کرم ضد چروک چیست؟

Category: خبرهای جهان

برای تهیه این ماسک یک عدد سفیده تخم مرغ را خوب هم بزنید و سپس با گلاب مخلوط کنید و در آخر به آن روغن بادام و زاج سفید بیافزاید. همه ما درباره استفاده از محصولات ضد چروک و پیری پوست نگران هستیم و وسواس داریم.زمانی که آخر دهه 20 سالگی را تجربه میکنیم، پوست به تدریج روبه پیری می رود و مدام به دنبال محصولاتی هستیم که این روند را به تاخیر بیندازیم.انجام این کار نسبتا بی فایده و بدون فکر است و شما میتوانید در عوض ماسک های شگفت انگیز و موثر را در خانه امتحان کنید. در این محصول، ترکیبی از عامل ضد پیری تحت نام تجاری DREAMSERUM (تهیه شده از قهوه سبز و برگ چای سبز) و DREAMSEAL که محتوی هیالورونیک اسید و جلبک سبز موزوکی می باشد به کار رفته است.

کرمهای هم هستند که مخصوص این کار تولید شده اند مثل هیالورونیک اسید فیس دوکس که تخصصی برای چین و چروک درست شده است. محصولات ضد چروک نیز همانند سایر محصولات در انواع مختلف و با توجه به نیازهای متفاوتی تولید و عرضه میشوند که در ادامه به برخی از انواع پرطرفدار آنها اشاره خواهیم کرد. کرمهای ضد چروک معروفترین و پرفروشترین انواع ضد چروک ها هستند، چرا که استفاده از ضد چروک های کرمی راحت بوده و کرم های ضد چروک از میزان تاثیرگذاری مطلوبی برخوردارند، کرم های ضد چروک نیز خود در انواع مختلف و متناسب با انواع پوست تولید میشوند که با توجه به نیاز میتوانید از آنها استفاده کنید.

البته نباید فراموش کرد که موثرترین ضد چروکها، خود ضد آفتابها هستند. از جملهی آنها میتوان به استفاده مداوم از کرم ضد آفتاب، کاهش مصرف قندها، استفاده از روغن نارگیل، افزایش مصرف بتاکاروتن، تنظیم حالات خواب، اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کاهش مصرف سدیم، برنامه غذایی مناسب اشاره کرد. افراد سیگاری معمولا پوست نازکتری نسبت به غیر سیگاری ها دارند و پوست آنها مستعدتر برای بروز علائم پیری زودرس می باشد در این سنین، تولید چربی زیر پوست وعملکرد سلولهای فیبروبلاست کاهش می یابد لذا این سلولها دیگر جوان وفعال نیستند وبه همین دلیل کیفیت ومقدار تولید کلاژن الاستین در پوست کاهش می یابد و در نتیجه باعث ظهور علائم پیری ، از بین رفتن قوام پوست وبروز چین وچروک، شلی وافتادگی در پوست میشود تاثیر محصولات هورمون رسانی (ضد پیری)تالگو بر پوست محصولات اکسپشنال با عملکرد بسیار بالا یک راه حل دائمی برای مراقبت پوستی است .این کمپلکس ضد پیری، ترکیبی از هورمونهای طبیعی جلبک دریایی ، عصاره انجیر مصری، روغن بادام شیرین ، ویتامین c , کرم ضد چین و چروک 6 عصاره روغن زیتون و روغن ماکادمیا است که باعث تغذیه پوست می شود ونیروی انقباضی فیبروبلاست ها و خاصیت جوانی آنها را برای داشتن پوستی صاف تر وسفت تر با ظاهری جوانتر رابه پوست هدیه می کند همچنین حجم چروکها را کم می کندو لکه های تیره مربوط به پیری را از بین می برد.

اما راه حل دوم یا همان راه حل ارزان قیمت، استفاده از یکسری محصولات موثر، ارزان و در دسترس است که دقیقاً به منظور درمان چین و چروک های پوست تولید و عرضه شدهاند و حاوی ترکیبات مفید هستند که به کاهش و یا درمان کامل چین و چروک های سطح پوست کمک کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری میکنند.