وینیپگ جام خاکستری 2025 را اهدا کرد و برای پنجمین بار میزبان خواهد بود

Category: خبرهای جهان

اگر ویلی جفرسون برای ادامه بازی برای بمب افکن آبی به انگیزه ای نیاز داشت، با اعلام رسمی روز سه شنبه مبنی بر برگزاری جام خاکستری 2025 در وینیپگ، آن را دریافت کرد.

خط دفاعی و مورد علاقه هواداران در فصل آینده CFL قرارداد می بندد و سال گذشته وینیپگ را به خانه دائمی خانواده خود تبدیل می کند.

جفرسون 32 ساله که در کنفرانس خبری در IG Field شرکت کرد، گفت: “این یک انگیزه بزرگ است.”

“جام خاکستری که در سال 2025 به اینجا می آید به نوعی فکر رفتن به جای دیگری را سخت می کند. من نمی خواهم در جای دیگری برای بازی در جام خاکستری 2025 باشم.”

صد و دوازدهمین بازی عنوان پنجمین بازی است که وینیپگ میزبان آن است. در سال های 2015، 2006، 1999 و 1991 در پایتخت منیتوبا برگزار شد.

جفرسون در دومین سال حضور خود در لیگ بود و در سال 2015 با پیروزی 26-20 ادمونتون مقابل اتاوا ردبلکس قهرمان شد.

رندی امبروزی، کمیسر CFL که در وینیپگ متولد شده است، برای اعلام این خبر حضور داشت و گفت که بازی 2025 اولین بازی برای او خواهد بود.

آمبروزی گفت: “من در جام وینیپگ گری نرفته ام، صادقانه با شما بگویم، بنابراین اکنون مشتاقانه منتظر هستم که به این جام بیایم و این جام را به بهترین جام وینیپگ گری تا کنون و جامی که باید در آن شرکت کنم تبدیل کنم.” افزودن تعهدات خانوادگی و شغلی از دلایل غیبت های قبلی وی بود.

“میزبانی جام خاکستری یک افتخار فوق العاده است، و من از برنامه های بمب افکن آبی برای تعامل با جامعه و برگزاری جشنی فراموش نشدنی از بازی بزرگ ما شگفت زده شدم.

بازی عنوان 2023 در همیلتون

وینیپگ تنها شهری نبود که برای جام خاکستری 25 پیشنهاد داده بود، اما آمبروزی جزئیاتی را فاش نکرد.

جام خاکستری ’23 در 19 نوامبر در تیم هورتونز فیلد در همیلتون برگزار خواهد شد. بازی قهرمانی سال 24 به ونکوور اهدا شد که وینیپگ نیز برای آن پیشنهاد داد.

تاریخ نوامبر برای بازی های جام خاکستری 24 یا 25 تعیین نشده است. آمبروزی گفت که گسترش احتمالی لیگ می‌تواند بر زمان‌بندی تأثیر بگذارد، و اکنون که مالک جدیدی برای آلوئت‌های مونترال پیدا شده است، فایل بعدی در لیست کارهای بعدی او قرار دارد.

دولت منیتوبا 5.5 میلیون دلار به پیشنهاد موفقیت آمیز وینیپگ کمک کرد. این رقم بیشتر از سال 2015 است و از پیشنهادهای برنده اخیر در سایر استان ها بیشتر است.

وید میلر، رئیس و مدیر اجرایی بلومبرز گفت: «تأثیر اقتصادی ارزش آن را نشان می‌دهد». “این یک پیشنهاد رقابتی است، بنابراین ما بهترین تلاش خود را به کار می گیریم. شهر نیز در حمایت از آن عالی بود.”

شهر وینیپگ وعده پرداخت 950,000 دلار کمک هزینه میزبانی غیرقابل بازپرداخت را داده است و ممکن است 550,000 دلار خدمات با ارزش در نوع خود کمک کند. مقامات مانیتوبا تخمین زده اند که میزبانی جام خاکستری 90 میلیون دلار به اقتصاد اضافه می کند و 8.2 میلیون دلار درآمد مالیاتی استان را تأمین می کند.

میلر گفت صندلی هایی بیش از ظرفیت فعلی آن برای 33234 طرفدار به IG Field اضافه نخواهد شد، اما مهمانی منتهی به بازی گسترش خواهد یافت.

“فکر می کنم چه چیزی تنظیم شده است [our bid] جدای از هفته جشنواره و رویدادهای مختلف، او گفت: “در سال آینده یا بیشتر رویدادهای مختلفی را خواهید شنید که ما قصد داریم به جشنواره اضافه کنیم که شاید کمی منحصر به فرد و متفاوت از آنچه شما هستید به نظر برسد. در جشنواره های دیگر جام خاکستری دیده می شود.”

بمب افکن ها از جام خاکستری 2015 سود خالص 7.1 میلیون دلاری به دست آوردند. میلر گفت ممکن است سال 2025 به دلیل اشتراک درآمد آینده کمی کمتر باشد.

3 حضور متوالی در جام خاکستری

طبق قرارداد جدید چانه زنی دسته جمعی انجمن بازیکنان CFL، درآمد جام خاکستری بخشی از درآمدهای لیگ خواهد بود که با بازیکنان از بازی 2024 شروع می شود.

بمب افکن ها در سه بازی قبلی جام خاکستری حضور داشته اند، سال گذشته در رجینا با نتیجه 24-23 به تورنتو آرگونوتس شکست خوردند، اما در سال های 2019 و 2021 مقابل تایگر-کتز پیروز شدند. فصل 2020 به دلیل همه گیری COVID-19 لغو شد.

فصل 2025 می تواند فصل ویژه ای برای وینیپگ باشد.

مایک اوشی، سرمربی بمب‌افکن‌ها، زک کولاروس مدافع و نیک دمسکی قراردادهای جدیدی دارند که تا سال 2025 ادامه دارد.

دمسکی و بردی اولیویرا که در فصل آینده قرارداد امضا کرده است نیز در کنفرانس مطبوعاتی حضور داشتند. محصولات وینیپگ به عنوان هوادار در جام خاکستری 2015 شرکت کرده بودند.

دمسکی گفت: “من از این قرارداد خوشحال بودم، اما مطمئناً به آتش سوخت می افزاید.”

“این جایی است که من می خواهم باشم و اگر بتوانیم از تونل خارج شویم و اینجا میزبان جام خاکستری باشیم، تجربه بسیار شگفت انگیزی خواهد بود. بنابراین این فقط کمی انگیزه اضافی است که فقط به کار کردن و فشار دادن به یکدیگر ادامه دهیم. و فقط به بهتر شدن ادامه دهید.”

اولیویرا گفت که امیدوار است همین فرصت را داشته باشد.

اولیویرا، 25 ساله، گفت: “من دوست دارم تا 30 سالگی اینجا بازی کنم و به عنوان بمب افکن بازنشسته شوم.” من هیچ برنامه ای برای رفتن ندارم و انتظار دارم در سال 2025 اینجا باشم و برای جام خاکستری در زادگاهم بازی کنم.”