محاسبه و انتخاب بیمتال، فیوز و کنتاکتور مناسب کنترل میکرز

Category: خبرهای جهان

کد دکمه حرارتی زیمنس اساسی پیشوند ۳RV2 ( تازه ترین تیپ ساخت شده سوییچ حرارتی به وسیله زیمنس می باشد) شناخته می شود. تعیین مطلوب سوییچ حرارتی که به توان کاری موتور و سایز کنتاکتور وابسته است، مضاعف لازم ست. ما در اینجا به جهت امداد به شما جهت گزینش صحیح ،کاتالوگ راهنمای تعیین استاندارد که شرکت زیمنس آن را به مشتریان خویش سفارش دیتا هست را بصورت فولدر PDF در اختیار شما قرار می دهیم. سوییچ حرارتی از سری تجهیزات حفاظت موتور های سه فاز میباشد که به طور تخصصی به جهت آن‌ها طراحی شده. این سوییچ امکان تهیه تمامی پارامترهای حفاظتی را دارد.این کلید تشکیل شده از یک فیوزمینیاتوری و بیمتال و در حفاظت موتور های سه فاز سخن نخست را میزند ولی تولید تا رنج ۱۲۵ آمپر آن تبدیل به یک نقص شده. این کلید حساس بیمتال کارکرد متفاوتی دارد به این شکل که کلید حرارتی به طور مستقیم مدار را انقطاع می‌کند ولی بیمتال نیاز به کنتاکتور دارد.

  • وقتی دو هادی عریان مانند رخ تحت به یکدیگر برخورد می نمایند اتصال کوتاه صورت می دهد.
  • بلبرینگها به طور معمول حیاتی زه پلاستیکی هستند که مهم 2RS شناخته می شوند و یا این که زه فلزی به اسم 2Z شناخته می شوند.
  • کلید حرارتی اساسی 1 سوییچ روشن/خاموش، تراز تهیه جریان، کلید تست و 3 فاز برق می باشد.

را دارید، ما به شما سفارش می‌ کنیم همین کار را از طریق فروشگاه بارمان استور انجام دهید. حتی درصورتیکه خرید کلید حرارتی ما بر شالوده مقادیر نامی باشد، بایستی به سیم کشی قطعات توجه کرد چرا که سیم مورد استفاد در مدار می بایست جاذبه عبور جریان آیتم نظر موتور را داشته باشد. در غیر اینصورت اصلی گزینش سیم ضعیف، به مرور زمانه سیم گرم شده و ممکن میباشد که ذوب شود و منجر به اشکالات جریان اهمیت وجود نصب سوییچ های حفاظتی در مدار شود. بیمتال تنها مدار را از جریان حرارتی حفظ می کند در صورتی که سوییچ حرارتی حفاظت موتور های سه فاز در برابر جریان حرارتی و مغناطیسی را برعهده دارد.

کلید حرارتی 1-1/6 آمپر هیوندای

این رله عملکردی برعکس رله شنت دارد، این تجهیزات هم به شکل جانبی از پهلو به کلیدهای حرارتی وصل می شوند تا به همین ترتیب بتوانند به کلیدها قابلیت و امکان اتصال و جدا بدهند. جریان بی متال دکمه حرارتی مغناطيسی باید برابر اهمیت جریان نامی موتور تهیه و تنظیم گردد. سفارش الیکا الکتریک به جهت حفاظت موتورهای DC، استفاده از قیمت کلید حرارتی ال اس رله حفاظت DC است. یک رله در اختیار گرفتن بار DC به موتور متصل کنید، یک سوییچ مینیاتوری DC نیز قبل از رله قرار دهید. همین سیستم، حفاظت کامل موتور DC را در مقابل اضافه توشه و اتصال کوتاه برای شما انجام می دهد. همین حفاظت اهمیت یک جور بوبین انجام می‌شود، که قسمت حیاتی ساختمان آن را یک هسته مغناطیسی تشکیل می‌دهد.
دسته‌بندی نشده
این ابزارها ممکن هست به رخ عمودی، افقی و یا این که حتی به پشت در تابلو تعبیه گردند چرا که رسم و دیزاین همین ابزار ها به شکلی شکل گرفته که به سادگی حتی از پشت بر روی پانل جای گیری می‌شوند. توجه به برچسب نظر شده بر روی دکمه که نشان از توان آن می باشد. ما هم به شما سفارش می کنیم بی تردید همین محصولات را خریداری کرده و از آن‌ها به کار گیری نمایید. صافی رجوع و برگشت پکیج تان آلوده شده هست ، در صورتی که صافی رجوع ندارید ممکن می باشد شلنگ رجوع آب از رادیاتور ها به پکیج گرفتگی پیدا کرده باشد . استفاده از مطالب وبسایت راندنو تنها برای مقاصد غیرتجاری و اهمیت ذکر مبداء بلامانع است.

