CFL مونترال آلوئت را به تاجر پیر کارل پلادو می فروشد

Category: خبرهای جهان

برای پیر کارل پلادو، خرید آلوئت های مونترال یک معامله تجاری نیست، بلکه یک کار عاشقانه است.

این بازیکن بومی مونترال که گفته می شود 1.9 میلیارد دلار ثروت دارد، روز جمعه برای خرید تیم لیگ فوتبال کانادا از لیگ به توافق رسید.

در حالی که شرایط فروش محرمانه باقی ماند، بخشی از توافق با مالکان سابق تیم، پلادو گفت که او باید “یک چک کوچک” را امضا کند.

پلادو در کنفرانس مطبوعاتی مقدماتی خود در استادیوم المپیک گفت: “این یک عملیات تجاری نیست، این یک افتخار است.” آلوئت‌ها دوره‌ای از بی‌ثباتی را برای مدت معینی پشت سر گذاشته‌اند و نامزدی من طولانی‌مدت است.

ما هر کاری که لازم است انجام خواهیم داد تا مطمئن شویم که هواداران ما همچنان به تیم خود، سرمایه گذاری آن در جامعه افتخار می کنند و یک بار دیگر برای ما موفقیت به ارمغان می آورند.”

رندی آمبرویز، کمیسر CFL، خرید این تیم توسط پلادو را “آغاز یک دوره جدید شگفت انگیز” و “برد-برد” برای لیگ خود خواند. او افزود که تقریباً 10 گروه علاقه مند به خرید آلوئت ها بودند، اما اشتیاق پلادو و امکان مالکیت محلی در مونترال، ترازو را برای او و فرمانداران CFL بالا برد.

پلادو 61 ساله اولین مالک محلی Alouettes در تکرار فعلی فرنچایز و اولین بار از زمانی که Leo Dandurand Alouettes اصلی را در سال 1946 تأسیس کرد، می شود.

“اینها همان ویژگی هایی است که ما در مالکانی مانند باب یانگ دیده ایم [of the Hamilton Tiger-Cats]آمبروزی گفت: «ما اخیراً همین ویژگی‌ها را در سال قبل از میلاد دیده‌ایم [Amar] دولمان و اشتیاق و فداکاری او به جامعه.”

پلادو تصمیم گرفت شخصاً تیم را به دست آورد، نه از طریق شرکت رسانه ای و مخابراتی Quebecor Inc. که او رئیس و مدیر اجرایی آن است. او گفت که این شرکت در میانه یک معامله بی سیم 3 میلیارد دلاری است که او نمی خواست مزاحم شود.

“[The Alouettes are] پلادو گفت: “شرکتی نیست که سود ایجاد کند، به این معنی نیست که روزی ما این کار را نخواهیم کرد، اما در این زمان نیاز به سرمایه دارد.” پلادو گفت: “در این اپتیک، ما نمی‌خواهیم Alouettes حواس پرتی باشد. تیم های ما

برای من آشکار شد که مفهوم کبکور در آلوئت‌ها مناسب نیست، اما همچنان با تیم همراه خواهد بود، زیرا کبکور می‌تواند چیزهای زیادی برای آلوئت‌ها به ارمغان بیاورد و آلوئت‌ها می‌توانند برای کبکور بیاورند.”

CFL در حال حاضر متعهد به یک قرارداد حقوق رسانه ای با TSN و RDS است که متعلق به رقیب کبکور Bell Media است تا سال 2025.

پلادو گفت: “حقوق توسط لیگ مدیریت می شود، هیچ حقوق محلی وجود ندارد.” ” خواهیم دید چه اتفاقی می افتد [in 2025] اما من فکر می کنم زود است که هر چیزی را پیش بینی کنیم. ما باید منتظر زمان مناسب برای ارزیابی این وضعیت باشیم.”

سیچینی در حال حرکت به سمت QMJHL

ماریو چکینی، رئیس سابق آلوئتز، زمانی که لیگ در 14 فوریه هدایت تیم را از املاک سید اشپیگل و گری استرن، داماد اشپیگل، تاجران انتاریویی تحویل گرفت، به طور موقت به تیم بازگشت. ماموریت او تسهیل یک تراکنش همراه با شریک بانکی CFL پارک لین بود.

چکینی اخیراً به عنوان کمیسر لیگ برتر هاکی نوجوانان کبک منصوب شد و از 8 مه کار خود را آغاز خواهد کرد.

پلادو در مورد یافتن رئیس جمهور آینده گفت: “من نمی گویم که ما سه سال طول می کشیم، اما شما باید چند روز یا چند هفته به ما فرصت دهید تا اقدامات لازم را انجام دهیم.” ما نامزدها را شناسایی کرده‌ایم و مهم است که برای درک کامل هدف، زمان لازم را صرف کنیم.»

وقتی از آنی لاروش، کارمند سابق آلوئتز و نایب رئیس فعلی اتحادیه مونترال لیگ برتر بسکتبال کانادا، کاندید شد یا خیر، پلادو مکث کرد، سپس خندید و به خبرنگار گفت: “تو باهوشی.”

آلوئت ها در حال حاضر در استادیوم پرسیوال مولسون دانشگاه مک گیل بازی می کنند که این تیم مالک آن نیست. این تیم در پارک المپیک تمرین می کند که مالک آن هم نیست. وقتی از پلادو در مورد وضعیت سوال شد، گفت که آلوئت ها حداقل برای شروع فصل در استادیوم پرسیوال مولسون بازی خواهند کرد.

پلادو می‌گوید: «این مدرن‌ترین ورزشگاه نیست، در واقع یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌ها است، اما این بدان معنا نیست که کاری برای انجام آن وجود ندارد. “من فکر می کنم در حالی که ما صحبت می کنیم ممکن است زود باشد که به آن پاسخ دهیم [improving the stadium] بدون اینکه وقت لازم را صرف کرده باشد.»

اتصال به CF Montreal

همسایگان آلوئت ها، سی اف مونترال از لیگ برتر فوتبال، قصد خود را برای بهبود شرایط خود اعلام کرده اند. رئیس جمهور گابریل جرویس این هفته گفت که تیم آماده است تا خانه خود، استادیوم ساپوتو، یا حتی ساخت یک استادیوم جدید را بهبود بخشد.

پلادو، که از طریق کبکور با تیم فوتبال ارتباط داشته است، در را بر روی مشارکت احتمالی برای یک استادیوم جدید در نقطه‌ای از خط نبست. BMO Field تورنتو در حال حاضر میزبان باشگاه Argonauts و MLS CFL تورنتو FC است که هر دو متعلق به Maple Leaf Sports and Entertainment هستند.

“[CF Montreal owner] من و جوی ساپوتو به خوبی یکدیگر را می شناسیم و برای او و خانواده اش احترام زیادی قائل هستم. اما آیا این چیزی است که برای آینده قابل تصور است؟ غیرممکن نیست و اگر اینطور بود، می‌توانم به شما اطمینان دهم که با اشتیاق زیاد این کار را انجام می‌دادیم.»