فالکون ها برای انتخاب خط حمله کانادایی متیو برگرون در درفت NFL معامله می کنند

Category: خبرهای جهان

متیو برگرون کانادایی پس از پشت سر گذاشتن دور اول درفت NFL، مجبور نشد جمعه شب طولانی منتظر بماند تا نامش را بشنود.

آتلانتا فالکونز خط حمله سیراکوز را در دور دوم انتخاب کرد. این باشگاه با ایندیاناپولیس کلتز معامله کرد تا برگرون را با هفتمین انتخاب دور، شماره 38 در مجموع، بردارد.

برگرون به عنوان یک انتخاب روز دوم پیش بینی شده بود، با این حال برخی از پیش نویس های ساختگی او را مجبور به حرکت در مراحل آخر دور اول کردند.

برگرون در یک مصاحبه تلفنی گفت: “انتظار طولانی بود، انتظار نداشتم اینقدر طولانی شود.” وقتی به عنوان یک طرفدار پیش نویس را تماشا می کنید، بعد از انتخاب شماره 20 به رختخواب می روید، اما برای من انتخاب بیستم زمانی بود که اکشن شروع شد.

“انتظار طولانی بود اما من با ذهنیت مثبت برگشتم و بسیار خوشحالم. هیجان زده هستم (برای رفتن به آتلانتا)، هرگز آنجا نبودم.”

این جوان 23 ساله بومی ویکتوریا ویل، اولین کانادایی بود که در درفت امسال انتخاب شد. برگرون شش فوت پنج و 322 پوندی فصل گذشته 11 بازی را برای سیراکیوز شروع کرد و به عنوان کاپیتان تیم خدمت کرد.

سپس در دور سوم، فیلادلفیا ایگلز ایمنی ایلینویز سیدنی براون، از لندن، آنت.، با انتخاب سوم، شماره 66 در کل انتخاب کرد.

برگرون در 686 بار فقط چهار اخراج را مجاز کرد و سه بار جریمه شد. او در سال 2022 تیم دوم All-ACC و AP All-ACC منتخب تیم دوم بود.

کانادایی تنومند یک خط حمله را لنگر انداخت که به دویدن شان تاکر کمک کرد تا بیش از 1000 یارد به دست آورد. تاکر همچنین به اولین بازیکن تاریخ مدرسه تبدیل شد که فصل‌های 1000 یاردی متوالی و همچنین 250 یارد دریافت را ثبت کرد.

برگرون در طول فصل خارج از فصل به هر دو ترکیب Senior Bowl و NFL دعوت شد. او دومین خط حمله بود که در راند دوم اما تکل اول انتخاب شد.

پنج تکل روز پنجشنبه انتخاب شد.

برگرون گفت: من تمام زندگی ام را فوتبال بازی کرده ام و حالا این کار من است و هیجان زده هستم که به آن حمله کنم. بدیهی است که فوتبال اشتیاق من است و این که اشتیاق شما شغل شما باشد، فکر می کنم به نوعی یک رویا به حقیقت پیوسته است.

وقتی از او پرسیده شد که شاهین‌ها چه بازیکنی را انتخاب کردند، پاسخ برگرون کوتاه و شیرین بود: “یک بازیکن فیزیکی و تهاجمی”.

یک بازیکن فوتبال مردانه پشت سکو به سوالات پاسخ می دهد.
متیو برگرون، بومی ویکتوریا ویل، کوئه، در ماه مارس در ترکیب پیشاهنگی NFL در ایندیاناپولیس با رسانه ها صحبت می کند. (مایکل هیکی/گتی ایماژ)

برگرون در سیراکیوز 39 بازی حرفه ای را در تکل شروع کرد و بهترین بازیکن در دفتر پیشاهنگی بهاره CFL در بین 20 بازیکن برتر برای درفت روز سه شنبه بود. برگرون اولین دانشجوی سال اولی بود که در نزدیک به 20 سال برای نارنجی ها شروع به تکل کرد.

او به عنوان برترین گزینه کانادایی وارد درفت NFL شد و در نهایت به عنوان یک شروع کننده امتیاز کسب کرد. برگرون یک جهش عمودی 30.5 اینچی و یک پرش عریض هشت فوتی هفتم در ترکیب NFL داشت و در نهایت در بین تکل های تهاجمی در رتبه هشتم قرار گرفت.

