Argonauts کهنه کار QB McLeod Bethel-Thompson انتقال به USFL را اعلام کرد

Category: خبرهای جهان

McLeod Bethel-Thompson آرگونات های تورنتو را با یک برگ برنده ترک می کند.

کوارتربک کهنه کار چهارشنبه در رسانه های اجتماعی اعلام کرد که در سال 2023 با نیواورلئان بریکرز USFL بازی خواهد کرد. بتل-تامپسون اوایل این ماه پس از کمک به تورنتو برنده جام گری 22، بازیکن آزاد CFL شد.

بتل تامپسون در حساب اینستاگرام خود نوشت: سفر بعدی من با نیواورلئان بریکرز USFL آغاز می شود و سپس با علاقه قابل توجه NFL در پاییز ادامه خواهد داشت. “من نمی خواهم این تصمیم به هیچ وجه به عنوان اخراج CFL تلقی شود.

“من CFL را دوست دارم و به آن احترام زیادی می‌گذارم. بازی در ایالت‌ها امسال باعث می‌شود خانواده و فوتبال همپوشانی داشته باشند و من نمی‌توانم این فرصت را از دست بدهم.”

برنامه USFL در 15 آوریل آغاز می شود. بریکرز در 16 آوریل میزبان پیتسبورگ مولرز خواهد بود.

آرگوس بلافاصله در مورد اعلامیه بتل تامپسون اظهار نظر نکرد.

تصمیم بتل تامپسون تعجب آور نیست. پس از پیروزی 24-23 تورنتو مقابل وینیپگ در نوامبر گذشته، او در مورد اینکه دوری طولانی مدت از همسرش، چایناکا، و دختر کوچکشان، عزیزا، برایش سخت بود در طول فصل CFL صحبت کرد.

بتل تامپسون اضافه کرد که خانواده در ملاحظات خارج از فصل او نقش برجسته ای دارند.

“سخت ترین قسمت بازی کردن فوتبال چیست؟” بتل تامپسون در حساب اینستاگرام خود نوشت. «زمانی که با عزیزان فدا می کنی.

شریک شگفت‌انگیز من Chinaka، دختر عزیزا و تمام خانواده‌ام به من فضایی داده‌اند تا در دیوانگی که به دنبال کمال است شرکت کنم. وقت آن است که به خانه نزدیک‌تر بمانم و رویایم را با خانواده در کنارم دنبال کنم.»

این بازیکن 34 ساله آمریکایی پنج فصل گذشته را با تورنتو گذرانده بود (19-2017، 2021-22) و در اولین سال حضور خود در این فرنچایز به عنوان پشتیبان ریکی ری کهنه کار، جام خاکستری را به دست آورد.

بتل تامپسون شش فوت چهار و 220 پوندی در فصل گذشته با 23 تاچ داون و 15 قطع توپ، 4731 یارد را در CFL و بالاترین سطح حرفه ای خود پرتاب کرد. او تورنتو (11-7) را برای دومین فصل متوالی به مقام اول در بخش شرق رساند و سپس 19 از 27 پاس برای 299 یارد و دو TD را در پیروزی نهایی 34-27 کنفرانس آرگوس بر آلوئت مونترال تکمیل کرد.

این باعث شد تورنتو در جام خاکستری مقابل وینیپگ که به شدت مورد علاقه بود، حضور پیدا کند. Bethel-Thompson 15 از 28 بود که 203 یارد پاس می داد تا اینکه در اواخر کوارتر چهارم دچار دررفتگی انگشت شست راست شد.

چاد کلی، برادرزاده ستاره سابق تیم بیلز، جیم کلی، از روی نیمکت آمد تا پاس های چهار از شش را به مدت 43 یارد انجام دهد. اما این دویدن حیاتی کلی در 20 یارد در دو و 15 بود که بازی برنده پنج یاردی تاچ داون عجله ای جی اوئلت را راه اندازی کرد.

تماشا | Argonauts با شکست Blue Bombers جام خاکستری را به دست آورد:

آرگونوت ها برای پیروزی در جام خاکستری از بمب افکن آبی جلوگیری می کنند

تورنتو از یک گل دیرهنگام استفاده کرد و دروازه زمین را مهار کرد تا با نتیجه 24-23 مقابل وینیپگ در جام خاکستری 109 به پیروزی برسد.

