ویتمن پس از جدایی سیچینی در نقش رئیس/مدیر عامل با آلوئتز بازمی گردد

Category: خبرهای جهان

مارک ویتمن به عنوان رئیس و مدیر اجرایی مونترال آلوئتز بازگشته است.

باشگاه لیگ فوتبال کانادا روز سه شنبه انتصاب ویتمن را اعلام کرد. او از 11 آوریل بر سر کار خواهد آمد.

این دومین حضور ویتمن در مونترال را رقم خواهد زد. او از سال 1996 تا 2016 در این سازمان بود و از سال 2013 تا 2016 به عنوان رئیس / مدیر عامل شرکت کرد.

ویتمن جانشین ماریو چکینی می شود که به عنوان رئیس موقت خدمت می کرد در حالی که CFL در اوایل ماه جاری در مورد فروش امتیاز به تاجر کبکی، پیر کارل پلادو، مذاکره می کرد. چکینی از آن زمان به عنوان کمیسر لیگ بزرگ هاکی کبک انتخاب شد.

پلادو در بیانیه ای گفت: ما می خواهیم از بازگشت مارک ویتمن به سازمان استقبال کنیم. ما بسیار خوشحالیم که می‌توانیم روی او و تجربیات گسترده‌اش در ورزش‌های حرفه‌ای از جمله فوتبال حساب کنیم.

مارک و من در مورد آینده بلندمدت تیم از نظر مدیریت روزمره، بازگشت آن به سلامت مالی و تمایل ما برای رشد گروه حامیان اصلی خود در استادیوم و کبک دیدگاه یکسانی داریم. “

این تیم گفت ویتمن، اهل سنت آندره‌آرژنتوی، کیو، برای ایجاد ثبات در سازمان در فصل 2023 حساب می‌شود.

ویتمن گفت: “من با اشتیاق با همه همکارانی که در حال حاضر در محل کار هستند، چه در دفاتر ما باشند و چه وقف عملیات فوتبال تحت هدایت مدیر کل ما، دنی ماسیوسیا” هستند، کار خواهم کرد.

قبل از شروع فصل عادی، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، مانند درفت و اردوی تمرینی، اما همه ما مشتاقانه منتظریم تا شما را با Alouettes 2023 خود آشنا کنیم.