پیکرتراشی ? سریع ترین راه برای رسیدن به تناسب اندام دکتر بهزاد خوروش

Category: خبرهای جهان

هزینه این عمل با اعتنا به منطقه زیر درمان ، طرز معالجه ، هزینه محل پيکرتراشي به عنوان مثال بیمارستان یا مطب ، هزینه آزمایشات و داروها ، هزینه جلسات معاینه و غیره گزینش می شود. به همین نکته اعتنا داشته باشید که به خاطر هزینه کمتر به هر پزشکی جهت انجام این کار مراجعه نکرده و در آغاز درباره او تحقیق کنید و برای اطمینان از گزینش خود مثال کارهای او را بازدید نمایید. یک عدد از پرسش ها متداولی که در جلسه مشاوره از پزشک معالج پرسیده می شود عارضه ها آن طریق لاغری می باشد، بایستی بگوییم در صورتی که این کار به وسیله یک پزشک متبحر و باتجربه انجام شود هیچ عارضه ای نخواهد داشت. همچنین به این نکته دقت کنید که مریض به جهت به دست آوردن سرانجام ایده آل از آن خوب تر هست اقدامات قبل و آن‌گاه از آن شیوه را رعایت کند.
دسته‌بندی نشده
بدین مفهوم که در رخ برخود کانول کلیدی بافت غیرچربی در بدن، دستگاه بطور خودکار متوقف می شود. به جهت انجام کار لیپوماتیک، می بایست در موضع ذیل جراحی، بی حسی موضعی تولید شود. آنگاه در ناحیه آیتم نظر، یک برش مضاعف ریز ایجاد شده و یک کانول از همین برش وارد تن می گردد. حتی درصورتیکه رژیم غذایی را تماماً مراعات و همیشگی ورزش کنید، شاید از انباشت چربیِ بعضا نقاط تن ناراضی باشید. بعضی اشخاص کلیدی وجود وزن ایده آل یا حتی لاغر بودن، در بعضا از نقاط بدن خود چربی اضافی دارند.

مراقبت های بعد از لیپو

همچنین می بایست پوست محل جراحی دارای مواد منحصر به فرد تمیز و ضدعفونی شود. اگر پوست به‌خوبی تمیز نشود، احتمال بروز عفونت حین و آن گاه از جراحی وجود خواهد داشت. از رایج ترین جراحی های زیبایی میباشد ،که اهمیت به کار گیری از دستگاه های کل اتوماتیک انجام می شود. لیدوکائین یک الو پزشک بی حساس کننده میباشد که اکثر زمان ها مهم مایعات تزریق شده در حین کار لیپوساکشن برای یاری به تسکین درد تجویز می‌شود. هر چند به طور کلی بی خطر است، ولی در وضعیت نادر، ممکن می باشد که فرد دچار مسمومیت اهمیت لیدوکائین شود که منجر مشکلات جدی قلب و سیستم عصبی مرکزی می‌شود.

  • (مکش چربی) اولی بار در ده سال ۱۹۸۰ در اروپا به جهت تخلیه ذخایر چربی از تن اصلی کار مکش ابتکار اختراع شد.
  • ۱۱- ۲۴ ساعت آن گاه از فعالیت برای او‌لین بار می بایست گن بیمار بوسیله مجموعه طبی و درحالت خوابیده بیرون آورده شود و دراین شرایط بایستی مراقب افت فشار خون احتمالی بیمار آنگاه از خروج گن فشاری بود.
  • درصورتی‌که عمل در دی کلینیک یا این که مرکز جراحی محدود انجام شود هزینه‌ی اتاق عمل و بستری از بیمارستان کاهش خواهد بود.
  • اگر آن‌گاه از کار های زیبایی سینه ، شکم و لیپوماتیک ، حاملگی واقعه بیفتد سرانجام کار زیبایی را خراب می کند.
  • توصیه می شود روز فعالیت از به کارگیری از مواردی زیرا زیورآلات، لوسیون بدن و اثاثیه آرایشی دوری کنید.

افرادی که تغییر وزن ندارند، طبق معمول می‌توانند انتظار نتیجه ها همیشگی داشته باشند. اشخاصی که سپس از عمل وزن بیش تر می‌کنند ممکن می باشد متوجه شوند که توزیع چربی آن‌ها تغییر تحول می‌کند. اشخاصی که پایین فعالیت لیپوساکشن قرار می‌گیرند طبق معمول وزن تن ثابتی دارند البته می‌خواهند توده‌های سرسخت چربی را در قسمت‌های خاصی از بدن حذف کنند. نوشیدنی های ورزشی حاوی سدیم زیادی میباشند و سبب تجمع مایعات در بدن می شوند.

