میچل کهنه کار CFL از تغییر مناظر در همیلتون لذت می برد

Category: خبرهای جهان

تغییر مناظر برای بو لوی میچل کهنه کار CFL نیروبخش بوده است.

این بازیکن 33 ساله تگزاسی در اولین تمرین خود در زمین روز پنجشنبه در کمپ تازه‌کاران همیلتون تایگر-کتز در استادیوم رون جویس شرکت کرد. میچل 10 فصل اول CFL خود را با کلگری بازی کرد قبل از اینکه قراردادی سه ساله با تیکاتز امضا کند که حقوق خود را از Stampeders به ​​دست آورده بود.

میچل گفت: «این شگفت انگیز بود. صادقانه بگویم، نمی‌توانم بگویم که این یک بازی تازه بود، زیرا من عاشق این بازی هستم و همیشه دوست دارم اینجا باشم، اما وقتی باید چیز جدیدی یاد بگیری، انگیزه متفاوتی وجود دارد.

“فکر می‌کنم وقتی سال به سال به یک اردوگاه می‌روی (با همان کتاب بازی) سخت است. چیزهای کوچک کمی سرگرم‌کننده می‌شوند و من فکر می‌کنم این چیز بدی است… باید همه چیز را بسازید. چیزهای کوچک را سرگرم کننده کنید، آنها را آسان کنید، آنها را دوباره اساسی کنید و همیشه به سراغ آن بروید. باید با آن سرگرم شوید.”

میچل در سال 2012 به کلگری ملحق شد و در سال 2014 شروع کننده آن شد. او این امتیاز را به چهار بار در جام خاکستری (برنده شدن در سال های 2014 و 18) هدایت کرد و در عین حال جایزه بهترین بازیکن CFL را در سال های 2016 و 18 به دست آورد.

میچل 117 بازی از 165 بازی را با کلگری آغاز کرد و 2496 پاس از 3866 پاس (64.6 درصد) را برای 32541 یارد با 188 تاچ داون و 89 قطع توپ انجام داد. میچل 190 پوندی در پنج فصل اول خود به عنوان شروع کننده، تنها یک بازی فصل عادی را از دست داد.

گربه ببر همیلتون.
همیلتون میزبان جام خاکستری ’23 در 19 نوامبر در تیم هورتونز فیلد خواهد بود. تیکات از سال 1999 تاکنون موفق به کسب عنوان CFL نشده است. (مطبوعات کانادا)

اما مصدومیت‌ها در سال‌های 2019 و 21، میچل را به 11 شروع در هر فصل محدود کرد. و سال گذشته، اهل کتی، تگزاس، شغل اولیه خود را به جیک مایر جوان از دست داد، که در طول مبارزات انتخاباتی 22 با کلگری تا سال 2024 تمدید کرد.

همیلتون (8-10) فصل گذشته در بخش شرق سوم شد، اولین باری که دین ایوانز به عنوان کوارتربک شماره 1 باشگاه داشت. ایوانز که در جام‌های خاکستری 2019 و 21 شروع کننده تیکاتز بود، در 6 بازی از 14 بازی اصلی خود در فصل عادی قهرمان شد و در قطع توپ (16)، فومبل (8) و باخت (هفت) قهرمان CFL شد.

همیلتون فصل خود را با شکست 28 بر 17 مقابل مونترال آلوئتس در نیمه نهایی بخش شرقی به پایان رساند. ایوانز در فصل خارج از فصل آزاد شد و با بی سی لاینز قرارداد امضا کرد.

همیلتون میزبان جام خاکستری ’23 در 19 نوامبر در تیم هورتونز فیلد خواهد بود. تیکات از سال 1999 تاکنون موفق به کسب عنوان CFL نشده است.

میچل گفت: “هدف شما جام خاکستری است، مهم نیست که چه باشد.” زمانی که در آن روز در جام خاکستری در استادیوم خود بازی نمی کنید، ممکن است کمی بیشتر احساس گناه کنید یا احساس غرور کنید.

“اما صرف نظر از این، مرد، ما باید بیرون برویم و بازی اول را ببریم، سپس تلاش کنیم و در بازی دوم پیروز شویم. ما باید تلاش کنیم تا به رقص برسیم و زمانی که به رقص رسیدیم، نگران خواهیم شد. جام خاکستری.”

اردوی تمرینی به طور رسمی از یکشنبه آغاز می شود

همیلتون به طور رسمی اردوی تمرینی را از یکشنبه آغاز می کند، زمانی که همه بازیکنان کهنه کار برای اولین تمرین خود گزارش دهند. اما میچل از روز پنجشنبه خود با تازه کارها لذت می برد.

او گفت: «این بچه‌ها هیجان‌زده هستند، بودن در کنارشان لذت‌بخش است. پسران جوان بدیهی است که تشنه تیم هستند، اما تشنه یادگیری هستند.

“بله، آنها تمام زندگی خود را فوتبال بازی کرده اند و اصول اولیه همیشه شما را به آنجا می رساند، اما درک فرآیند، روشی که ما کارها را انجام می دهیم و نحوه بازی CFL است. اینجاست که می توانید آن مربی، آن معلم شوید. و از انجام دوباره آن لذت ببرید.”

میچل تنها چهره جدید خط حمله همیلتون در سال 2023 نخواهد بود. باشگاه جوئل فیگوئورا، یک تکل تهاجمی 6 فوتی و 320 پوندی را اضافه کرد، جیمز باتلر (1060 یارد راشینگ سال گذشته با BC) و دوک ویلیامز را اضافه کرد. رسیور شش فوت سه 225 پوندی کهنه کار در آژانس رایگان.

تامی کوندل، هماهنگ کننده تهاجمی همیلتون، گفت که خرید فیگوروآ، باتلر و ویلیامز تصادفی نبوده است. حتی در CFL شاد، بازی اجرا همچنان مهم است.

کوندل گفت: «ما باید بتوانیم یک مارک فیزیکی فوتبال بازی کنیم. “ما باید بتوانیم این کار را زود، وسط و دیر انجام دهیم.”

واقعیتی که میچل از دست نداده است.

او گفت: “شما نمی توانید بارها و بارها به همان چاه بازگردید.” “اگر تیم قرار است بازی را به ما بدهد، ما باید آن را قبول کنیم و باید در آن کارآمد باشیم.

“اگر آنها قصد دارند چند پاس به ما بدهند، ما باید آن را بگیریم و در آن کارآمد باشیم. ما هرگز نمی دانیم که آن لحظات چه زمانی خواهد بود، بنابراین شما فقط باید برای آنها آماده باشید و به آن ضربه بزنید. وقتی آنجاست.”

میچل و کاندل توافق دارند که هر دوی آنها زمان می برد تا با یکدیگر سازگار شوند و بفهمند که میچل در حمله همیلتون چه خواهد بود. اما کاندل گفت که تجربه و موفقیت میچل (او دارای رکورد 90-25-2 در فصل عادی به عنوان شروع کننده CFL) عوامل بزرگی هستند که به نفع هر دو طرف عمل می کنند.

کوندل گفت: «فکر می‌کنم چیزی که در مورد دیدن او در اینجا عالی است، سطح کنترل او بر همه چیز و فقط هاله‌ای است که به ارمغان می‌آورد. چیزی که در مورد بو فوق العاده است این است که او بسیار آگاه و باهوش است، اما همچنین مایل به یادگیری و انجام هر کاری است که بتواند به مسائل از دید دیگری نگاه کند.