فرماندهان با واشنگتن، دی سی، پول واریز بلیط فصل هواداران را حل و فصل می کنند

Category: خبرهای جهان

فرماندهان واشنگتن شکایتی را با دفتر دادستان کل منطقه کلمبیا بر سر پول واریز بلیط فصل هواداران حل و فصل کرده اند.

دادستان کل برایان ال. شوالب روز دوشنبه توافقی را اعلام کرد که 200000 دلار آمریکا را به طرفداران باز می گرداند و 425000 دلار به منطقه پرداخت می کند تا اتهامات مربوط به سپرده ها را حل کند. کارل ای.

تحقیقات منطقه نشان داد که این تیم سال‌ها پس از پایان قرارداد بلیت‌ها، سپرده‌های هواداران را فریبنده نگه داشته، به‌طور نادرست از آن پول استفاده کرده و در برخی موارد بازپس‌گیری پول را دشوار کرده است.

شوالب در بیانیه ای گفت: “فرماندهان به جای اینکه در شیوه های فروش بلیت خود شفاف و صریح باشند، به طور غیرقانونی از پایگاه هواداران خود سوء استفاده کردند و به جای بازگرداندن آنها، سپرده های امنیتی را نگه داشتند.” “بر اساس این توافقنامه، دفتر ما نظارت دقیقی بر فرماندهان خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که تمام اقدامات لازم برای بازپرداخت مبلغ بازپرداختی که هواداران حق دریافت آنها را دارند، انجام می شود.”

این منطقه هنوز هم علیه فرماندهان، مالک دن اسنایدر، NFL و کمیسر راجر گودل به دلیل آنچه که دفتر دادستان کل آن را تبانی برای فریب ساکنان در مورد فرهنگ سمی محل کار تیم می‌خواند، در جریان است. تحقیقات لیگ در مورد تیم منجر به جریمه 10 میلیون دلاری شد اما گزارش کتبی نداشت که باعث خشم و بررسی کنگره شد.

فرماندهان قبلاً با مریلند بر سر سپرده‌های دارندگان بلیط فصلی توافق کردند و با بازگشت پول و پرداخت 250000 دلار به ایالت موافقت کردند.

بر اساس شرایط توافق با منطقه، فرماندهان باید یک جستجوی سوابق عمومی برای اطلاعات تماس طرفداران آسیب دیده انجام دهند و سعی کنند به آنها اطلاع دهند، روند بازپرداخت را در وب سایت خود فاش کنند و گزارش های منظمی را به دفتر دادستان کل ارائه دهند که پیشرفت آنها را مستند کند.

سخنگوی فرماندهان در ایمیلی به آسوشیتدپرس گفت: “ما بیش از یک دهه است که سپرده های امنیتی یا مجوزهای صندلی را نپذیرفته ایم و از سال 2014 فعالانه برای بازگرداندن سپرده های باقی مانده تلاش کرده ایم.” ما خوشحالیم که در مورد این موضوع با دادستان کل دی سی به توافق رسیدیم و با این دفتر برای انجام تعهدات خود در قبال هوادارانمان همکاری خواهیم کرد.”

مجموعه‌ای از شکایت‌ها در منطقه واشنگتن یکی از آخرین چرخش‌ها در روند پر فراز و نشیب تیم تحت رهبری اسنایدر بود، که همراه با همسرش تانیا در ماه نوامبر شرکتی را برای بررسی فروش بخشی یا کل تیم استخدام کردند. این امر در بحبوحه تحقیقات متعدد و دو هفته پس از آن صورت گرفت که جیم ایرسی، مالک ایندیاناپولیس کلتس، گفت که «شایسته حذف» اسنایدر وجود دارد.

دو گروه، یکی به رهبری جاش هریس و میچل رالز که شامل مجیک جانسون است و دیگری توسط میلیاردر کانادایی استیو آپوستولوپولوس، پیشنهاداتی را برای خرید فرماندهان ارائه کرده اند. مشخص نیست که فروش چقدر زود اتفاق می افتد. اسنایدر ابتدا باید پیشنهاد دهنده مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای تایید به لیگ بفرستد.