فیوز حرارتی

۲ سوییچ حرارتی هم از جریان حراتی نگهداری مینماید و نیز از جریان مغناطیسی در صورتی که بی متال فقط از جریان حرارتی حفظ می کند. سلام، جناب مهندس دستگاه جوش رکتیفایر 230 آمپر دارم که ترانس پرسرعت گرم می شود، به جهت جلوگیری از پیدایش صدمات و سوختن سیم ترانس از چه جور جدا کن حرارتی به کار گیری کنم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. حساس سه عدد کنتاکت اقتدار می باشند که این کنتاکت ها در نصیب کلید حرارتی اشنایدر قیمت ورودی، به الکتریسیته ورودی وصل می گردند و در قسمت خروجی کلید، به موتور وصل می گردد شوند. بیشتر بار، اتصال کوتاه و دوران تاخیر تریپ را می اقتدار بر مبنا برنامه تهیه و تنظیم کرد. همین کلیدها در توزیع الکتریسیته به کار گیری می شوند و از مدارهای توزیع ولتاژ پایین و همینطور بارهای موتور نگهداری می کنند. این دلیل سبب ساز می شود به کارگیری از این نوع سیستم های استارتی قابلیت پرتابل بودن را از دست دهد و …

کاربرد سوییچ حرارتی

اگر کنتاکتور بتواند در حدود تعدادی میلیون بار قطع و وصل انجام دهد، کلید حرارتی در حد تعدادی ده هزار توشه مدار را انقطاع و وصل می‌کند. کنتاکت های کمکی به رخ تک کنتاکت و دو کنتاکت از پهلو یا از رو به دکمه حرارتی متصل می شوند و حساس قطع و وصل شدن دکمه حرارتی، کنتاکت های آن نیز تغییر‌و تحول شرایط می دهند. کلیدهای کمپکت و نگهدارنده موتور، دستگاه های حفاظت مدار AC کلیدی ولتاژ زیر هستند. در حالی که مورد دوم، به طور یگانه به جهت حفاظت موتور (موتورهای ناهمزمان / القایی) طراحی شده است، دکمه کامپکت یک دستگاه حفاظتی چندمنظوره است.

شرکت های زمینه آب و فاضالب

زیرا در اغلب موردها مصرف کننده های الکتریکی بخصوص موتورها هم در مقابل اتصال کوتاه و هم در برابر طولانی تر بار حفاظت می شوند. اکثر اوقات موتورهای گزینه استفاده در صنعت، موتورهای آسنکرون از نوع قفس سنجابی هستند. موتورهای الکتریکی تجهیزات گران قیمتی میباشند بدین ترتیب حفاظت از آن ها دوچندان اهمیت است. سوییچ حرارتی یا این که Motor protection circuit breaker) MPCB)، که با اسم سوییچ حفاظتِ موتوری نیز شناخته می‌شود، ترکیبی از کلید مینیاتوری و بی‌متال است. به یاری این تجهیز می‌توانید به‌طور هم‌زمان، از موتور در برابر اتصال کوتاه و طولانی تر توشه محافظت کنید.

