گزارش ها: ریونز با قراردادی 5 ساله و 260 میلیون دلاری، پردرآمدترین بازیکن تاریخ NFL کیو بی لامار جکسون شد.

Category: خبرهای جهان

پنج سال پس از اینکه او به پایان دور اول سقوط کرد، روز پیش‌نویس برای لامار جکسون یک روز درآمد بزرگ بود.

بالتیمور ریونز به طور اصولی با جکسون بر سر قراردادی پنج ساله به توافق رسید و ستاره آنها را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ NFL تبدیل کرد.

یکی از آشنایان با شرایط به شرط ناشناس ماندن به آسوشیتدپرس گفت، چون قرارداد امضا نشده بود، ریونز و جکسون بر سر قراردادی 260 میلیون دلاری و پنج ساله با 185 میلیون دلار پول تضمین شده به توافق رسیدند.

این قرارداد MVP NFL 2019 را برای آینده قابل پیش‌بینی در بالتیمور نگه می‌دارد و به حماسه مذاکرات قراردادی پایان می‌دهد که در خارج از فصل تیم حاکم بود. قرارداد جکسون بالاتر از قرارداد 255 میلیون دلاری و پنج ساله ای است که فیلادلفیا ایگلز در اوایل این ماه به جلن هرتس داده بود. Hurts 179.3 میلیون دلار ضمانت دریافت کرد.

Deshaun Watson هنوز هم بزرگترین قرارداد تضمین شده در تاریخ NFL را دارد. کلیولند براونز سال گذشته به واتسون یک تمدید 5 ساله و کاملا تضمینی 230 میلیون دلاری در سال گذشته داد تا از بند عدم تجارت خود چشم پوشی کند و با پیوستن به تیم موافقت کند.

Ravens این قرارداد را ساعاتی قبل از دور اول درفت NFL اعلام کرد و منصفانه است که بگوییم حداقل در بالتیمور، این اخبار بر هر کسی که ممکن است تیم در دور اول ببرد را تحت الشعاع قرار دهد.

اریک دکوستا، مدیر کل، گفت: “بسیار هیجان‌زده – این یک فرآیند طولانی و طولانی بود.” “اما خانواده هرگز آسان نیست. ما از اینکه توانستیم این کار را انجام دهیم، هیجان زده هستیم.”

پس از اتمام قرارداد تازه کار خود، آینده جکسون با کلاغ ها در هاله ای از ابهام قرار گرفت. بالتیمور ماه گذشته برچسب حق امتیاز را روی جکسون گذاشت، اما ریونز همچنان ابراز اطمینان می‌کرد که می‌توانند او را حفظ کنند – حتی پس از اینکه جکسون یک درخواست تجاری را علنی کرد.

توییت تیم مبنی بر اعلام این معامله شامل ویدئویی از صحبت جکسون بود.

جکسون می‌گوید: «در چند ماه گذشته، او گفته‌های زیادی داشته است، ناخن جویدن زیاد، سر خاراندن زیادی اتفاق افتاده است. “اما برای پنج سال آینده، گله های زیادی در حال انجام است.”

این اشاره ای بود به اصطلاح “Ravens Flock” که توسط هواداران تیم استفاده می شد.

جکسون افزود: “بیا برویم عزیزم. بیا برویم، بیا بریم.” بی صبرانه برای رسیدن به آنجا، نمی توانم منتظر باشم تا آنجا باشم. نمی توانم صبر کنم تا M&T روشن شود [Bank Stadium] برای پنج سال آینده، مرد. برویم بگیریمش.”

این اتفاق جالبی است که قرارداد جدید جکسون در روز پیش‌نویس اعلام شد. پنج سال پیش، او یکی از برترین بازیکنان نبود.

بالتیمور او را با انتخاب 32 به ارمغان آورد و او پنجمین کوارتربک انتخاب شد. از بین چهار نفری که جلوتر از او رفتند، فقط جاش آلن بوفالو از موفقیت قابل مقایسه با جکسون برخوردار بوده است. آلن دو فصل قبل قرارداد بلندمدتی با بیلز امضا کرد.

قرارداد جکسون یکی از بزرگترین داستان های خارج از فصل NFL را به نتیجه رساند – درست زمانی که یکی از بزرگترین رویدادهای سالانه لیگ در شرف شروع بود. کلاغ‌ها اکنون می‌توانند منتظر حضور جکسون در ترکیب اولین بازی فصل باشند، بدون اینکه در مورد اینکه آیا او به اردو گزارش می‌دهد یا خیر. آنها در حال حاضر با قرارداد با اودل بکهام جونیور گروه دریافت کننده گسترده او را تقویت کرده اند.

جکسون در حال حاضر یکی از شش کوارتربک تاریخ NFL با 10000 یارد عبور و 4000 عجله است. با این حال، او در پایان دو فصل گذشته آسیب دیده است. در سن 26 سالگی، بهترین روزهای او می تواند پیش روی او باشد و اکنون او در لباس بالتیمور باقی خواهد ماند.

جکسون که بدون نماینده در حال مذاکره بود، در صورت بازی در تگ فرنچایز در این فصل 32.4 میلیون دلار درآمد داشت، اما این مسیر برای هر دو طرف مشکلات بالقوه داشت. جکسون در صورت مصدومیت در درازمدت با خطر از دست دادن پول زیادی مواجه می‌شد و حتی اگر سالم می‌ماند، تیم ممکن بود یک کوارتربک ناراضی در دستان خود داشته باشد. وضعیت قرارداد جکسون در فصل گذشته چندان مخرب به نظر نمی رسید، اما زمانی که او در اواخر مارس اعلام کرد که چند هفته قبل از آن درخواست معامله کرده است، روند متفاوتی به خود گرفت.

جکسون و ریونز چه به دلیل ناامیدی از این روند و چه تلاشی برای جلب علاقه بیشتر تیم‌های دیگر، اکنون به نظر می‌رسد که در یک صفحه قرار دارند.