CFL در خون مربیان همیلتون تایگر-کتز، میلانوویچ، راینهبولد

Category: خبرهای جهان

او در قلب کشور پیتسبورگ استیلر بزرگ شد، بنابراین چشم انداز پوشیدن مشکی و طلایی برای اسکات میلانوویچ دلهره آور نیست.

این مرد 50 ساله بومی باتلر، ایالت پیا، که در 56 کیلومتری شمال پیتسبورگ واقع شده است، به عنوان دستیار مربی ارشد با همیلتون تایگر-کتز در CFL بازگشته است. با این حال، دیدن میلانوویچ در لباس تیکاتز، کمی عادت می کند که او پنج فصل را به عنوان سرمربی تیم اصلی رقیب تورنتو آرگونوتس (16-2012) گذراند.

میلانوویچ روز چهارشنبه گفت: «این که در یک شهرک فولادی برای من کمی احساس خانه می کنم. “من هرگز مردی در شهر بزرگ نبودم، بنابراین رنگ مشکی و طلایی به خوبی برای من مناسب است.”

میلانوویچ هفته گذشته پس از دو فصل به عنوان مربی کوارتبک ایندیاناپولیس کلتس، به کادر اورلوندو اشتایناور سرمربی همیلتون پیوست. همچنین جف رینبولد، هماهنگ کننده تیم های ویژه کهنه کار، در سومین دور خود با تیکاتز بازگشته است.

این پنجمین دوره مربیگری میلانوویچ در کانادا است. اولین بار او در سال 2003 به عنوان مربی کوارتربک کلگری قبل از بازگشت در سال 2007 به عنوان مربی کوارتربک مونترال آلوئتز بود.

او در سال 2008 با سرمربیگری مارک ترستمن به کار هماهنگ کننده تهاجمی اضافه کرد و سال بعد به سمت دستیار سرمربی ارتقا یافت. میلانوویچ در فصل 2009-2010 با تیم آلس حلقه های جام خاکستری را به دست آورد و سپس به استخدام تورنتو درآمد.

میلانوویچ پنج فصل را با تورنتو گذراند و در سال 2012 یک جام خاکستری و افتخار مربی سال CFL را به دست آورد. او پس از فصل 2016 استعفا داد و به عنوان مربی کوارتربک در کادر داگ مارونه به جکسونویل جگوارز پیوست.

میلانوویچ پس از فصل 2019 به عنوان سرمربی در ادمونتون به کانادا بازگشت اما هرگز به میدان نرفت زیرا همه‌گیری جهانی باعث لغو فصل 2020 شد. در میان بلاتکلیفی در مورد کمپین 2021 – در نهایت دیر شروع شد و با برنامه کاهش یافته – میلانوویچ استعفا داد تا فرصت‌های NFL را دنبال کند، در نهایت با ایندیاناپولیس فرود آمد تا با سرمربی فرانک رایش و هماهنگ کننده تهاجمی مارکوس برادی (که هماهنگ کننده تهاجمی میلانوویچ در تورنتو بود) کار کند. .

متأسفانه، فصل 2022 برای ایندیاناپولیس فراموش شد (4-12-1) زیرا برادی پس از شروع 3-4-1 باشگاه اخراج شد. رایش اندکی پس از آن رها شد و به طور موقت توسط مرکز سابق کلتس جف شنبه جایگزین شد.

میلانوویچ دوباره با اورلوندو اشتایناور، سرمربی تیکاتز متحد می شود

ایندیاناپولیس در ماه فوریه شین استایچن، هماهنگ کننده سابق حملات فیلادلفیا ایگلز را به عنوان سرمربی استخدام کرد.

تغییر مطمئناً نام بازی در فوتبال حرفه ای است، به خصوص در رده های مربیگری. میلانوویچ که پدرش گری، مربی فوتبال دبیرستانی بود، گفت که سبک زندگی گذرا همراه با قلمرو است.

او گفت: “اوه بله، قطعا.” ما (میلانوویچ و همسرش جیمی) به تازگی خانه ای در فلوریدا خریدیم که آخرین خانه ما خواهد بود.

“بله، ما آن را درک می کنیم، اما، واقعا، من بسیار خوش شانس بوده ام.”

انتقال به همیلتون، میلانوویچ را با اشتایناور که در سال 2012 مربی دفاعی تورنتو بود، دوباره متحد کرد.

