گیرنده دبیرستانی از وینیپگ توسط چندین برنامه بزرگ فوتبال کالج ایالات متحده مورد توجه قرار گرفته است

Category: خبرهای جهان

همیشه داشتن گزینه‌ها خوب است، و دالاس سیمز فراوان است.

این نوجوان 17 ساله اهل وینیپگ پس از کمک به آکادمی بین المللی کلیرواتر – مدرسه خصوصی در فلوریدا که از پیش از مهدکودک تا کلاس 12 خدمت می کند – 18 پیشنهاد بورسیه تحصیلی فوتبال کالج در ایالات متحده دریافت کرده است.

مینه‌سوتا، کالج بوستون، پوردو، ایالت آیووا، ایندیانا و پیتسبورگ از جمله مدارسی هستند که با سیمز تماس گرفته‌اند، گیرنده‌ای 195 پوندی 6 فوتی و 195 پوندی که پاییز امسال برای یک فصل ارشد بازمی‌گردد، اما می‌خواهد با آن کنار بیاید. یک دانشگاه در ماه جولای

سیمز به دنبال مدرسه ای با فرهنگی استوار است که به او اجازه دهد خودش باشد.

او در یک مصاحبه تلفنی گفت: «نمی‌خواهم شخصیتم را پنهان کنم. یکی دیگر از عوامل این است که چند نفر در سمت من هستند.

“چه کسی وجود دارد فاکتوری وجود نخواهد داشت، اما اگر من مجبور باشم 15 نفر را شکست دهم، این کمی بیشتر از شکست دادن هشت نفر است زیرا معتقدم می توانم هشت نفر را شکست دهم. پانزده نفر زمان می برد.”

سیمز در فصل گذشته 24 گیر به طول 429 یارد با چهار تاچ داون در هشت بازی داشت. او در 6 مسابقه در سال 2021 دو دریافت به طول 19 یارد ثبت کرد.

شوک نمی دهد

Sims از تعداد زیاد پیشنهادات غرق نشده است. به هر حال، او زمانی که دو سال و نیم پیش منیتوبا را ترک کرد تصور می کرد در این موقعیت قرار بگیرد.

سیمز می‌گوید: «می‌توانم بگویم که فرآیند استخدام استرس‌زاتر از دریافت یک پیشنهاد واقعی است، زیرا همیشه به خودم ایمان داشته‌ام و احساس می‌کردم می‌توانم این کار را انجام دهم. “من قطعاً از این فرصت ها بدیهی نمی دانم.

“این رویای بزرگ شدن من بود.”

بنابراین، نیز یک حرفه حرفه ای بوده است.

سیمز گفت: “رویا قطعا NFL است، و من آن را به عنوان یک رویا نمی بینم.” “من همه افرادی را در اطرافم دارم تا آن را محقق کنم.

“اگر CFL است، پس CFL است. من فقط می خواهم به سطح بعدی بروم، هر سطحی که باشد.”

سیمز قصد دارد در ژانویه آینده در دانشگاه ثبت نام کند. او از دریافت پیشنهاد مینه‌سوتا خوشحال بود زیرا او و مت سایمون، مربی هماهنگ کننده/دریافت کننده‌های Gophers مدتی صحبت می‌کردند.

سیمز گفت: «مربی سایمون آدم بزرگی است. دلیل اینکه آنها منتظر ارائه پیشنهاد بودند، او بود [Simon] می خواستم بیشتر شخصیت من را ببینم.

“برای اینکه او وقت بگذارد تا با من آشنا شود، من واقعاً از آن قدردانی کردم. من خانواده دارم [two cousins] در مینه سوتا و حدود هفت ساعت با ماشین از وینیپگ فاصله دارد تا خانواده و دوستان بتوانند پایین بیایند. این فقط یک پیشنهاد بزرگ برای من بود که دریافت کنم.”

سیمز بالغ و باهوش چشم انداز روشنی از اهداف آینده خود و کارهایی که برای رسیدن به آنها باید انجام دهد دارد.