شل ‌شدن پوست آن‌گاه از لیپوماتیک

۲_ هم چنین دکتر معالج بایستی در جریان سوابق بیماری های گذشته شخص قرار بگیرد. وجود هر گونه بیماری نظیر فشار خون، سکته، سرطان، لوپوس و … 9- قبل از انجام فعالیت جراحی دکتر معالج بایستی بیمار را مشاوره کند. 7- آن‌گاه از انجام همین کار ممکن هست یک سری هفته دچار درد باشید و نتوانید فعالیت های خود را به صحت انجام بدهید براین اساس درصورتیکه شاغل میباشید از محل کارتان مرخصی بگیرید.
حال، مهم دقت به این‌که تمام روش‌های جراحی لاغری را بررسی کردیم، نوبت به تعیین بهترین طریق پیکرتراشی می‌رسد. خوشبختانه پیکرتراشی فارغ از جراحی به معنای غیرتهاجمی بودن پیکرتراشی است. در همین تکنیک صرفا یک یا این که تعدادی برش کوچک یک سانتی متری در بدن ایجاد می شود تا لوله کانولا از شیوه آن وارد تن شود و ازبین بردن چربی را شروع کند. پس بدیهی میباشد که می‌توان پیکرتراشی را روشی سوای جراحی تعرضآمیز و خون‌ریزی دانست. لیپوماتیک یکی از از جدیدترین روش پیکر تراشی می باشد که در آن می‌توان به شتاب از چربی‌های بیش تر بدن سهل وآسان شد.

لیپوماتیک شکم به جهت چه افرادی مطلوب می باشد؟

همانطور که گفته شد نتایج حاصل از فعالیت لیپوماتیک، ماندگاری زیاد بالایی داراست به طوری که رجوع و برگشت چاقی بعد از عمل لیپوماتیک در نواحی انجام شده حیاتی شتاب خیلی پایین‌تری رخ می‌دهد. اما درصورتیکه نکات مراقبتی و توصیه‌های دکتر بعد از آن از همین فعالیت زیبایی نادیده گرفته شود، افراد شاهد برگشت وضعیت ناخوشایند قبل از کار خواهند بود. در همین شکل ممکن می باشد افراد مجددا به انجام عمل زیبایی لیپوماتیک نیاز پیدا کنند.

پرهیز از عوامل بیرونی حساسیت زا برای پوست

زیرا از شیوه سک ترک در موضع آیتم نظر، چربی های اضافه تخلیه می شوند. انجام این فعالیت به جهت کسانی که دچار اساسی دیابت و بیماری های قلبی هستند، پیشنهاد نمی شود. نیز چنین همین فعالیت به جهت افرادی مطلوب میباشد که آن گاه از کار توان تمروز بر روی رژیم غذایی و ورزش را دارند، چون در شکل عدم رعایت، کار رجوع پذیر می باشد. همینطور اگرلباس مخصوصی برای شما تجویز شده است، قطعا از آن به کارگیری کنید. بادی جت یا واتر جت مانند دستگاه لیپوماتیک عمل میکند، حساس همین تفاوت که در همین طریق از فشار آب به جهت شکستن لینک و پیوند میان سلول های بافت چربی به کارگیری می شود.