تورنتو در این خارج از فصل با بتل تامپسون صبور بود و تمام زمانی را که می خواست به آینده فوتبالش فکر کند به او داد. به نظر می‌رسد جدایی بتل تامپسون باعث می‌شود که کلی در جدول عمق حرکت کند، به‌ویژه با توجه به اینکه ترور هریس (ساسکاچوان)، کودی فاجاردو (مونترال) و بو لوی میچل (همیلتون) بازیکنان کهنه‌کار CFL قبلاً قراردادهایی را با بازیکن آزاد امضا کرده‌اند.

دین ایوانز کهنه کار می تواند یک احتمال باشد. اما او در حال حاضر با همیلتون قرارداد دارد، به این معنی که باید قراردادی بین دو رقیب CFL انجام شود تا تورنتو بتواند ایوانز را به ارمغان بیاورد.

بتل تامپسون در سال 2021 خود را به‌عنوان استارتر تورنتو تثبیت کرد و با کسب 7 از 9 استارت، این امتیاز را به رکورد 9-5 و مقام اول در بخش شرق رساند. این اولین باری بود که آرگوس از سال 2017 در صدر کنفرانس قرار گرفت.

Bethel-Thompson پس از مبارزات انتخاباتی 21 به جای آزمون آژانس آزاد، قراردادی یک ساله با تورنتو امضا کرد. شروع کننده خوب بودن، تغییر خوبی برای بتل تامپسون خوش سفر بود، که با هفت تیم مختلف (سه بار با سان فرانسیسکو 49ers، دو بار با دلفین های میامی) در سه لیگ (فوتبال آرنا، NFL و CFL) بین دو تیم حضور داشت. 2011 ورود او به تورنتو.

Bethel-Thompson با انجام 74 بازی حرفه ای فصل عادی CFL را ترک می کند. او 1125 پاس از 1683 یاردی (66.8 درصد) را برای 13261 یارد با 70 تاچ داون، با 49 رهگیری در حالی که 93 بار برای 513 یارد (متوسط ​​5.5 یارد) و دو TD شتاب زده بود، انجام داد.

اما بتل تامپسون خیلی بیشتر از یک بازمانده فوتبال بود. بومی سانفرانسیسکو روحیه ای آزاد باقی می ماند و نه تنها راهی با کلمات داشت، چه گفتار یا نوشتار، بلکه اغلب هنگام پاسخ دادن به سؤالات خارج از چارچوب فکر می کرد.

وداع با CFL

روز چهارشنبه، زمانی که بتل تامپسون با CFL خداحافظی کرد، چنین بود.

او نوشت: “CFL عزیز، من 5 سال پیش با درد یک رویا به تعویق افتادم پیش شما آمدم.” من در لحظه‌ای از زندگی‌ام بودم که احساس می‌کردم رویای کودکی‌ام را با از دست دادن چشم‌اندازی که چرا این بازی را انجام می‌دهم خراب کرده‌ام.

“به مدت 5 سال من را امتحان کردید، به چالش کشیدید، مرا مورد ضرب و شتم قرار دادید، به من شک کردید، تشویقم کردید، مرا شفا دادید، تقویتم کردید، مرا تاج گذاری کردید و آزادم کردید. از طریق این روند روح ورزشی من را جوان کردید و من برای همیشه سپاسگزار خواهم بود.”

او درباره بازی کانادایی نوشت: «تو مورد قدردانی قرار گرفتی. “جمعیت شگفت انگیز شرکت کنندگان شما مورد قدردانی قرار می گیرند.

“شما یکی از طولانی‌ترین و با سابقه‌ترین تاریخچه‌های هر لیگ ورزشی در آمریکای شمالی را دارید و حدس می‌زنید که امروز شما بسیار عالی است. هر هفته محصولی شگفت‌انگیز و جذاب به نمایش گذاشته می‌شود. این یک افتخار و یک امتیاز بود که شما را بشناسم.”

بتل تامپسون همچنین به همه کسانی که با آرگوس و کانادا مرتبط بودند ادای احترام کرد.

او نوشت: می خواهم از همه هم تیمی ها، مربیان، مربیان، دوستان و همکارانم تشکر کنم که پنج سال گذشته من را جادویی کردند. من در چندین تیم قهرمانی و چندین تیم بوده ام که نتوانسته اند راهی برای پیروزی به طور مداوم پیدا کنند.

“تفاوت چند اینچ بازی، کار تیمی، برادری، اعتماد و عشق است. با این حال، هر سال من به فرد و بازیکن بهتری تبدیل شدم. از شما متشکرم که من را به شخصیت بهترم تبدیل کردید.”