کلید حرارتی زیمنس 9.5 تا 14 آمپر، سایز S2

تا ارتفاع 1000 متر به ضریب تصحیح توان نیازی وجود ندارد و اقتدار نامی موتور در محاسبات قابل به کار گیری می باشد. به محض آغاز خراب شدن یاتاقان، همچنین یک تاثیر آبشاری ساخت می کند که خراب شدن موتور را عجله می دهد. 13% از فساد های موتور بدلیل خرابی یاتاقانها ساخت می گردد. و بیش از 60% خرابی های مکانیکی در تاسیسات بدلیل فرسودگی یاتاقانها است. و از اینرو یادگیری این‌که چطور همین پتانسیل ساخت اختلال را از بین بردن عیب نماییم مهم است. صرفا یک سوال مجددازخدمتتون داشتم،امروزضمن در اختیار گرفتن روزانه ازموتورکولر!!! در موارد خاص، موتور ممکن است در مکانی اساسی دمای ثابت گوشه و کنار کارگزاری شود. حیاتی همین حال، رله در اختیار گرفتن موتور و بیش تر توشه ممکن است در مکانی اساسی دمای محیط متغیر قرار دیتا شود. در چنین شرایطی، نقطه تریپ رله حرارتی بی متال، علاوه بر جریان، کلیدی دمای هوای اطراف تغییر می‌کند، که می‌تواند سبب ساز به کارایی زودرس و مخل رله شود. برای غلبه بر همین مشکل، رله‌های حرارتی بی متال جبران کننده محفظه طراحی شده‌اند. در این گونه رله‌ها، یک نوار دو فلزی جبران کننده به یار یک نوار دو فلزی مهم استفاده می‌شود.

کلید حرارتی چه تفاوتی اصلی رله‌های بی‌متال دارد؟

با به کارگیری از تیغه بسته بیمتال در مسیر بوبین کنتاکتور مربوطه می توان بوبین کنتاکتور را به محض رخداد افتادن خطای بیشتر بار یا این که خطای جریان حرارتی قطع نموده و به همین ترتیب مدار توان نیز قطع می گردد. همانطور که مشاهده کردید Manual Motor Starter یا این که سوییچ حرارتی مجهز به مکانیزم جدا و وصل دستی بوده و می‌تواند به تنهایی برای راه‌اندازی الکتروموتور هم استفاده شود. همین شیوه در تاسیسات مضاعف معمولی انجام شده ولی در مدارهای فرمان از راه‌دور، حالت‌های اتومات و مورد ها پیچیده‌ اجرایی نیست. جور دیجیتال به‌علت وجود نمایشگر، پارامترهای بیشتری به جهت نمایش اشتباه دارا هستند و در همین بخش کنترل توشه شیوا امواج را به جهت شرح خوبتر گزینش کرده ایم. و در نهایت در سری‌های GV7R از 15 تا 220 آمپر می‌باشد که برای موتورهایی تا 110 کیلو وات زیاد مناسب می‌باشند. در صورت های پایین سایت جوان ایرانی طریقه دمونتاژ نمودن تیغه های کمکی کلید حرارتی SIEMENS قابل تماشا است. MPCB زیمنس در همگی سایزها مهم نرمینال پیچی، در سایز S0 و S00 تا تراز جریان 32 آمپر دارای ترمینال فنری ، در سایز S0، S00 تا تراز جریان 32 آمپر و سایز S3 حیاتی قابلیت اتصال شینه (باس بار) می باشد. زیرا بی کیفت بودن آن ها می‌تواندباعث بالا رفتن دمای آن شده و در سرانجام باعث داغ کردن موتور کولر بشود. درصورت بی‌توجهی به مواردی که در بالا ذکر کردیم می‌تواند کارایی کولر و موتور آن را دارای اختلال مواجه کند. نوسانات الکتریسیته در حد 5 درصد می تواند منجر بالا رفتن دمای موتور کولر بشود.