میلانوویچ گفت: “من یک سری دیگر برای (اورلندو) هستم و بدیهی است که یک سری چشم دیگر خواهم بود و کسی که تامی (هماهنگ کننده حملات/مربی مدافعان کناری تامی کوندل) می تواند همه چیز را از بین ببرد.” “من اینجا هستم تا کمک کنم.”

میلانوویچ گفت که بازگشت او به بازی های کانادا بدون مشکل بوده است. در واقع، خیلی راحت تر از عادت کردن به فوتبال آمریکایی بود.

او گفت: «بازگشت به جنوب سخت‌تر بود، زیرا 10 سال اینجا بودم. تقریباً مجبور بودم بازی 11 نفره را دوباره یاد بگیرم.

“تفاوت بزرگ برای من در حال حاضر این است که سعی کنم سرم را در اطراف هش های مختلف بپیچم و اینکه چگونه می توان از آن بهره برداری کرد. اما این یک محیط متفاوت است (در CFL). خلوص و احساس عمومی خاصی در آن وجود دارد و هنوز هم در من وجود دارد. به نظر، دومین فوتبال برتر جهان. من همیشه CFL را دوست داشتم.”

رینبولد پس از کار در دانشگاه هاوایی به Ticats می پیوندد

همینطور برای Reinebold، 65 ساله، که مربیگری در CFL را در سال 1991 با BC آغاز کرد. او با شش تیم مختلف – بیش از یک بار با شیرها و همیلتون – و به عنوان سرمربی / GM وینیپگ بلومبرز (1997-98) خدمت کرده است. .

رینبولد، همچنین کمک مربی دفاعی همیلتون، پس از کناره گیری کریگ باتلر پس از فصل 2022 به دلایل خانوادگی، وظایف تیم های ویژه را بر عهده گرفت. Reinebold پس از کار به عنوان مدیر توسعه بازیکن در دانشگاه هاوایی در سال گذشته دوباره به Ticats پیوست.

رینبولد گفت: «این یک مکان خاص است و به دلایل زیادی خاص است. “فوتبال و زندگی یکسان هستند، آنها در مورد مردم هستند و ما افراد بزرگی از (مالک) باب یانگ تا بخش تجاری اینجا داریم.

“اورلندو کار شگفت انگیزی در کنار هم قرار دادن جمعیت متنوعی از مربیان و کمک های اداری انجام داده است. اما یک چیز مشترک وجود دارد که در همه این موارد وجود دارد و آن افراد با کیفیت هستند. این باعث می شود هر روز سر کار آمدن لذت بخش باشد. بازی CFL. باورنکردنی است و زمانی که شما فرصتی برای کار با افراد بزرگ دارید، آن را سرگرم کننده تر می کند.”

مانند میلانوویچ، راینه‌بولد از خانواده‌ای مربی است که پدرش، جیم، مربی بیسبال بود.

“پدرم در کودکی به من آموخت که معیار موفقیت یک مربی این است – آیا بازیکنان به خاطر حضور شما در آنجا بهتر هستند؟ رینبولد گفت. “به همان اندازه که ما به دنبال قهرمانی و همه چیزهای دیگر هستیم، اینها معیارهایی هستند که برای آن در این تجارت هستیم و این روابط است.

“زندگی در مورد مردم است، به چیزها مربوط نمی شود. همانقدر که من هاوایی را دوست دارم، خانه است، من عاشق ساحل، موج سواری و آب و هوا هستم. چیزی که هاوایی را در ذات خود خاص می کند، مردم هاوایی هستند. و این در مورد مردم همیلتون نیز یکسان است. من در طول دوران حرفه‌ای خود از اینکه در کنار بازیکنان و مربیان بزرگی بوده‌ام بسیار خوشبخت بوده‌ام، اما این مکان کمی خاص است.”

اشتایناور در تمجید از میلانوویچ و راینهبولد، چه به عنوان مربی و چه به عنوان فردی، پرخاشگر بود.

اشتایناور گفت: “من معتقد نیستم که بتوانید به اندازه کافی افراد بزرگ داشته باشید که بخواهند بخشی از چیزی باشند.” من و اسکات رابطه خوبی داشتیم که در سال 2012 ادامه داشت و او به ارزش افزوده می‌شود.

زمانی که فهمیدیم کریگ به دلایل شخصی و خانوادگی خود قرار نیست برگردد، جف یک تناسب طبیعی بود. او محیط ما را درک می کند، مشخصاً او یک مربی و فرد برجسته است و این چیزی است که ما در این ساختمان می خواهیم. به اسکات و جف می‌آید، شما نفرات A و مربیان برجسته‌ای دارید.”