“نه، سخت نبود [to leave home at age 15]سیمز گفت: “همیشه رویای من بازی در ایالات متحده بود

“من اغلب با خانواده ام تماس می گیرم، می دانم که آنها خوب هستند و همه چیز در خانه خوب است. همچنین می دانم که اگر آنها به من نیاز داشته باشند، می توانم به سرعت آنجا باشم. هرگز احساس نکرده ام که در شرایط سخت باید به دیگران تکیه کنم به جز خودم. چون قرار نیست همیشه افرادی را در کنار خود داشته باشید.

جسی چینچار، سرمربی کلیرواتر گفت که داشتن بازیکنانی متمرکز و راندن مانند سیمز، برنامه او را تقویت می کند.

او گفت: «آنها از خانه دور هستند و برای یک مأموریت به اینجا آمده اند. “آنها به اینجا نمی آیند تا در ساحل بنشینند، آنها به اینجا می آیند تا سخت کار کنند، بهتر شوند و بورسیه های بخش یک را دریافت کنند.

من فکر می کنم انجام این کار و تصمیم گیری به سطح خاصی از بلوغ نیاز دارد.»

یک حرکت دیگر در فلوریدا

سیمز تنها کانادایی در کلیرواتر نیست که در مورد پیشنهادات فوتبال کالج ایالات متحده فکر می کند. همینطور آیزایا توماس، یک ایمن 197 پوندی از مارکهام، که سال گذشته به فلوریدا نقل مکان کرد و با همان خانواده میزبان سیمز زندگی می کند.

توماس نیز پاییز امسال وارد فصل بزرگسالان خود خواهد شد.

سیمز گفت: “آیزایا در ابتدا ساکت بود، اما وقتی او را بشناسید، او فقط یک فرد بامزه و آرام است که می توانید با او خوش و بش کنید.” او همچنین می‌داند که می‌خواهد با زندگی‌اش چه کند و آدم خوبی است.

“وقتی در اطراف افرادی هستید که اهداف و طرز فکری مشابه شما دارند، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید شکست بخورید. خواهید دید که آنها به چیزهایی دست پیدا می کنند و مانند “هی، من باید همان کار را انجام دهم.”

چینچار گفت جثه و ورزشکاری سیمز مشکلاتی را برای دفاع حریف ایجاد می کند.

چینچار گفت: “او برای کسی در اندازه خود فوق العاده سریع و قوی است.” او از اندازه خود به عنوان یک مزیت استفاده می کند، اما همچنین می تواند به خوبی مسیر خود را تغییر دهد و توانایی منحصر به فردی برای دیدن زمین و دانستن آنچه در زمان مناسب انجام دهد دارد.”

سیمز که به عقب برگشته است، ورزشکاری و توانایی خود را در به دست آوردن یارد پس از گرفتن به عنوان ویژگی های برتر خود فهرست می کند. و هنگامی که یک بازی عجولانه نامیده می شود، سیمز دفاع را درگیر می کند.

سیمز گفت: «دریافت کننده های زیادی نمی خواهند ضربه را بزنند. مهم نیست در چه وزنی هستم، آن ضربه را می زنم.

“من از حریف نمی ترسم.”

باز کردن مسیر برای دیگران

بدون در نظر گرفتن دستاوردهایش، سیمز هرگز بر افتخاراتش تکیه نخواهد کرد.

او گفت: “می دانم که باید هر روز همه چیز را بهبود بخشم تا زمانی که به آن برسم.” “و زمانی که آن را بسازم، در کنار افرادی خواهم بود که آن را نیز ساخته اند.

این فقط باعث می‌شود که بیشتر تلاش کنم تا از کسی که در کنارم است بهتر باشم، حتی اگر او هم تیمی من باشد.»

و همانطور که او در سفر فوتبال خود پیشرفت می کند، سیمز می گوید که هرگز ریشه های خود را فراموش نمی کند.

سیمز گفت: «من نشان می‌دهم که بچه‌های کانادایی به همان میزان استعداد دارند. من می خواهم تلاش کنم و مسیری را برای مردم باز کنم و چیزی بیش از یک فوتبالیست باشم.

“من می خواهم با تجربه خود بر جوانان تأثیر بگذارم. وفادار ماندن به ریشه هایم برای من یک چیز بزرگ است.”