لوازم یدکی لیفان – ادرس

Category: خبرهای جهان

لازم به ذکر است اخیرا شرکت خودروسازان بم که زیر مجموعه شرکت کرمان موتور میباشد قرار است از این به بعد تولید محصولات این شرکت چینی را به عهده بگیرد. این قطعات پس از انجام بررسیهای اولیه جهت حصول اطمینان از کیفیت لازم در فروشگاه کارما یدک به عنوان محصولات ساخت داخل معرفی شدهاند و به فروش میرسند. به منظور سهولت در خرید قطعات در دسته های جداگانه عرضه شده است. مجموعه کارما یدک در حوزه تامین و توزیع لوازم یدکی اصلی برندهای متنوع خودروهای چینی (جک، لیفان، ام وی ام، هایما، اچ سی کراس و برلیانس) در ایران فعالیت میکند و دارای فروشگاه حضوری و آنلاین است. کلیه قطعات اضلی و لوازم یدکی لیفان در وبسایت کارما یدکی به صورت مستقیم عرضه شده است که دارای ضمانت اصالت کالا و ضمانت بهترین قیمت میباشد. این قطعات شامل لوازم موتوری لیفان X60 ، لوازم جلوبندی لیفان X60 ، لوازم بدنه لیفان X60 ، قطعات گیربکس لیفان لیفان X60 و لوازم داخل کابین (اتاق) لیفان X60 میباشد. استارت دکمهای و سیستم صوتی پیشرفته و سنسور دنده عقب از ویژگیهای منحصر به فرد این مدل از لیفان در مقایسه با سایر مدلهای ذکر شده میباشد. از نظر کیفیت نیز قطعاتی که در این فروشگاه عرضه میشوند دقیقا دارای کیفیت قطعات فابریک میباشد که از ابتدا بر روی خود به صورت فابریک نصب بوده است.

قیمت لوازم یدکی جیلی مناسب است و شما میتوانید با توجه به نیاز و بودجه خودتان قطعات خودرو را به راحت پیدا کنید. با توجه به وضعیت نابسامانی که در زمینه فروش قطعات یدکی خودرو به ویژه لوازم خودروهای وارداتی و یا خودروهایی که در داخل کشور مونتاژ میشوند وجود دارد، احساس مسئولیت کردیم تا تیمی با تیمی متخصص در جهت کمک به بهبود وضعیت این محصولات در بازار فعالیت مثبتی داشته باشیم. این قطعات غیر شرکتی که توسط وارد کنندههای شخصی از کشور چین وارد میشوند، با توجه به اینکه با چه مشخصههای کیفی و با چه سطحی از دقت در تولید سفارش داده شده باشند میتوانند کیفیت بسیار بالا و یا کیفیت بسیار پایینی داشته باشند. در ادامه برخی قطعات و لوازم یدکی کاوان فهرست وار بیان میشود که این لوازم مهمترین قطعات تشکیل دهنده موتورهای کاوان هستند. موتور سیکلت دینو مدل کاوان 125 حجم مخزن سوخت شش و نیم لیتر دارد و تک سیلندر است. فروشگاه زدپارت تامین کننده اصلی لوازم یدکی لیفان در تهران و همچنین تنها نماینده اصلی برند نام آشنای UNICO در ایران است.

قطعات شرکتی در بسته بندی کرمان موتور بوده و دارای کد فنی و آرم شرکت لیفان و کرمان موتور هستند. سایر قطعات از واردکننده ها معتبر تامین شده و کیفیت و اصالت آن توسط تیم فنی کارما یدک تایید شده اند. شرکت تیکوما (آریا پارت سابق) واردکننده و عامل فروش عمده لوازم یدکی خودرو در ایران است. خودرو جک حداکثر 140 اسب بخار دارد که گیربکس 5 سرعته دستی داشته و برای سفرهای طولانی مدت خودروی ایده آلی است. از امکانات آن میتوان به حق انتخاب برای استفاده از جعبه دنده دستی 5 سرعته و جعبه دنده اتومات اشاره کرد. موتور ۴ سیلندر ۱۸۰۰ سی سی که با دو جعبه دنده 5 دنده دستی و 4 دنده اتومات عرضه شده است. هدف ما تحویل کالا در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه به شما مشتری عزیز است. در فروشگاه کارما یدک تلاش بر آن داریم که با معرفی و عرضه قطعات یدکی اورجینال و اصلی که به صورت مستقیم تهیه شده است، لوازم یدکی لیفان با نازل ترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان برسد.

کلیه قطعات داخل کابین لیفان از جمله دستگیره داخلی، داشبورد، کمربند ایمنی، سوئیچ، دستگیره تنظیم ارتفاع صندلی، کلیه صندلی ها، چراغ سقفی، ایربگ انواع خار، قاب و … از سال 2003 پس از انجام انواع تستها بر روی موتور لیفان توسط کشورهای اروپایی اعلام شد که محصولات این شرکت بدون محدودیت میتواند در این قاره عرضه شود. موتور قدرتمندتر، سواری عالی و کیفیت بالای قطعات از دیگر ویژگی های لیفان 620 در مقایسه با 520 است. به این منظور قطعات و لوازم یدکی لیفان که به دو صورت لوازم یدکی لیفان جاده ملارد عرضه میشوند. در جمع بندی این خودرو میتوانیم بگوییم که ضعف در خدمات پس از فروش وجود دارد مانند کمبود قطعه لیفان 620 که این موضوع برای خودروهای چینی همواره بیان شده است. تری اس با وارد کردن لوازم یدکی لیفان و حذف واسطه ها توانسته است نیازهای مشتریان این خودرو را رفع کند. امکان تنظیم صندلی راننده به صورت برقی و گرمکن صندلی راننده در 6 جهت از دیگر ویژگیهای این مدل از لیفان می باشد. خودروی لیفان ایکس ۵٠ که مدل جوان پسند لیفان است یک خودروی کراساور با موتور 4 سیلندر با حجم 1500 سی سی است و 102 اسب بخار قدرت دارد که برای زوجهای جوان ایدهآل است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پخش لوازم یدکی لیفان لطفا از صفحه ما بخواهید.