هزینه جراحی لیفت شقیقه در تهران

Category: خبرهای جهان

در قسمت شقیقه برش کوچکی زده میشود. از همان قسمت پوست و لایههای زیرین پوست را به قدری میکشند که تمام چین و چروکهای صورت صاف شود. ۳- افرادی که دوست دارند چشم و ابرویشان حالت کشیده تر و بالا تری داشته باشد. پس از لیفت شقیقه انتهای ابرو هم از حالت طبیعی خود بالاتر قرار میگیرد.

لیفت ابرو و ليفت شقيقه چه تفاوتی با هم دارند ؟ افرادی که در اطراف چشمشان خطوط پنجه کلاغی دارند و تمایل به از بین بردن آنها دارند. در این روش از فیلرهای متعددی استفاده می کنند که رایج ترین آن ها فیلرهای اسید هیالورونیک است. طبق اطلاعات منتشر شده در مقالهی لیفت شقیقه کلینیک صدف: اگر میزان افتادگی و چین و چروک پوست متوسط باشد از این روش برش یعنی برش در لایه میانی پوست استفاده میشود.

به همین دلیل اگر پزشک خوبی انتخاب کنید جای نگرانی وجود ندارد. پیش از جراحی ليفت شقيقه ، در جلسه مشاوره با پزشک مورد نظر خود حضور یابید و انتظارات خود از جراحی را با ایشان مطرح کنید. روشهای بدون جراحی عمدتا نیازی به دوره نقاهت نداشته و شما بلافاصله پس از لیفت میتوانید فعالیتهای روزانه خود را از سر بگیرید. در جلسه مشاوره ، پس از بررسی بیمار و شنیدن خواسته های وی از این عمل جراحی ، در مورد بهترین روش با بیمار صحبت شده و توضیحاتی در رابطه با اقدامات قبل از عمل و مراقبت های پس از آن به بیمار ارائه لیفت شقیقه در قزوین می شود.

بسیاری از متقاضیان جراحی لیفت ابرو ، این جراحی را به تنهایی انجام می دهند ؛ اما لازم به ذکر است که برای افزایش کیفیت نتایج ، می توان آن را با جراحی های دیگری از قبیل جراحی زیبایی پلک ادغام کرد. اما اگر چین و چروک و افتادگی پوست شدید باشد از برش در لایه عمیق پوست استفاده میشود که بهترین نتیجه و ماندگاری را خواهد داشت، روش MACS(لایه بسیار عمیق زیرپوست) بسیار کارامد است. اگر چین و چروک و افتادگی پوست شدید باشد از برش در لایه عمیق پوست استفاده میشود که بهترین نتیجه و ماندگاری را خواهد داشت.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد لیفت شقیقه در زنجان لطفا از صفحه ما بخواهید.