سیدی سو، تاویوس رابینسون، کانادایی ها در دور چهارم در روز پایانی درفت NFL انتخاب شدند

Category: خبرهای جهان

نیوانگلند پاتریوتز خط حمله کانادایی سیدی سو را در دور چهارم درفت NFL روز شنبه انتخاب کرد.

میهن پرستان مسابقه شش فوت و چهار، 329 پوندی سو، از برومونت، کیو را با انتخاب پانزدهم راند، شماره 117 در مجموع، بردند. سو، که فوتبال کالج خود را در میشیگان شرقی بازی کرد، سومین کانادایی شد که در درفت شرکت کرد.

روز جمعه، آتلانتا فالکونز خط حمله سیراکوز، متیو برگرون، از ویکتوریا ویل، کوئه را در دور دوم برد. سپس در دور سوم، فیلادلفیا ایگلز ایمنی ایلینویز سیدنی براون، از لندن، اونت را انتخاب کرد.

سو سومین انتخاب پاتریوتز در دور چهارم و دومین خط حمله آنها بود. نیوانگلند جیک اندروز مرکز تروی را با پنجمین انتخاب دور، شماره 107 در مجموع، برد.

سپس هفت انتخاب بعد، بالتیمور ریونز پایان دفاعی Ole Miss تاویوس رابینسون، بومی گوئلف، اونت.، شماره 124 در مجموع را گرفت. رابینسون قبل از انتقال به می سی سی پی قبل از فصل 20، کار کالج خود را در دانشگاه گوئلف آغاز کرد.

رابینسون اولین بازیکن گریفون بود که در درفت NFL انتخاب شد. او همچنین چهارمین بازیکن کانادایی بود که در یک درافت موفق به کسب بیشترین امتیاز شد.

ریونز رابینسون را به عنوان یک مدافع بیرونی انتخاب کردند.

Sow فصل گذشته 13 بازی را در میشیگان شرقی آغاز کرد که در 949 بازی فقط دو اخراج را مجاز کرد. او به ایگلز کمک کرد تا در حمله منطقه قرمز (93.9 درصد) و درصد نزول سوم (44.9 درصد) در MAC اول شود و در بازده پاس (137.9) دوم شود.

دانیل جرمیا، استاد پیش نویس شبکه NFL، احساس می کند میهن پرستان یک شروع کننده آینده را در Sow انتخاب کرده است.

جرمیا در جریان پخش تلویزیونی پیش نویس شبکه گفت: “گشتاور و قدرت، این چیزی است که بازی او در مورد آن است.” “در بلوک های ترکیبی عالی است. او در حفاظت از پاس کمی قفسه سینه خود را رها می کند، اما می تواند لنگر بیاندازد.

او یک بازیکن شروع کننده خواهد بود. یک فوتبالیست واقعا خوب.”

انتخاب اولین تیم کنفرانس در 2 سال گذشته

سو در سال 2022 پس از انتخاب به عنوان بازیکن تیم سوم در سال 2022، یکی از منتخبان تیم اول All-MAC بود. او 11 بازی از 13 بازی را در تکل چپ به عنوان یک دانش آموز واقعی در سال 2018 شروع کرد و در سال 2019 به سمت گارد چپ رفت.

سوو پس از انتخاب تیم سوم MAC در سال 2020، در سال‌های 2021 و 2022 به عنوان تیم اول انتخاب شد. سو کار دانشگاهی خود را به عنوان رهبر تاریخ میشیگان شرقی در بازی‌های انجام شده (56) به پایان رساند و (54) را شروع کرد.

Sow در ’23 NFLPA Collegiate Bowl و NFL کمباین شرکت کرد. او همچنین توسط دفتر پیشاهنگی CFL در فهرست 20 نفر برتر برای پیش نویس سال 23، که برای روز سه شنبه برنامه ریزی شده بود، در رتبه پنجم قرار گرفت.

رابینسون شش فوت شش و 257 پوندی فصل گذشته 13 بازی را برای اول میس شروع کرد.او 44 تکل (17 تکی)، هفت اخراج، پنج ضربه اجباری و دو ریکاوری فومبل را ثبت کرد.

جرمیا درباره رابینسون گفت: “او در Ole Miss کار خوبی انجام داد.” “هر چه بیشتر دیدی، بیشتر دیدی که او بهبود یافته است.

“او بلند است، او از موقعیت چهار امتیازی خود به بیرون پرتاب می شود. زمان هایی در بازی اجرا وجود دارد که او کمی به داخل گیر می کند، اما کلاغ ها سعی می کنند او را از لبه جدا کنند.”

رابینسون در طول سه فصل در می سی سی پی، 90 تکل (36 تکل انفرادی، 14 تکل برای باخت)، 11.5 اخراج و پنج ضربه اجباری (دومین تکل در FBS) داشت.

او 65 تکل و 13.5 اخراج در گوئلف ثبت کرد. رابینسون به تیم تازه کار OUA 2018 معرفی شد و سپس در سال 19 به عنوان تیم دوم انتخاب شد.

رابینسون در هر دو مسابقات Senior Bowl و NFL ’23 شرکت کرد. او مسافت 40 یارد را در 4.66 ثانیه طی کرد و یک جهش عمودی 33.5 اینچی و پرش عرض 10 فوت و همچنین 23 تکرار در پرس نیمکت 225 پوندی ثبت کرد.

رابینسون توسط دفتر پیشاهنگی CFL در فهرست 20 نفر برتر برای پیش نویس سال 23، که برای روز سه شنبه برنامه ریزی شده بود، در رتبه چهارم قرار گرفت.