NFL با توجه به کاهش ظرفیت Super Bowl به دلیل ویروس کرونا

Category: خبرهای جهان

NFL روز چهارشنبه گفت در حال بررسی احتمال کاهش ظرفیت نشستن به 20 درصد در Super Bowl ماه فوریه در تامپا ، فلوریدا ، به دلیل COVID-19 است.

خانه Tampa Bay Buccaneers که انتظار می رفت برای بازی های قهرمانی NFL 7 فوریه جمعیتی نزدیک به 75000 نفر داشته باشد ، در عوض میزبان 13000 تا 15000 هوادار خواهد بود و یکی از پرطرفدارترین بلیط ها در ورزش است. حتی سخت تر برای پیدا کردن ، ESPN روز چهارشنبه گزارش داد.

NFL گفت که هنوز در حال اصلاح برنامه های خود برای این بازی است ، یک تماشای رسانه ای سالانه پولساز که هر ساله هزاران طرفدار را به شهرهای مختلف میزبان جذب می کند.

سخنگوی گفت: “19 تیم وجود داشته است كه قبلاً از طرف مقامات دولتی مجاز به برگزاری بازیهای فصل منظم شده اند.” “به طور متوسط ​​حدود 20 درصد با طرفداران نشسته در غلاف و همه کسانی که از پوشش چهره استفاده می کنند بوده است.

“از جمله سناریوهایی که ما در حال بررسی آنها هستیم ، ظرفیت حدودی این رقم است اما پیش بینی می کنیم با نزدیک شدن به بازی ، این رقم رشد کند.”

همه گیر COVID-19 با تقویم NFL ویرانی ایجاد کرده است که موارد مثبتی را مجبور به تغییر برنامه می کند و امکان اضافه کردن هفته هجدهم بازی ها به فصل عادی را باز می گذارد.

تیم ها عمدتاً به این نتیجه مانده اند که خودشان تصمیم بگیرند که آیا در روزهای بازی به هواداران اجازه می دهند ، به شرط اینکه به مقررات محلی و ایالتی پایبند باشند. تا هفته 6 ، بیش از نیمی از بازی های آخر هفته تماشاگر داشتند.

ایالات متحده اخیراً با افزایش تعداد کشته شدگان به بیش از 227،000 مورد ، در موارد COVID-19 افزایش یافته است.