Saints توسط NFL 500K دلار آمریکا جریمه شد ، به دلیل نقض COVID-19 ، 2021 هفتمین رقابت را از دست داد: گزارش

Category: خبرهای جهان

NFL به دلیل نقض پروتکل های لیگ COVID-19 ، 50000 دلار آمریکا به نیواورلئان ساینتس جریمه کرده و انتخاب دور هفتم 2021 را از آنها سلب کرد.

یک منبع به نقل از آسوشیتدپرس درباره این اقدام روز یکشنبه و همچنین جریمه 350،000 دلار نیو انگلند میهن پرستان به دلیل تخلفات مشابه. این منبع درمورد شرط ناشناس ماندن صحبت کرد زیرا نه لیگ و نه تیم ها جریمه یا از دست دادن انتخاب درافت را اعلام نکرده اند.

نیواورلئان به عنوان مجرم تکرار شد. شان پایتون قبلاً 150،000 دلار و تیم 250،000 دلار اسکله بود زیرا سرمربی در طول بازی هفته 2 برابر Raiders نتوانست به درستی از پوشش صورت استفاده کند.

مسئله جدیدتر مربوط به Saints پس از پیروزی هفته 9 مقابل Tampa Bay بود که در جشن تیم شامل بازیکنانی بود که ماسک نزد یکدیگر نبودند. این جشن ها توسط برخی از بازیکنان به صورت ویدیویی ضبط شده و در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

انتظار می رود مقدسین از این رشته تجدید نظر کنند ، که ESPN ابتدا صبح روز یکشنبه گزارش داد.

نیوانگلند ، که در اوایل این فصل شیوع کوچکی از COVID-19 داشت که شامل تست های مثبتی برای خط حمله Cam Newton و مدافع کرنر Stephon Gilmore بود ، به دلیل عدم پیروی از پروتکل ها در آن زمان جریمه شد.

Broncos منهای 4 QB در روز یکشنبه

در همین حال ، بیماری همه گیر COVID-19 باعث ایجاد اختلالات عمده در سراسر NFL در تمام هفته شد ، و دوباره برنامه لیگ برای انجام یک برنامه کامل بعد از چندین هفته که نسبتاً نرم انجام شد را زیر سوال برد.

Denver Broncos وقتی چهارشنبه ها میزبان مقدسین باشد ، بدون چهار خط حمله خواهد بود. شروع کننده درو لاک ، برت ریپین پشتیبان و بلیک بورتلز ، کهنه سرباز تمرین ، تماس نزدیک پر خطر با جف دریسکل ، بازیکن خط حمله شماره 3 در روز چهارشنبه ، یک روز قبل از آزمایش مثبت COVID-19 از نظر دریسکل تلقی می شد.

یک منبع گفت که چهار بازیکن خط حمله در تمام مدت حضور در کنار هم ، مطابق با پروتکل های همه گیر لیگ ، ماسک خود را به تن نکرده اند. این فرد همچنین خواست نامش فاش نشود زیرا نه لیگ و نه برانکوس این اطلاعات را فاش نکردند.

Baltimore Ravens دارای 20 بازیکن در لیست COVID-19 است ، که برای بازیکنانی است که یا آزمایش ویروس مثبت داشته اند یا با فرد آلوده تماس نزدیک داشته اند. بالتیمور قبلاً یک عضو کارمند ناشناس را به دلیل نقض پروتکل های COVID-19 تنبیه کرده بود و شیوع این بیماری – بدترین تیم در این فصل در تیم – باعث شد تا Ravens با سه خط دفاع و یک خط حمله برای بازی سه شنبه شب در پیتسبورگ در دسترس باشد.

این بازی در ابتدا قرار بود پنجشنبه شب باشد ، سپس به یکشنبه منتقل شد و سرانجام به سه شنبه منتقل شد. هنوز مطمئن نیستیم که بازی شود یا نه.

فولاد روز شنبه شروع به بازگشت جیمز کانر در لیست COVID-19 کردند.