گزارش پیشاهنگی در مورد برگرون می‌گوید زمانی که او یک تکل دانشگاهی بود، می‌توانست در نهایت یک نگهبان در NFL شود. پیشاهنگان احساس کردند که او به طور یکنواخت تناسب دارد و وزن خود را به خوبی می پوشد و بسیاری از دویدن بلاک کردن او (که به عنوان Pro Bowl-Calibre توصیف شده بود) و توانایی او برای برتری در موقعیت یابی، حفظ و سپس پایان دادن تحت تاثیر قرار گرفتند.

به نظر می رسد فالکونز با کالب مک گری (انتخاب دور اول 2019) در سمت راست و کهنه کار جیک متیوز (در حال ورود به دهمین فصل NFL خود) در تکل چپ آماده تکل هستند. این تیم یک بازیکن پرو باول در گارد راست در کریس لیندستروم دارد اما جای خالی در گارد چپ با الیجا ویلکینسون وجود دارد که فصل گذشته 9 بازی را در آنجا شروع کرد و به عنوان بازیکن آزاد به آریزونا کاردینالز پیوست.

دانیل جرمیا، استاد پیش نویس شبکه NFL، در جریان پخش تلویزیونی این شبکه در روز جمعه گفت: “او کسی است که هر چه بیشتر تماشا کردم، بیشتر دوستش داشتم.” “فکر می‌کردم این مرد فرصتی برای تکل زدن دارد [but] بلافاصله با چند تیم صحبت کردم [that said]، ‘او باید به داخل لگد بزند.’

“من فکر می کنم او می تواند تکل را در یک نیشگون گرفتن که با تعادل بسیار خوب بازی می کند بازی کند. شما به ندرت او را از موقعیت خارج می کنید.”

چارلز دیویس از شبکه NFL گفت که می‌تواند دلیل انتقال برگرون به نگهبانی را درک کند.

او گفت: «وقتی که او را در Senior Bowl با مهارت‌های حرکتی‌اش و نحوه حضورش در بازی‌ها تماشا کردیم، فکر کردم او یک تکل است. اما من می بینم که انتقال او به داخل برای نگهبانی به کجا کار می کند.

آتلانتا (7-10) در NFC جنوبی پس از تامپا بای باکانیرز (8-9) در رده دوم قرار گرفت و در پلی آف NFL غایب شد.

برگرون همچنین برای ورزشکاری خود نمرات خوبی دریافت کرد، اما نگرانی هایی وجود داشت که بتواند به طور مداوم لنگر بزند و همچنین در مورد قرار دادن دست خود. پیشاهنگان همچنین به برخی حرکات پا ناهماهنگ هنگام ورود به ست های پاس خود اشاره کردند و اینکه برگرون گاهی اوقات در حالی که توسط خط دفاعی مورد حمله قرار می گیرد، خیلی از زمین تسلیم می شود.

سیدنی براون به ایگلز می پیوندد

براون پنج فوتی 10 و 211 پوندی فصل گذشته در ایلینویز یکی از مربیان تیم اول تیم ملی ده بزرگ بود. این بازیکن 23 ساله کانادایی 12 بازی را آغاز کرد و 59 تکل (3.5 برای باخت)، 6 مهار (مساو برای سوم در FBS) با یک اخراج و دو ضربه دفاعی در فینال فصل عادی در نورث وسترن به ثمر رساند.

براون همچنین افتخارات تیم دوم ایالات متحده آمریکا و ده بزرگ (رسانه ای) را به دست آورد و منتخب تیم سوم تمام آمریکایی PFF بود. او همچنین در هر دو ترکیب Senior Bowl و NFL شرکت کرد.

در ایندیاناپولیس، براون زمان 40 یارد 4.47 ثانیه، جهش عمودی 40.5 اینچ، پرش پهن 10 فوتی 10 و 23 تکرار در پرس نیمکت 225 پوندی ثبت کرد.

براون در 51 بازی در ایلینوی ظاهر شد. او با 319 تکل (186 تکل انفرادی، 10 تکل برای باخت) و 10 مهار به پایان رسید و در رده سوم دفتر پیشاهنگی CFL در بین 20 بازیکن برتر درفت امسال قرار گرفت.

Eagles (14-3) فصل گذشته در صدر NFC East قرار گرفت و قبل از اینکه تصمیم 38-35 را به کانزاس سیتی چیفز واگذار کرد، به سوپر باول صعود کرد.