یک رکورد از کانادایی ها می توانند در درفت NFL انتخاب شوند

Category: خبرهای جهان

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با اشتراک در اینجا از اتفاقات ورزشی مطلع شوید.

کلاس پیش‌نویس NFL امسال قوی‌ترین کلاس نیست. حتی در مورد انتخاب شماره 1 اجماع، برایس یانگ، کوارتربک آلاباما، که انتظار می رود در آغاز دور اول امشب توسط کارولینا پانترز گرفته شود، تردیدهایی وجود دارد. برنده جایزه Heisman 2021 تقریباً تمام مهارت‌ها و ویژگی‌های مورد نیاز برای برتری در حرفه‌ای‌ها را دارد، اما او وزن Flutiesque 5 فوت-10 و وزن کمتر از 200 پوند را دارد – بسیار کمتر از مشخصات یک فرنچایز اولیه QB.

تیم‌هایی که یک نمونه فیزیکی با سقف بالاتر را ترجیح می‌دهند می‌توانند به آنتونی ریچاردسون، کوارتربک فلوریدا که با ورزشکاری خود در فصل گذشته در ترکیب پیشاهنگی ماه گذشته و در میادین کالج، آرواره‌های خود را از دست داد، رجوع کنند. اما برخی فکر می‌کنند ریچاردسون بیش از آن بی‌نظم و خام است که نمی‌تواند روی آن قمار کند. دو QB برتر دیگر در پیش نویس، سی جی استراد از ایالت اوهایو و ویل لویس از کنتاکی، نیز نمی توانند چشم انداز هایی را از دست بدهند.

همچنین سال خوبی برای گیرندگان نیست، برخی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که هیچ کدام در بین 20 نفر برتر قرار نخواهند گرفت. و به نظر می‌رسد تنها کسی که مطمئناً به عقب می‌رود، بیژن رابینسون از تگزاس است که ترکیبی از مهارت‌های عجله و دریافت را دارد که تیم‌های مدرن دوست دارند.

چشم انداز کانادا نیز کمی مبهم است. به نظر نمی رسد که چیس کلیپول وجود داشته باشد، ستاره دریافت کننده نوتردام که در سال 2020 قبل از به ثمر رساندن 11 تاچ داون به عنوان یک تازه کار با پیتسبورگ استیلرز، به مرحله نیمه دوم رفت. یا حتی یک جوون هالند، که از زمانی که دلفین ها او را در دور دوم در سال 2021 انتخاب کردند، به یک امنیت کلیدی برای میامی تبدیل شده است. گروه امسال بیشتر در محدوده جاش پالمر (در حال حاضر گیرنده Chargers) یا چوبا هوبارد (Panthers در حال بازگشت است) قرار دارد. ) – بچه های عمقی که از زمان حضور در راندهای میانی در سال 2021 لحظات خود را سپری کرده اند.

اما، علیرغم فقدان استعدادهای چشمگیر، این احتمال وجود دارد که پنج کانادایی بتوانند در طول هفت دور درفت انتخاب شوند. این رکورد در سال 2021، زمانی که هلند، پالمر و هوبارد توسط بنجامین سنت جوست، یک مدافع دفاعی که در دور سوم توسط واشنگتن گرفته شد، همراه شدند، رکورد 4 برابری را خواهد داشت.

برای نام یک کانادایی تعجب آور است که امشب، زمانی که نمایش تلویزیونی ساخته شده در دور اول در کانزاس سیتی اجرا می شود. اما بیایید به بازیکنانی نگاه کنیم که می‌توانند در راند 2 و 3 در روز جمعه یا 4-7 در روز شنبه بروند، که توسط خط حمله سیراکیوز متیو برگرون و دوقلوهای سیدنی و چیس براون از ایلینوی برجسته شده است.

برای ارزیابی مهارت‌های آن‌ها، به همکار CBC Sports و متخصص پیش‌نویس NFL، دیون کاپوتی مراجعه کردم.

متیو برگرون، تکل تهاجمی، سیراکوز

برداشت دیون: برگرون یک مسدود کننده صیقلی با تجربه و ابعاد ایده آل مورد نیاز برای بازی در موقعیت تکل تهاجمی بسیار مهم در سطح حرفه ای است. اما برخی از تیم‌ها ممکن است بخواهند محصول ویکتوریا ویل، کوئه را برای بازی گارد به داخل ببرند، جایی که میانگین ورزشکاری او ممکن است بهتر باشد. برگرون کاملاً یک چشم‌انداز دور دوم است که بدترین سناریو ممکن است به قسمت آخر روز دوم برود.

سیدنی براون، ایمنی، ایلینوی

برداشت دیون: براون یک استعداد دفاعی صعودی است که در 50 بازی در پنج فصل فوتبال دانشگاهی، 320 تکل کل و 10 دفع توپ جمع آوری کرد که شش تای آن امسال انجام شد. بومی لندن، انترناسیونال، ترکیبی از ساختار بدنی آماده با ویژگی های ورزشی رده بالا است. او می تواند به راحتی انتظار داشته باشد که در روز دوم، در دور دوم یا سوم، از تخته خارج شود.

چیس براون، در حال دویدن، ایلینوی

برداشت دیون: شاید یک ورزشکار با استعدادتر از برادر دوقلویش، چیس، جنگجوی تمرینی در بین دویدن پشتی ها در ترکیب NFL بود، و در پرش عمودی، پرش پهن و پرس روی نیمکت و پنج نفر برتر در 40 نفر، رتبه اول را به خود اختصاص داد. داشبورد (4.43 ثانیه). فراتر از ورزش وسوسه انگیزش، چیس در دو فصل گذشته بیش از 3000 یارد درگیری و 15 تاچ داون در مجموع داشت. بی میلی تیم های مدرن NFL به دراوت بک در راندهای اولیه به شانس براون برای ورود مخفیانه به پایان روز دوم لطمه می زند، اما او باید در راند چهارم یا پنجم گزینه مطلوبی باشد.

سیدی سو، گارد تهاجمی، میشیگان شرقی

برداشت دیون: یک مسدودکننده داخلی خشن با یک قاب حیرت‌انگیز، Bromont، Que.، بومی، پس از پخش حجم بالایی از اسنپ‌ها در کالج، آماده است. او می تواند در دور پنجم یا ششم انتخابی مقرون به صرفه باشد.

تاویوس رابینسون، پایان دفاعی، می سی سی پی

برداشت دیون: با وزن 6 فوتی و 257 پوندی با یک انفجار چشمگیر، محصول گوئلف، استان اونت، به نمونه اولیه فیزیکی که تیم‌ها به دنبال آن هستند، نزدیک می‌شود. اگرچه تکنیک او نیاز به کار دارد، رابینسون دارای استعداد و اندازه فیزیکی خامی است که برای تیم هایی که به دنبال آینده توسعه در یک موقعیت برتر هستند، جذاب خواهد بود. او اگر بین راندهای ششم و هفتم انتخاب شود، معامله بالقوه دیگری خواهد بود.

اطلاعات بیشتر در مورد چشم انداز کانادا در پیش نویس NFL امسال را اینجا بخوانید. واکنش‌ها و تحلیل‌های پیش‌نویس دیون را در توییتر دنبال کنید @nfldraftupdate.