پادکست صدای بازیکن

Category: خبرهای جهان

مانند خود عناوین بازی، ورزشکاران ورزش های الکترونیکی می توانند درآمد و مخاطبان تکان دهنده ای ایجاد کنند. در بالاترین سطح، فقط به نام بازی است. هر چیز دیگری در مورد تسلط بر ورزش های الکترونیکی یک تجارت سخت و جدی است.

رژیم های آموزشی بازیکنان نخبگان ورزش های الکترونیکی مطمئناً با ورزشکاران «دنیای واقعی» رقابت می کند. کار قدرت و تعادل، تهویه دست و چشم، متخصصان تغذیه، مربیان روان، ستارگان ورزش های الکترونیکی از همه موارد فوق استفاده می کنند. اجتناب از این نتیجه گیری که ورزشکاران حرفه ای ورزشکاران حرفه ای هستند، سخت است، چه مستطیل هایی که در آنها مسابقه می دهند از چمن یا شیشه ساخته شده باشند.

Konrad Wasiela برای اظهار نظر در مورد تقاطع شلوغ ورزشکاران سنتی و الکترونیکی مناسب است.

لحظه “بیا به ورزش های الکترونیکی” Wasiela که قبلاً یک گوشه نشین CFL بود، بازدید از یک رویداد بازی زنده بود. او وارد یک استادیوم فروخته شد و 60000 نفر را دید که تشویق می کردند. آمازون به تازگی یک میلیارد دلار برای «Twitch»، سرویس استریم بازی، پرداخت کرده بود. Wasiela میلیون‌ها میلیونی را که اینتل در این مسابقات ریخته بود جمع کرد و به حمایت‌های Puma و Nike در این فضا توجه کرد.

او به سرعت تصمیم گرفت که شرکت خود را راه اندازی کند تا وارد عمل شود. ESE Entertainment چندین کار را در فضای esports انجام می دهد، اما بیشتر در مورد سوق دادن بازیکنان و مخاطبان جدید به سمت بازی های الکترونیکی است.

Anastasia Bucsis، مجری پادکست POV، Wasiela را در مورد روش‌های مختلف بازی و تبلیغ ورزش‌های الکترونیکی توسط ورزشکاران دنیای واقعی بررسی می‌کند، اما Wasiela این سوال را تغییر می‌دهد: علاقه او به روش‌هایی است که ورزش‌های سنتی شروع به وابستگی به همتایان مجازی خود کرده‌اند.

شبیه‌سازهای ورزش‌های الکترونیکی در حال حاضر به‌شدت توسط هر راننده و تیم F1 استفاده می‌شود. از آنجایی که مربیان بیشتر و ورزش‌های بیشتر به سمت استفاده از برنامه‌های esports در اتاق رخت‌کن می‌روند، فیلم بازی ممکن است مسیر اسب و کالسکه را طی کند. و این تنها راهی است که ورزش‌های الکترونیکی بازی را در زندگی واقعی تغییر می‌دهند.

ورزش های الکترونیکی در حال حاضر مبالغ هنگفتی را به گردش در می آورند. به نظر می رسد که اجماع آنها تازه شروع شده است.

رونوشت‌های پادکست‌های ما برای مخاطبان کم‌شنوا وجود دارد. برای گوش دادن به Konrad Wasiela، Waneek Horn-Miller، Camryn Rogers، Bev Priestman، Allison Forsyth، Jason Priestley، Mimi Rahneva، Cito Gaston، Robert Parish، Aaron Brown، Kaylyn Kyle، Kurt Browning، Bianca Farella، Summer McIntosh، Beckie Sau. هر یک از مهمانان فصل های قبلی، به CBC Listen یا هر جای دیگری که پادکست های خود را دریافت می کنید بروید.