QMJHL به سرعت عمل می کند، پس از استعفای کورتو، کمیسر ماریو چکینی را معرفی کرد.

Category: خبرهای جهان

لیگ برتر هاکی نوجوانان کبک ماریو چکینی را به عنوان کمیسر خود استخدام کرده است.

چکینی جانشین ژیل کورتو شد که یکشنبه پس از 37 سال از این سمت کنار رفت.

با این حال، چکینی تا 8 مه رسماً کار خود را آغاز نخواهد کرد زیرا در حال حاضر رئیس موقت مونترال آلوئتز CFL است و در فروش قریب الوقوع این امتیاز مشارکت دارد.

کمیسر موقت مارتین لاوالی تا آن زمان به این سمت ادامه خواهد داد.

ریچارد لتورنو، رئیس هیئت اعضای QMJHL در بیانیه ای گفت: “آقای سیچینی تاجر بسیار ماهری است که تجربه زیادی در ورزش و رسانه دارد.” «او رئیس چندین سازمان معتبر بوده است.

او بدون شک یک دارایی مهم برای لیگ آینده خواهد بود و ما بسیار خوشحالیم که از او استقبال می کنیم.”

اختلاف با مالکیت Als

کورتو تنها یک سال تا زمان برنامه ریزی شده برای بازنشستگی در سال 2024 جدایی خود را اعلام کرد. او پس از شهادت در جلسات استماع قوه مقننه استانی در شهر کبک در ماه گذشته در وسط یک طوفان سیاسی بود.

چکینی برای اولین بار در ژانویه 2020 به عنوان رئیس آلوئتز منصوب شد. قرارداد او در دسامبر تمدید نشد به دلیل اختلاف نظر در مورد مالکیت.

او ماه گذشته پس از اینکه CFL کنترل فرنچایز را به دست گرفت، به عنوان رئیس موقت Alouettes منصوب شد.

چچینی گفت: “من مشتاقانه منتظر شروع دوره خدمتم هستم و برای پیوستن به تیم هیجان زده هستم.” QMJHL نشان دهنده بیش از 50 سال پیشرفت بازیکنان نخبه، از جمله برخی از بزرگترین ستاره های تاریخ لیگ ملی هاکی است.

“اما مهمتر از همه، این یک مدرسه زندگی باورنکردنی است که همه ابزارهایی را که بازیکنان برای توسعه در ورزش، تحصیلات و به عنوان فردی نیاز دارند، در اختیار بازیکنان قرار می دهد. چندین برنامه عالی اجرا شده است.

در سال‌های آینده، ما با منابع موجود این فرصت را خواهیم داشت تا ببینیم چگونه می‌توانیم آنها را بهبود بخشیم و بهتر ارتباط برقرار کنیم.”

تماشا | نشنال: رئیس لیگ هاکی کبک به دلیل رسوایی هولناک استعفا داد:

رئیس لیگ هاکی کبک به دلیل رسوایی هولناک استعفا داد

ژیل کورتو، کمیسر قدیمی لیگ برتر هاکی نوجوانان کبک، در مواجهه با طوفان سیاسی به دلیل خشونت و ابهام در لیگ استعفا داده است.