Seahawks با حلق آویز برای شکست دادن Cardinals رقیب در تقسیم بندی ، NFC West را رهبری می کند

Category: خبرهای جهان

راسل ویلسون از بدترین عملکرد خود در این فصل برگشت و برای دو تاچ داون پرتاب کرد و سیاتل سیهاوکس پنجشنبه شب با برتری 28-21 مقابل کاردینالز آریزونا در رده بالای NFC West قرار گرفت.

ویلسون بی عیب بود و خطاهای چهار هفته گذشته را پاک کرد ، زمانی که سیاتل سه چهار امتیاز را از دست داد ، از جمله باخت در دو هفته گذشته به بوفالو و رمس لس آنجلس. این اسکید سیاتل را با تساوی در بالای NFC West همراه با قوچ ها و کاردینال ها ترک کرد.

برای چند روز ، سیاتل (7-3) به تنهایی برمی گردد تا رام ها دوشنبه شب مقابل خلیج تامپا بازی کنند. این یک پیروزی مهم برای Seahawks بود که به نرمترین قسمت برنامه خود می رسید ، با چهار بازی آینده مقابل تیم هایی با ترکیب 8-28-1.

ویلسون در 197 یارد 23 و 28 پاس داشت و در نیمه اول TD 25 یارد به DK Metcalf و 11 یارد به Tyler Lockett منتقل شد. ویلسون در چهار بازی قبلی مجموعاً 10 گردش مالی انجام داده است ، این روند با باخت 37-34 سیاتل مقابل آریزونا در هفته 7 آغاز شد.

لوکت ، که در اولین ملاقات با آریزونا 15 جلب برای 200 یارد و سه بار داشت ، 9 بار دیگر برای 67 یارد داشت.

اما بزرگترین تقویت سیاتل بازگشت بازی اجرا شده آن بود. کارلوس هاید در سه ماهه سوم 79 یارد و یک TD دو حیاط اجرا کرد و سیاتل با عجله 165 یارد به پایان رسید.

کیلر موری و دآندر هاپکینز نتوانستند جادوی لحظه آخر ثانیه خود را برای غلبه بر بوفالو در روز یکشنبه گذشته از بین ببرند. موری 29 در 42 بود و 269 یارد و دو TD داشت ، اما سیاتل توانست نوعی فشار بر QB را که از اولین جلسه از دست رفته بود ، وارد کند.

و این فشار در ثانیه های پایانی وارد شد. در چهارم و 10 در سیاتل 27 در حالی که 38 ثانیه مانده بود ، کارلوس دونلاپ از لبه دور شد و موری را برای دومین گونی شبانه خود کنار زد. سیاتل بعد از اینکه در ملاقات اول ماری را لمس نکرد ، با سه کیسه و هفت ضربه کیوب به پایان رسید.

آریزونا (6-4) در حالی که 13:19 باقی مانده بود با نتیجه 23-21 بسته شد وقتی موری با یک پاس 3-متری TD به Chase Edmonds یک رانندگی با 15 بازی 90 یاردی را در پیش گرفت. دفاع کاردینالس برگزار شد ، اما در نزدیکی خط دروازه خود پشت سر گذاشت ، JR Sweezy برای نگه داشتن LJ Collier در منطقه پایان فراخوانده شد ، و سیاتل با 9:12 دقیقه ایمنی را حفظ کرد.

آریزونا تقریبا توپ را پس نگرفت. سیاتل نزدیک به هفت دقیقه از ساعت فرار کرد و گل زمین 41 متری جیسون مایرز به Seahawks با نتیجه 2:19 برتری 28-21 منجر شد.