دکتر حمید رضوانی کارشناس جراحی عمومی، زیبایی و ترمیمی

البته تمام همین دستورالعمل‌ها برای تکنیک‌های جراحی هستند و برای روش‌های غیرجراحی کاربردی ندارند. آن گاه از انجام تکنیک‌های غیرجراحی، نیازی به بستری شدن وجود ندارد و همان روز عمل شخص به فعالیت‌های معمولی روزمره خود برمی‌گردد. در همین تکنیک پیکرتراشی، برش کوچکی را در حوزه‌ موردنظر تولید می‌کنند. دستگاه مکش از طریق رخنه تولید شده، چربی‌ها را خارج می‌کند. چربی‌هایی که اهمیت همین دستگاه خارج می‌شوند، امکان به کار گیری خواهند داشت. همین شیوه به عنوان لیپوماتیک هدایت شده اساسی لیزر هم شناخته می‌شود، همین شیوه نیاز به به کارگیری از مایع ارتقا دهنده دارد.
در آقایان کوچک کردن سینه (ژنیکوماستی) در همان جراحی لیپو قابل انجام است. البته خانم‌ها برای زیبایی سینه نیاز به جراحی پروتز یا این که لیفت سینه یا ماموپلاستی (کوچک کردن سینه) دارند. این‌که شما برای وصال به اندام ایده آل، نیاز به جراحی لیپوست داشته باشید یا این که ابدومینوپلاستی و یا هردو، در تعیین قیمت تاثیرگذار است. بها جراحی لیپو اساسی دستگاه های متفاوت مجله کسب و فعالیت چندان تفاوتی ندارد. به عنوان مثال ارزش لیپوست اصلی لیپوماتیک تقریبا یکی از میباشد و اینکه دکتر دارای کدام دستگاه جراحی می نماید اکثر به تبحر پزشک دارای ارتباط می شود. ولی می بایست گشوده هم بگیم که به مهربانی حضور دستگاه های پیشرفته و همینطور تعدد زیاد عمل لیپوماتیک، آمار مرگ و میر همین کار به شدت کمتر پیدا کرده و به جز موارد انگشت شماری، نمیشه گزینه مازاد رو اسم برد.
شما به جهت مبادرت به جراحی می توانید اهمیت دقت به وضعیت جسمی خویش هر کدام از همین نحوه ها را گزینش نمایید اما لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی برای انجام پیکرتراشی از مطمئن ترین طریق هایی می باشد که می توانید انتخاب کنید. چون احتمال امبولی و دیگر خطر هایی که در این دسته جراحی ها نگران کننده هست در ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک وجود ندارد. یکی از عوامل تاثیرگذارنده بر قیمت عمل پیکرتراشی، حیطه ای است که زیر عمل جراحی قرار خواهد گرفت. به عنوان نمونه هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو حیاتی هزینه انجام همین کار در ناحیه ران گوناگون خواهد بود. مهمترین خصوصیت بهترین پزشک معالج پیکرتراشی ، روش برقراری رابطه اهمیت بیمار می باشد تا بتواند از منظور ها و هدف بیمار از پیکر تراشی باخبر شود.
یکی از طریق های بی خطر و ایمن در رسیدن به کمری باریک و پهلویی زیبا انجام فعالیت لیپوماتیک کمر یا این که لیپوماتیک پشت کمر می باشد که هیچ گونه دلایل جانبی در پی ندارد. این فرایند از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد که جای برش و زخم در آن ناحیه وجود ندارد. شایان به ذکر است که چربی های استخراج شده از پشت کمر، شخص را لاغرتر نشان می دهد که در لباس پوشیدن او هم تاثیر بسزایی میگذارد. در این مطلب قصد داریم در گزینه جزئیات بخش اعظم عمل لیپوماتیک به شما اطلاعاتی موثر دهیم پس تا انتها ملازم ما باشید. در همین شیوه جراح پلاستیک نقشی دارای را ایفا می کند و همچون یک مجسمه ساز، تن بیمار را پیکرتراشی می کند. ولی می بایست بدانید که پیکرتراشی شامل شیوه های متفاوتی از قبیل لیپوساکشن، لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی و بادی جت می باشد که هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی مخصوص به خود دارند.
به همین ادله عمده خانم ها و آقایان از همین نحوه به جهت از دربین بردن چاقی یک نواحی استفاده می کنند. قرمز رنگ شدن رنگ پوست که اکثر در روش‌های غیرجراحی متداول است. یکی دیگر از نکات مهمی که قبل از انجام این طرز بایستی درنظر گرفته شود، باز‌نگری وضعیت پوستی فرد است. در صورتی که شخص کلیدی مشکلات پوستی باشد، بهتر می باشد از این روش استفاده نکند. در مجله آموزشی هامون مدیکال حساس انواع جراحی های زیبایی و محصولات بعد از کار جراحی عمده آشنا شوید.
ابتدا این چربی‌ها خرد و از نیز جداشده سپس اهمیت نیروی مکش تخلیه می‌شود. در همین جراحی به‌صورت معمول تغییری در ساختار پوست ساخت نمی‌شود. دو ادله برای برجستگی شکم هنگامی که چربی زیرپوست کاهش‌یافته وجود دارد. وقتی‌که عضلات ضعیف میباشد در وضعیت ایستاده نمی‌تواند محتویات شکم را درجای خویش نگه دارد.
بعضاً در نحوه های لیپوساکشن سنتی، علاوه بر بی‌حسی موضعی به بیهوشی عمومی و کامل نیاز است. البته در لیپوماتیک، بی‌حسی موضعی ،مثل بیحسی جراحی دندان یا برداشتن زگیل‌ تناسلی توسط لیزر کفایت می‌کند. پزشک محمود ناظمیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از سال ۸۶ در رشته تخصصی جراحی عمومی دانشکده تهران درگیر به علم آموزی بوده هست و در سال های ۹۰ الی ۹۲ به عنوان جراح عمومی در شهر مهریز یزد خدمت کرده است. بله می توان به سینه ها هم چربی تزریق کرد ولی میزان مرغوب بودن تزریق چربی به باسن را نخواهد داشت. در بعضا از افراد چربی تمام شکم را تشکیل نمی دهد و صرفا بخش پایینی شکم است که اهمیت بخش مقداری چربی است. اشخاصی که مهم وزن مطلوب و تناسب اندام هستند ولی شکم افتاده ی مقداری دارند هم در همین تیم قرار می گیرند. این روش برای افرادی که از چاقی رنج می برند، مناسب است. نکته قابل اعتنا همین است که به دکتر متخصص و ماهر مراجعه کنید. پیکر تراشی بدون عمل طریق های لیپوساکشن، لیپوماتیک، لیزر لیپولیز وبادی جت را شامل می شود. در نتیجه نمی اقتدار به جهت تزریق به سایر بخش های تن از آن به کارگیری کرد. کانولا به یک تلمبه­ مکش است که اساسی در اختیار گرفتن کانولا به عقب و جلو در چربی، جراح می­تواند سلول های چربی را بردارد. از آنجایی که زمانی پیکرتراشی اهمیت لیپوماتیک انجام می­ شود هیچ پوستی برداشته نمی­شود، جراح به انقباض پوست یا ارتجاع متکی می باشد تا شکلش را حفظ کند. عصر نقاهت همین کار میان ۳ الی ۷ روز می باشد و کاهش سایز ناشی از آن تا مدت متعددی پایدار است. ابدومینوپلاستی یا این که جراحی زیبایی شکم یکی از از جراحی های تاثیر گذار برای پیکرتراشی شکم میباشد که تغییرات چشمگیری را در یک جلسه جراحی ساخت می کند. کار پیکرتراشی دارای ابدومینوپلاستی به جهت کسانی کاربرد دارااست که از حجم چربی بسیار و پوست راحت و افتاده زیادی در قسمت شکم برخوردار بوده و با روش های مرسوم قدرتمند به از بین بردن این موردها نیستند. در فعالیت ابدومینوپلاستی برش هایی در نصیب تحتانی شکم و به دور ناف تولید شده و دارای بالازدن پوست، عضله ها دیواره شکمی با بخیه سفت شده و به نیز نزدیک خیس می شود.

