Panthers انتخاب شماره 1 درافت 2023 را از Bears در معامله ای با WR DJ Moore بدست آورد.

Category: خبرهای جهان

پلنگ های کارولینا در ساعت هستند.

پانترز برای به دست آوردن شماره 1 کلی در درفت از شیکاگو بیرز در ازای انتخاب های شماره 9 و 61 کارولینا در سال 2023، یک انتخاب دور اول در سال 2024، یک انتخاب دور دوم در سال 2024، معامله کرده است. 2025 و گیرنده گسترده ستاره دی جی مور، دو نفر آشنا با این معامله روز جمعه گفتند.

این افراد به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کردند زیرا تجارت اعلام نشده بود. انتظار می رود این معامله در روز چهارشنبه، زمانی که دوره امضای آژانس رایگان NFL آغاز می شود، اعلام شود.

این حرکت به پانترز اجازه می‌دهد تا یک بازیکن بالقوه در اختیار داشته باشد – بازیکنی که تیم سال‌ها آرزویش را داشت – اگرچه هنوز مشخص نیست که کی‌بی کارولینا کدام یک را ترجیح می‌دهد. خرس ها در پست کوارتربک به جاستین فیلدز متعهد هستند و این به آنها اهرمی داد تا معامله کنند.

برایس یانگ از آلاباما، سی جی استرود از ایالت اوهایو، ویل لویس از کنتاکی یا آنتونی ریچاردسون از فلوریدا، کارولینا را انتخاب می کند. یکی از افراد آشنا به این معامله گفت که پانترز در حال بررسی حداکثر سه بازیکن کوارتربک است.

اگر پلنگ ها در شماره 9 می ماندند، شاید به QB مورد نظرشان نمی رسیدند.

اسکات فیترر، مدیر کل پانترز، هفته گذشته در کمباین پیشاهنگی در مورد خرید و فروش احتمالی یک کوارتربک گفت: «تو برو پسری را که می‌خواهی بیاور، می‌دانی.» “اگر یک مرد را محکوم کنید، می‌روید او را بیاورید. از این طریق خیلی ساده است. اگر نمی‌دانید و می‌خواهید تمام این منابع را برای بالا بردن و به دست آوردن آن اختصاص دهید، به تیم خود آسیب می‌زنید. در درازمدت. بهتر است حق با شما باشد. اگر به سمت بالا حرکت کنید بهتر است اعتقاد داشته باشید.

پلنگ ها به دنبال امتیاز QB هستند

پانترز از زمانی که دیوید تپر این تیم را در سال 2018 خرید، به دنبال ثبات در پست مدافع بوده است.

آنها چندین شروع را امتحان کرده اند – از جمله بیکر میفیلد، سم دارنولد، تدی بریج واتر و حتی بازگرداندن کم نیوتن برای دوره دوم. اما هیچ یک از این گزینه ها جواب نداده و کارولینا از سال 2017 به پلی آف نرفته است.

این اولین باری است که پانترز از سال 2011، زمانی که نیوتن را درفت کرد، انتخاب شماره 1 را به دست آوردند. او در سال 2015 MVP لیگ بود، زمانی که کارولینا را به دومین بازی سوپربول رساند.

پانترز تصمیم گرفتند با ارائه پیشنهادی به بازیکن آزاد درک کار، به دنبال انتخاب یک مدافع در درفت نباشند. کار یک قرارداد چهار ساله به مبلغ 150 میلیون دلار از رقیب نیواورلئان سنتز دریافت کرد. پلنگ ها نمی خواستند آنقدر روی یک کهنه کار سرمایه گذاری کنند.

فیترر بارها در گذشته گفته است که ایده تهیه پیش نویس QB را دوست دارد زیرا این امکان را برای انعطاف پذیری سقف حقوق بیشتر فراهم می کند.

تنها بازیکنانی که در حال حاضر در فهرست پانترز قرار دارند، مت کورال و جیکوب ایسون، انتخاب دور سوم درفت سال گذشته هستند که اکشن در یک بازی را به عنوان یک پشتیبان اضطراری می دیدند. دارنولد و پی جی واکر که هر دو سال گذشته در QB شروع به کار کردند، قرار است به عنوان بازیکن آزاد تبدیل شوند.

فرانک رایش، مربی جدید پانترز، در ماه فوریه به آسوشیتدپرس گفت که یافتن ثبات در کوارتربک “یک کار بزرگ” است.

رایش گفت: “مسئله این است که با اسکات و آقای تپر کنار هم قرار بگیریم و واقعاً برنامه ای داشته باشیم، که این کار را خواهیم کرد. ما قبلاً صحبت در مورد آن را آغاز کرده ایم.” اما پس از آن این در مورد اجرای طرح است. بنابراین من مشتاقانه منتظر این روند هستم.

مور به خرس‌ها یک گیرنده محکم می‌دهد تا با فیلدز جفت شود، کسی که گزینه‌های پایین‌فیلد قابل اعتمادی نداشت اما در طول فصل دوم پر انرژی به پاها و توانایی بازی‌سازی تکیه کرد. فیلدز 1143 یارد دوید و خرس‌ها با عجله لیگ را رهبری کردند، اما با پاس دادن به پایان رسیدند.

یکی از افراد آشنا به این معامله گفت که مور توسط خرس‌ها یک کالای ضروری محسوب می‌شد. آن شخص گفت که بدون او، معامله تکمیل نمی شد.

مور از زمانی که Panthers او را در دور اول در سال 2018 دراف نویسی کردند، بهترین دریافت کننده کارولینا بوده است. او 364 پاس برای 5201 یارد با 21 تاچ داون در پنج فصل گرفته است.

Panthers می خواستند معامله را قبل از آژانس آزاد انجام دهند، زیرا می خواستند بدانند با چه مقدار فضای سقف حقوقی باید کار کنند. با معامله مور، پانترز 10 میلیون دلار تحت پوشش آزاد خواهد کرد.

خروج مور پانترز را با یک حفره خالی در گیرنده باز می‌گذارد، اما تیم هنوز یک انتخاب دور دوم بالایی دارد (شماره 39 در کل) و همچنین می‌تواند به دنبال رسیدگی به این موقعیت در آژانس آزاد باشد. تراس مارشال، انتخاب دور دوم سابق، بهترین گیرنده باقی مانده کارولینا است. او در فصل گذشته 28 دریافت برای 490 یارد و یک تاچ داون داشت.