QB برنده جام Vanier برای پیوستن به کمپ آموزشی Winnipeg Blue Bombers تحت برنامه کارآموزی

Category: خبرهای جهان

کوارتربک آرنو دژاردن فصل گذشته را با جشن قهرمانی در جام Vanier با لاوال روژ و اور به پایان رساند. او کمپین 2023 را در کمپ تمرینی وینیپگ بلومبرز آغاز خواهد کرد.

دژاردین، از مونترال، یکی از 9 شرکت کننده در برنامه کارآموزی کوارتربک CFL خواهد بود. این ابتکار که در سال 2010 آغاز شد، به بازیکنانی که در کانادا بازی می‌کنند این شانس را می‌دهد که از طریق حضور در کمپ تمرینی یک تیم CFL پیشرفت بیشتری کنند.

آرنو، که فصل گذشته U Sports را در پاس های تاچ داون (20) و درصد تکمیل (73.0) رهبری کرد، چهارشنبه به اردوی تازه کار وینیپگ گزارش خواهد داد. اردوهای آموزشی CFL قرار است یکشنبه افتتاح شود.

آرنو سال گذشته 6 بار در یک بازی 300 یاردی یا بیشتر پرتاب کرد و در یارد پاس فوتبال دانشگاهی کانادا در رتبه دوم قرار گرفت (2555). او به عنوان یک تیم اول کانادایی انتخاب شد و در ترکیب CFL ’23 به عنوان یک زیرکلاس شرکت کرد.

دیگر شرکت کنندگان U Sports عبارتند از: الی هتلینگر از دانشگاه آلبرتا (ادمونتون الکس). سیلاس فاگنان از سنت فرانسیس خاویر (کلگری استمپدرز); نوح پلتیر از دانشگاه رجینا (راگریدرز ساسکاچوان)؛ الکس وریکن از دانشگاه کوئینز (همیلتون تایگر-کتز)؛ تیلور الگرسما از ویلفرد لوریه (آرگونات تورنتو)؛ بن ماراکل از دانشگاه اتاوا (اتاوا ردبلکس)؛ و جک زرگیوتیس از دانشگاه بریتیش کلمبیا (Montreal Alouettes).

ته جسی، از شورشیان وست‌شور لیگ فوتبال نوجوانان کانادا، در کمپ BC Lions شرکت خواهد کرد. پدر جسی، تیم جسی، یک سوپر باول با واشنگتن (1987) و دو جام خاکستری با وینیپگ (1988، 90) برد.

بمب افکن ها 5 سرباز را امضا می کنند

بمب افکن ها با پنج بازیکن از هشت بازیکنی که در درفت امسال CFL انتخاب کردند، از جمله آنتونی بنت، بازیکن دور اول، قرارداد امضا کردند.

وینیپگ، بنت، یک خط دفاعی از دانشگاه رجینا را در سه شنبه شب در رتبه هشتم قرار داد.

همچنین جیک کلی، دفاع دفاعی بیشاپ (دور دوم، شماره 15 در مجموع)، دریافت کننده کنکوردیا، جرمی مورفی (دور سوم، شماره 26)، دفاع دفاعی ویندزور، برت مک دوگال (دور ششم، شماره 53) و اتاوا با باشگاه CFL قرارداد امضا کردند. مدافع خط، مکس شاربونو (دور هشتم، شماره 71).

اردوهای تازه کار CFL قرار است از چهارشنبه آغاز شود.