مجیک جانسون به پیشنهاد جاش هریس برای خرید فرماندهان واشنگتن NFL پیوست: گزارش

Category: خبرهای جهان

به گفته یک فرد مطلع از وضعیت، مجیک جانسون به پیشنهاد جاش هریس برای خرید فرماندهان واشنگتن NFL پیوسته است.

این شخص روز دوشنبه به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کرد زیرا جزئیات این پیشنهاد منتشر نشده است.

CBC Sports به طور مستقل این گزارش را تأیید نکرده است.

جانسون، یک تالار مشاهیر بسکتبال که به یک مدیر اجرایی برجسته تبدیل شده است، در حال حاضر در مالکیت ورزش با سهام در لس آنجلس داجرز لیگ برتر بیسبال، لس آنجلس اف سی در لیگ برتر فوتبال و لس آنجلس اسپارکس WNBA درگیر است. او همچنین بخشی از پیشنهاد ناموفق هریس برای خرید Denver Broncos بود که در عوض به گروهی به رهبری راب والتون، وارث والمارت، به قیمت رکورد 4.65 میلیارد دلار فروخته شد.

انتظار می رود که Commanders با قیمت بیشتری بفروشد که بالاترین قیمتی است که برای یک فرنچایز ورزشی حرفه ای آمریکای شمالی پرداخت می شود. فوربس ارزش این تیم را 5.6 ​​میلیارد دلار تخمین زده است.

هریس به همراه شریکش دیوید بلیتزر مالک فیلادلفیا ۷۶رز NBA و نیوجرسی دیویلز از NHL هستند. میچل رالس، میلیاردر منطقه واشنگتن نیز بخشی از گروه هریس است.

در میان تحقیقات متعدد در مورد رفتار در محل کار و ناهنجاری های مالی احتمالی، مالک قدیمی دن اسنایدر و همسرش تانیا شروع به بررسی فروش بخشی یا تمام تیم در پاییز کردند. هر فروش باید توسط سه چهارم صاحبان NFL تأیید شود، که ممکن است در جلسه آتی آنها در آریزونا رخ دهد.

مالکیت اسنایدر سالهاست که موضوع مهمی بوده است، زیرا چندین کارمند در مورد آزار و اذیت در محل کار اظهار نظر کردند، که باعث تحقیقات لیگ و جریمه 10 میلیون دلاری شد. زمانی که هیچ گزارش کتبی از تحقیقات بث ویلکینسون ارائه نشد، کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا بررسی خود را از وضعیت آغاز کرد که شامل ارجاع به کمیسیون تجارت فدرال نیز می‌شد.

لیگ مری جو وایت، دادستان سابق ایالات متحده را برای تحقیق در این باره حفظ کرد و این تحقیقات ادامه دارد. در یک جلسه لیگ در ماه اکتبر، جیم ایرسی، مالک ایندیاناپولیس کلتس، گفت که اسنایدر «شایسته حذف» است – که پس از دو هفته بانک آف آمریکا سکیوریتس را استخدام کرد.