معرفی بهترین مارک کرم پودر موجود در بازار

Category: خبرهای جهان

شرکت فرانسه بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال 1987 آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده میشد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بینالمللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است. این کرم پودر دوسه شیشه ای با پوششی بسیار نرم و لطیف، به راحتی روی پوست گسترده میشود. خرید کرم پودر نامناسب و استفاده از کرم پودری که مخصوص پوست چرب نباشد ، باعث بسته شدن منافذ می شود و پس از مدتی شاهد جوش و آکنه بر روی پوست خواهیم بود.

در هنگام خرید به ضدحساسیت بودن کرم پودر توجه کنید. خرید لوازم آرایش باید با توجه و دقت زیادی انجام بشه. پس خرید کرم پودر یکی از مواردیه که باید به اون توجه ویژه داشته باشید. برای اینکه بتونید خرید خوبی رو تجربه کنید باید چندتا نکته رو در نظر بگیرید که در ادامه براتون میگیم. خرید محصولات آرایشی بهداشتی باکیفیت و اورجینال، جدا از هزینه آنها، مستلزم به صرف انرژی و وقت زیادی در جهت دستیابی به آنها است. امروزه به دلیل کرمهای زیادی که با برندهای متنوع تولید و روانه بازار میشوند، متقاضیان در انتخاب محصول با سردرگمی موجه میشوند.

کرم پودرهای پرچم دار، علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارند، هزینه نسبتا زیادی هم برای تهیه آنها باید پرداخت کنید. این محصول ضدتعریق، مانند سایر پوششدهندههای معروف دنیا، تنوع رنگ بالایی دارد که آن را برای همه افراد مناسب میکند. با استفاده از طیف رنگهای متنوع این کرم پودر، پوشش متوسط تا کامل را برای پوست خود ایجاد کنید. از کرمپودرهای مایع میشه برای پوشانندگی لایت (مثلاً برای مصرف روزانه) یا پوشانندگی کامل یا فول کاور (مثلاً برای آرایش سنگین یا آرایش شب) استفاده کرد.

همچنین میشه اونها رو با برنزر یا هایلایتر و کرم مرطوب کننده میکس و استفاده کرد. طرز استفاده از اونها بسیار راحته و میشه با انواع براشهای آرایشی و اسفنج و یا حتی انگشت به راحتی روی کرم پودر 24 ساعته دبورا پوست استفاده بشن. یکی از مهمترین اونها کرم پودر هستش که میشه گفت یه جورایی پایه و اساس آرایشه. میشه از اون به عنوان پوشاننده پایه برای پنهان کردن خطوط نازک صورت، جای بخیه، جوش، ماه گرفتگی ها و لکه های ناشی از بالا رفتن سن، تاتو، حلقه های کبود زیر چشم و همچنین برای پوشش دادن تمامی نواحی صورت و گردن استفاده کرد.