تفاوتی در رویکرد Packers نسبت به آینده‌اش با فرنچایز شد.

راجرز گفت: «حالا وقتی از تاریکی بیرون آمدم، چیزی تغییر کرد. “من دقیقاً مطمئن نیستم که این چه بود، اما چیزی تغییر کرد. … متوجه شدم که تغییر کمی رخ داده است. از افراد متعددی شنیدم که در سراسر لیگ اعتماد دارم – بیشتر بازیکنان – – که برخی از آنها وجود دارد. خرید در حال انجام است، که آنها علاقه مند به جابجایی من بودند.”

راجرز گفت که این باعث شد متوجه شود که پکرها احتمالاً او را نمی خواهند.

او گفت: «در آن لحظه برای من روشن بود که اگرچه پکرها می‌خواهند حرف درست را علناً بگویند، اما آماده ادامه کار هستند. “من نمی دانم چه چیزی این را تغییر داد یا چه چیزی باعث شد – اگر آنها فقط بگویند، “هی، ما باید اینجا تصمیم بگیریم زیرا او هنوز در اینجا تصمیمی نگرفته است.” باز هم اینجا قربانی نیست، من به عنوان قربانی اینجا نمی نشینم.”

چهره ای آشنا در نیویورک

علاقه جت ها به راجرز آشکار شده است زیرا آنها به دنبال پایان دادن به طولانی ترین خشکسالی پلی آف فعال NFL هستند. آنها در شش بازی آخر خود در حالی که فصل گذشته 7 بر 10 پیش رفتند شکست خوردند و از سال 2010 به فصل پس از پایان نرسیدند.

هماهنگ کننده تهاجمی جدید آنها ناتانیل هکت است که هنگام هماهنگی حمله گرین بی از سال 2019 تا 2019 از راجرز به شدت تشویق شد.

راجرز روز چهارشنبه گفت: دلایل زیادی برای جذابیت جت ها وجود دارد. “اما یک مربی وجود دارد که به اندازه هر مربی دیگری که تا به حال داشته ام برای من مهم بوده است. و اتفاقا او هماهنگ کننده آنجاست.”

صالح و جانسون هر دو علاقه خود را برای اضافه کردن یک مدافع کهنه کار به فهرستی که در حال حاضر دارای یکی از بهترین دفاع های لیگ است، ابراز کرده اند.

اگر راجرز به جت ها ختم شود، تاریخ تکرار می شود.

پکرز در سال 2008 یک فاور 39 ساله را به جتس فرستاد، حرکتی که ورود راجرز به عنوان مدافع اصلی گرین بی را آغاز کرد. فاور در طول دوران حرفه ای خود در تالار مشاهیر، سه جایزه MVP را با گرین بی به دست آورد.

راجرز برای سه فصل از فاوره حمایت کرد، پس از اینکه پکرز او را از کالیفرنیا با بیست و چهارمین انتخاب کلی در درفت 2005 انتخاب کرد. لاو به مدت سه فصل از راجرز حمایت کرده است، از زمانی که پکرز در سال 2020 کوارتربک سابق ایالت یوتا را با بیست و ششمین انتخاب کلی در اختیار گرفت.

“تلخ شیرین”

از زمانی که پکرز لاو را انتخاب کرد، آینده راجرز موضوع گمانه زنی ها بوده است. راجرز تصدیق کرد که انتخاب او را غافلگیر کرد. یک سال بعد، او از مینی کمپ اجباری Packers در یک بن بست با مدیریت Packers صرفنظر کرد.

اما دو طرف در نهایت همه چیز را اصلاح کردند.

راجرز سال گذشته پس از تولید دومین فصل متوالی MVP، قرارداد خود را با پکرز تمدید کرد.

هنگامی که در ژوئن گذشته در مینی کمپ اجباری پکرز از او پرسیدند که آیا انتظار دارد کار خود را در گرین بی به پایان برساند، راجرز پاسخ داد: “بله. قطعا.”

ظاهراً این برنامه‌ها پس از فصل 2022 تغییر کردند که در آن او کمترین امتیاز پاسور خود را به عنوان بازیکن شروع کرد (91.1) و 12 توپ را به ثمر رساند که بالاترین آمار او از سال 2008 است. اکنون راجرز معتقد است که دوران حضورش در گرین‌بی به پایان رسیده است.

راجرز گفت: «رسیدن به این واقعیت واقعاً تلخ بوده است. “من توسط گرین بی فراخوانده شدم. من آن شهر را دوست دارم، آن سازمان را دوست دارم. همیشه به آن سازمان عشق می ورزم. اما واقعیت ها در حال حاضر هستند که آنها می خواهند ادامه دهند، و حالا من نیز همینطور.”