مراقبت های بعد از لیپوماتیک کمر

بلکه عوارض دیگه ای باعث بشه که جون مریض در خطر قرار بگیره. یکی از از این عارضه ها آمبولی است که وقتی حادثه می افته که چربی های تن از محل قرارگیری خودشون قطع بشن و به یار خون در شریان های حساس تن حرکت کنن. این چربی های کنده شده می تونن وارد اندام های حیاتی مثل مغز، قلب، ریه و … بشن و مشکلات خیلی خطرناکی رو به وجود بیارن. به هیچ وجه حضور چنین چربی هایی توی رگ های بدن، خودش به تنهایی استدلال مضاعف مرگ باری هست. به افراد پیشنهاد میگردد روی آبرسانی به تن خویش پس از جراحی تمرکز کنند. اشخاصی که دوست ندارند، بیهوشی کامل را تجربه کنند، می توانند از همین طریق به کار گیری کنند. یکی از دیگر از قدم های یافتن بهترین جراح پیکرتراشی، بررسی سابقه پزشک از روی دیدن تصاویر مربوط به عمل های قبلی وی است. در واقع نمی اقتدار گفت که کدام یک از شیوه های فوق خوب تر است، چرا که هر یک از آن ها به جهت مبادرت خاصی می باشد. به این ترتیب برای انجام همین کار شخص می بایست معاینه شود و اصلی توجه به خلل بیمار مطلوب ترین نحوه انتخاب و شکل گیرد. برش‌هایی که برای انجام این فعالیت زیبایی در تن شخص تولید می شود، نسبت به روش لیپوساکشن سنتی فراوان کوچتر می‌باشد.
کمپرس سرد به جهت کاهش ورم و درد در ۲۴ ساعت اولیه به کارگیری می‌شود. برای در دست گرفتن تورم بعد لیپوماتیک از گن و تنگ نمودن گن استفاده می‌‌شود. در هردو مورد درصورتیکه در دست گرفتن مطلوب رخ نداد یعنی مشکلی پیش‌آمده و نیاز می باشد مشاوره کنید. ◊ مراقبت نتیجه‌ی پیکرتراشی رابطه‌ی مستقیم به تعهد شما در مراقبت رژیم غذایی دارد. اگر تعهد کافی برای حفظ رژیم غذایی نداشته باشید نتیجه‌ی پیکرتراشی را از دست خواهید داد.