فیگوئروا کهنه کار CFL در بازگشت به همیلتون تایگر-کتز می گوید: “ما انتظار داریم مردم را مجازات کنیم.”

Category: خبرهای جهان

گرگ الینگسون از همیلتون تایگر-کتز، تاپ، و جوئل فیگوئروآ، در روز جمعه 30 آگوست 2013، در نیمه دوم یک بازی فوتبال CFL در ونکوور، بریتیش کلمبیا، تاچ داون الینگسون در برابر BC Lions را جشن می گیرند.
گرگ الینگسون از همیلتون تایگر-کتز، تاپ، و جوئل فیگوئروآ، در روز جمعه 30 آگوست 2013، در نیمه دوم یک بازی فوتبال CFL در ونکوور، بریتیش کلمبیا، تاچ داون الینگسون در برابر BC Lions را جشن می گیرند. (داریل دایک/ مطبوعات کانادا)

جوئل فیگوروآ به دور کامل رسیده است.

بازیکن خط حمله هجومی برای بار دوم با همیلتون تایگر-کتز بازگشته است. این بازیکن 33 ساله آمریکایی کار خود در CFL را در سال 2013 با این فرنچایز آغاز کرد و با امضای قراردادی دو ساله با باشگاه به عنوان بازیکن آزاد پس از چهار فصل خوب با بی‌سی لاینز، به انتاریو جنوبی بازگشت.

تکل تهاجمی 6 فوتی و 320 پوندی گفت: فرهنگ همه چیز خیلی شدید است، دقیقاً همان چیزی است که من به یاد دارم. چیزی در مورد حضور در اینجا، حضور در همیلتون، هیجانی که هواداران به ارمغان می آورند، وجود دارد.

حتی در عمل هم سورئال است.»

فیگوئروا 18 بازی فصل عادی و فینال بخش غربی 22 را با BC آغاز کرد. طوفان سابق میامی در 108 بازی حرفه ای CFL در طول 9 فصل با همیلتون (15-2013)، ادمونتون (17-2016) و شیرها (2018-2018) حضور داشته است. 19، 21-22).

فیگوئروا سه بار به عنوان نامزد بریتیش کلمبیا برای جایزه برجسته خط خط CFL انتخاب شد.

در حالی که نه سال از آخرین بازی فیگوئروا در همیلتون می گذرد، حداقل یک چهره آشنا در کمپ تمرینی وجود دارد. جیمز باتلر در حال دویدن، که سال گذشته با بی‌سی‌دی 1060 یارد دوید، همچنین قراردادی دو ساله با تیکات در آژانس آزاد امضا کرد.

فیگوئروا گفت: “بدیهی است که جیمز از نظر بدنی استعداد ویژه ای است، اما چیزهایی که نمی توانید به او آموزش دهید، او را به بازیکن بزرگی تبدیل می کند.” تلاش او، تمایل او برای یادگیری، اینکه همیشه بعد از تمرین در اتاق جلسه باشد، همیشه تمرین کند و سعی کند اطلاعات بیشتری را جذب کند، چه از خط حمله و دیدار با ما باشد و چه دیدار با مربیان.

او در موقعیت خود یکی از بهترین مهارکننده های لیگ است و تلاشی که انجام می دهد این امکان را فراهم می کند. این خواسته و نگرش است و او قطعا می خواهد این کار را انجام دهد.”

فیگوئروآ می گوید: «ما انتظار داریم مردم را مجازات کنیم

شخصیت برون‌گرای فیگوئروآ به محض حضور در زمین افزایش می‌یابد. او که از موضع خود بیرون می آید، بازی را با اشتیاق، بدنی و شدت عفونی انجام می دهد.

اورلوندو اشتایناور، سرمربی و رئیس عملیات فوتبال همیلتون، گفت: “او فقط اینگونه بازی می کند.”

“من فکر می کنم همه تصمیم می گیرند بدنی داشته باشند. آیا این یک نقطه تاکید است؟ کاملاً. من می خواهم فکر کنم که ما در گذشته فیزیکی بوده ایم اما، بله، ما همیشه می خواهیم در آن زمینه بهتر باشیم. فوتبال بازی می شود. از نظر بدنی و بنابراین اگر اینطور بازی نکنید، کار را سخت می کند.”

فیگوئروآ گفت که قصد او این است که به آنچه که معتقد است در حال حاضر یک جبهه هجومی همیلتون بسیار فیزیکی است، اضافه کند.

او گفت: “من اینجا هستم تا آنچه را که می توانم برای کمک به ارمغان بیاورم و فیزیک بدنی یکی از آن چیزهایی است که من روی میز می گذارم.” “البته، این یک نقطه تاکیدی است که ما روی خط حمله خود داریم.

“ما انتظار داریم که چکش باشیم، نه میخ و انتظار داریم مردم را مجازات کنیم. این کاری است که می خواهیم انجام دهیم.”

خط‌های تهاجمی به طور سنتی مسدود کردن در بازی‌های دویدن را به موقعیت‌های پاس ترجیح می‌دهند زیرا بازی زمینی به آنها فرصت بیشتری می‌دهد تا اراده خود را به بازیکنان دفاعی منتقل کنند. اما فیگوئروا گفت که ذهنیت را می توان در بازی هوایی نیز اتخاذ کرد.

او گفت: “ما (بازیکنان خط حمله) درک می کنیم که این بازی متفاوت است، این بیشتر یک لیگ پاس است.” “اما در عین حال این بدان معنا نیست که شما باید در بازی های پاس منفعل باشید.

“شما هنوز هم می توانید فیزیکی باشید… این چیزی است که در مورد موقعیت است.”

همیلتون میزبان بازی جام خاکستری 2023 خواهد بود

همچنین روی فیگوئروا برای محافظت از بو لوی میچل، مدافع جدید تیکتس حساب می‌شود، یکی دیگر از جنبه‌های بازی که او بسیار جدی می‌گیرد.

فیگوئروا گفت: «حفاظت از او وظیفه ماست. ما می‌دانیم که این کاری است که باید انجام دهیم و این چیزی است که انتظار داریم انجام دهیم.»

برای دومین بار در سه فصل، همیلتون میزبان بازی جام خاکستری خواهد بود، نسخه امسال که برای 19 نوامبر در Tim Hortons Field برنامه ریزی شده است. تیکتس در مسابقه 21 بازی کرد و تصمیم دلخراش 33-25 وقت اضافه را به وینیپگ بلو بمبرز داد.

و در حالی که قهرمانی همیشه هدف باقی می ماند، فیگوئروا گفت که فکر در رادار فعلی او وجود ندارد.

او گفت: “ما فقط باید مراقب چیزهای کوچک باشیم و این چیزی است که ما روی آن تمرکز کرده ایم.” “تصویر بزرگتر از خود مراقبت خواهد کرد.

اکنون اینجا (نسبت به سال 2013) به دلیل کادر فنی کمی متفاوت است، اما هسته اصلی برنامه همان است و احساس می‌کند زمانی که من به این لیگ آمدم. زمان خیلی به جلو نگاه نکنید و فقط نگران امروز باشید. امروز مهمترین چیز است، بازی بعدی، تکرار بعدی. فقط فرهنگ اینجا در همیلتون است و بسیار خاص است.”